Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Miksi miehet ei halua sitoutua?" Voin kertoa teille

Vierailija
19.11.2023 |

Esimerkiksi huonojen kokemusten takia. Kun kaikki hyvältä vaikuttava onkin lopulta jotain ihan muuta ja oot lopulta naisen henkinen nyrkkeilysäkki, niin kyllä sitä alkaa ajatella että yksin elämä on niin paljon onnellisempaa.

Kommentit (327)

Vierailija
181/327 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Irtisanomissuojan heikentäminen koskee myös hyvinvointialoja ja kaikkia valtion ja kaupungin työntekijöitä. 

Pelottaako sua, kun sulla on asuntovelkaa. 

Varmaan raskasta, kun ei voi olla enää pitkillä kahvitauoilla eikä saikuttaa. 

Ei voi ottaa lapsesta 3 päivää flunssa saikkua kuukaudessa ja itsestä 2 päivää enää. 

Mä tajusin joskus, että vakituiset jaksaa noiden saikkujen avulla varsinkin taaperoiden äidit ja kehtaavat haukkua työttömiä. 

Jatkossa toi ei enää onnistu, saa irtisanoa myös julkisella ja valtiolla. 

Vierailija
182/327 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä asiahan se vain on että sinä et ole millään työpaikalla ihmisiä pelottelemassa. 

Mä olen töissä tällä hetkellä. 

Varo sun puolen tunnin kahvitauko on kohta ylimmän johdon tiedossa.

On jo. Työllistän itse itseni. 

Ai sä kuulut ensi vuoden konkurssi yrittäjiin, kun asiakkaat ei enää osta mitään. Yrittäjä ei saa enää asumistukea omistusasuntoon vuoden päästä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/327 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Irtisanomissuojan heikentäminen koskee myös hyvinvointialoja ja kaikkia valtion ja kaupungin työntekijöitä. 

Pelottaako sua, kun sulla on asuntovelkaa. 

Varmaan raskasta, kun ei voi olla enää pitkillä kahvitauoilla eikä saikuttaa. 

Ei voi ottaa lapsesta 3 päivää flunssa saikkua kuukaudessa ja itsestä 2 päivää enää. 

Mä tajusin joskus, että vakituiset jaksaa noiden saikkujen avulla varsinkin taaperoiden äidit ja kehtaavat haukkua työttömiä. 

Jatkossa toi ei enää onnistu, saa irtisanoa myös julkisella ja valtiolla. 

Hyvä, juttu, toivottavasti vähentää sinun kaltaisiasi työpaikoilla! 

Vierailija
184/327 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä asiahan se vain on että sinä et ole millään työpaikalla ihmisiä pelottelemassa. 

Eri mutta olet ihan hullu oikeasti. Ketjun lukijoille on tullut selväksi miksi työelämä sun kohdalla sakkaa. Voit syytellä työnantajaa tai työkavereita mutta se auttaa yhtä paljon kuin pakkasella lämmittely housuun kusemalla. Oikea syyllinen löytyy pellistä. 

Vierailija
185/327 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset yleensä hakee elämälleen vaan maksajaa. Ensin tiedustellaan duuni, lompakko, talo, auto  ym.  Sit mukuloitten luku, ikä,   nolla paras luku.   Nähty on. 

Omalle kohdalle on sitten taas sattunut miehiä, jotka itse kehuskelevat autoillaan ja taloillaan. Se ei ole viehättävää. Lapseton ihminen, joka ei halua lapsia, harvemmin haluaa seurustella jonkun kanssa jolla on lapsia, koska sitten niistä lapsista tulee osa elämää. Mites miehet sitten? Yksinhuoltajanaisia haukutaan joka käänteessä, että pata kattilaa jne.....

Vierailija
186/327 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On jo. Työllistän itse itseni. 

Ai sä kuulut ensi vuoden konkurssi yrittäjiin, kun asiakkaat ei enää osta mitään. Yrittäjä ei saa enää asumistukea omistusasuntoon vuoden päästä. 

Ei ole pelkoa sellaisesta. Osaamista on, aikamoinen maailmanloppu saisi olla jos kysyntä yhtäkkiä lakkaisi. Ja tulevaisuus on jo säästöilläkin turvattu. 

Vierailija
187/327 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri mutta olet ihan hullu oikeasti. Ketjun lukijoille on tullut selväksi miksi työelämä sun kohdalla sakkaa. Voit syytellä työnantajaa tai työkavereita mutta se auttaa yhtä paljon kuin pakkasella lämmittely housuun kusemalla. Oikea syyllinen löytyy pellistä. 

Mä luulen että moni tulee hulluksi ensi vuonna, kun saa irtisanoa kenet tahansa, eikä omistusasuntoon saa toimeentulotukea.

Lama on tulossa, se luki talouslehdessä.

2100 brutto palkalla leikattu ansiosidonnainen on 700 netto kuukaudessa ja sitä saa 400 päivää ja sen jälkeen työmarkkinatuki 595 netto kuukaudessa. 

Lapsikorotukset poistetaan työttömyystuista. 

Omistusasuntoon ei saa asumistukea enää vuoden päästä. 

Yhtiölaina /rahoitusvastike ei ole lasku toimeentulotuessa eikä kaupunki saa antaa harkinnanvaraista tilalle.

Ne jotka on saikutelleet lapsista ja itsestä irtisanotaan ensimmäisenä. 

Vierailija
188/327 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sotesta leikataan 500 miljoonaa. 

Ensi vuonna saadaan irtisanoa nuo hoitajat jotka on saikutelleet. 

Pelottaako, onko asuntovelkaa. Loppuelämän ulosotto eikä kukaan huoli sua enää kumppaniksi. 

Vierailija
189/327 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

2400 bruttopalla ansiosidonnainen on ollut 1157 netto, kun 2 lasta. Ensi vuonna siitä leikataan lapsikorotukset ja se porrastetaan eli saa 800 netto

Luulen, että kun kohta saa irtisanoa kenet tahansa niin se vaikuttaa parisuhteisiin toi raha. 

Vierailija
190/327 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asfalttimiehiltäkin lähtee ansiosidonnaisesta lapsikorotukset ja 2 kuukauden päästä tulee porrastus eli 80 % saa ansiosidonnaista. Lähtee montaa sataa kuukaudessa. 

Vierailija
191/327 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2400 bruttopalla ansiosidonnainen on ollut 1157 netto, kun 2 lasta. Ensi vuonna siitä leikataan lapsikorotukset ja se porrastetaan eli saa 800 netto

Luulen, että kun kohta saa irtisanoa kenet tahansa niin se vaikuttaa parisuhteisiin toi raha. 

Katsotaan paljonko käyvät ulkomailla noilla rahoilla. 

Vierailija
192/327 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi perustit parturin ja otit asuntolainaa. 

Ensi vuonna, kun ansiosidonnaista leikataan monta sataa kuukaudessa niin naiset ei tule enää ottamaan sun parturiin kestoväriä eikä permanentteja. 

60 000 ihmistä kuolee vuodessa joten eläkeläis asiakkaat sulla vähenevät myös. 

Toivotaan, että rikkaat johtaja miehet kasvattavat pitkän tukan ja tulevat ottamaan sen yli 100 euron kestovärin tai permanentin sun parturiin 😜

Vierailija
193/327 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko sä olevasi korvaamaton työpaikalla?

Valtion ja kaupungin virastoissa on töissä määräaikaisia pilvin pimein. 

Valtion palkkarahoja leikataan ja ne joille on kertynyt lisiä ja lomia irtisanotaan ensimmäisinä. 

Vierailija
194/327 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on ansiosidonnaisen leikkaus laskuri. Ja nuo summat on bruttona eli verot pois. 

https://yle.fi/a/74-20037517

Vierailija
195/327 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on ansiosidonnaisen leikkaus laskuri. Ja nuo summat on bruttona eli verot pois. 

https://yle.fi/a/74-20037517

Tuo on hyvä kohta tuo kun ansiosidonnaista saanut 1816,65 niin jatkossa saa 1362,49

Vierailija
196/327 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jatkossa

Kaikki ovat ikuisella koeajalla. 

Irtisanomissuojaa heikennetään. 

Ei takaisinottovelvoitetta alle 50 hengen yrityksillä ja yhteisöllä, kun taloustilanne paranee nopeasti niin saa ottaa uuden työntekijän"

https://www.pam.fi/artikkelit/hallitusohjelma-nakertaa-tyontekijan-turv…

Vierailija
197/327 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

JHL Irtisanomissuojan heikentäminen 

Julkisten ja hyvinvointialojen liitto

https://www.jhl.fi/uutiset/jhl-taloutta-tasapainotetaan-epaoikeudenmuka…

Vierailija
198/327 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaatko miten olet tappanut ketjun mielisairaalla yksinpuhelullasi. 

Vierailija
199/327 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sotesta leikataan 500 miljoonaa. 

Ensi vuonna saadaan irtisanoa nuo hoitajat jotka on saikutelleet. 

Pelottaako, onko asuntovelkaa. Loppuelämän ulosotto eikä kukaan huoli sua enää kumppaniksi. 

Ei mene noin. Ota selvää asioista.

Vierailija
200/327 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet miehet haluavat sitoutua, mutta eivät ne, joita naiset haluavat.

Pitää paikkansa. Naiset voisivat pohtia mitä heillä on annettavaa noille miehille joita he haluavat, jotka eivät kuitenaan välitä parisuhteesta.