Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vertaistukiketju - kuka muu on Koronassa?

Vierailija
18.11.2023 |

Viheliäinen tauti. Luulin, että olo olisi jo parempi, mutta tänään on ollut ihmeellisiä hermotuntemuksia, elohiiri kasvoilla ja keho ihan voimaton. Alkais jo riittää.

Onko muita? Miten menee? Meneekö hermo?

Kommentit (483)

Vierailija
421/483 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin, mutta olen nyt paranemassa. Huomenna tulee kaksi viikkoa oireiden alkamisesta. Tällä kertaa pääsin suht helpolla, paitsi että nenän samanaikainen järkyttävä valuminen ja järkyttävä tukossaolo kolmen päivän putkena ei ollut mitenkään miellyttävä kokemus. 

Vierailija
422/483 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on koronavilkku ja passi käytössä. Olen vastuullinen ja turvassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/483 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi on koronavilkku ja passi käytössä. Olen vastuullinen ja turvassa. 

Ai pahus, mä olen poistanut koronavilkun! Siitähän tämä siis johtui.

Valmistaudun lähtemään töihin. Vähän jännittää.

Tsemppiä sairastaville!

Ap

Vierailija
424/483 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä töihin paluuseen. Itse olen illalla ollut vielä hieman kuumeinen, joten joudun hakemaan lisää saikkua. Tää väsymys on myös jotain aivan hirveää...

Vierailija
425/483 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaha ja sit lähti makuaisti...

Mullakin lähti tänään. Heräsin aamulla siihen että suu oli aivan kummallisen tuntoinen. Hajuaisti alkoi oikkuilla jo illasta, koska yhtäkkiä alkoi haista oksennus nenässä ja ei se haju kyllä kaukana ole nytkään :(

Miksi ei voi haista edes joku kiva tai hyvä? Miksi just joku paha? Monillahan haisee savu tai rööki.

Tänään on sitten hajuaisti näemmä tyystin veks eli ei haise oksukaan. Jee! Parempi joo, mutta ei kyllä hyvä tämäkään. Lisäksi heräsin jo kolmen jälkeen ja vaikka veto on veks ja väsyttää edelleen niin enpä enää saanutkaan unta. Tosi outo olla kun ei haista ei maista ja korvissa käy kunnon hurina ja sitten ei edes unta saa vaikka on ihan tööt eikä silmät meinaa pysyä auki. Tämä on kuin jotain kidutusta eikä sairastamista!

Vierailija
426/483 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pyörähti alulle nyt toinen viikko. Kuume alkaa pikku hiljaa laskea mutta täytyypähän sanoa että onpahan ollut sellanen tauti että kylläpähän tietää sairastaneensa. En muista olleeni vuosikymmeniin yhtä huonossa kunnossa.

Vierailija
427/483 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asioin äsken etälääkärillä, koska mulla on vielä lämpöä ja olen tosi väsynyt. Mulle sanottiin, että "tartuttamisen puolesta töihin voi palata kun lämpöä on 37,5 tai alle" ... Jäin vähän miettimään, mutta selvä...

Vierailija
428/483 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oireet alkoi joskus to-pe tienoolla. Kuume nousi korkeaksi, jopa yli 39. Enää ei ole lämpöilyä, mutta tosi voimaton olo. En jaksa tyhjentää edes tiskikonetta. Vielä 2 päivää saikulla. Toivottavasti torstaina täysin kunnossa...

Vierailija
429/483 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin äsken tekemässä mikropuuron ja nyt sydän hakkaa kuin olisin vetäissyt juoksulenkin ja hiki valuu ihan hulluna.

t: tuo joka ei tänään enää haista eikä maista mitään

Vierailija
430/483 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut aaltoilevasti oireita jo reilun 2 viikkoa ja vasta nyt olen kunnolla kipeänä. Kaitpa nuo sitten oli kanssa koronaa jo kun tuntui että on tulossa kipeäksi mutta sitten se menikin ohi. Nyt on 3.päivä ja sellainen tauti jylllää päällä ettei ole yhtään epäselvää onko kipeenä vai ei. Testin tein sunnuntaina ja tämä on paljon rajumman tuntoinen mitä se eka korona oli pari vuotta sitten vaikka näiden omikronien väitetään olevan lievempiä kuin ne aiemmat. Sen deltan sairastin vielä niin, että olin saanut vasta ekan rokotteen ja kolmatta rokotetta en edes saanut tuon takia vaan mulla on vaan kaksi rokotetta kun en ole mitään riskiryhmääkään. 

Vierailija
431/483 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viheliäinen on täydellinen sana kuvaamaan tätä tautia.

Vierailija
432/483 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muilla kihelmöinyt ja pistellyt suussa ja huulissa? Huulissa tuntuu vähän samalta kuin hammaslääkärin puudutuspiikin jälkeen ja suu taas lähinnä siltä kuin olisi hotkaissut ahneuksissan jotain vielä ihan liian kuumaa.

Vierailija
433/483 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asioin äsken etälääkärillä, koska mulla on vielä lämpöä ja olen tosi väsynyt. Mulle sanottiin, että "tartuttamisen puolesta töihin voi palata kun lämpöä on 37,5 tai alle" ... Jäin vähän miettimään, mutta selvä...

Onpas outoa. Sitähän voi tartuttaa ihan ongelmitta vaikka ei olisi lainkaan kuumetta. Eikä olisi ollutkaan.

Vierailija
434/483 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti paranet pian koronasta Ap.🤗

Mulle ei ole tullut vielä koronaa. En muuten ottanut yhtään rokotettakaan. 

Vierailija
435/483 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viheliäinen on täydellinen sana kuvaamaan tätä tautia.

Tuo sopisi paremmin mitä tämä "lievä". Olisi todenmukaisempaa kun sanottaisiin että korona voi olla joillekin vakava, mutta suurin osa sairastaa sen viheliäisenä.

Vierailija
436/483 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään toivottavasti kuumeeton päivä... Tönkkö olo kyllä on. Pystyssä kun on niin päässä heittää..

Vierailija
437/483 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään ollut ihottumaa nyt tällä kierroksella? Millaista?

Vierailija
438/483 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kuume ja flunssaoireet vähän väistyneet, mutta nyt on vatsa sekaisin ja huono olo. Saapa nähdä, onko torstaina työkunnossa.

Vierailija
439/483 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin, mutta olen nyt paranemassa. Huomenna tulee kaksi viikkoa oireiden alkamisesta. Tällä kertaa pääsin suht helpolla, paitsi että nenän samanaikainen järkyttävä valuminen ja järkyttävä tukossaolo kolmen päivän putkena ei ollut mitenkään miellyttävä kokemus. 

Mä luulin kanssa noin, mutta nyt jysähti oikein kunnon oirepatteri päälle eli nousi kunnolla kuume ihan parissa tunnissa ja maha on sekaisin. 

Ekassa koronassa olo oli heti tällainen eikä siinä ollut tuollaista esivaihetta jossa välillä oli ihan ok olo ja sitten taas vähän aikaa oireita.

Vierailija
440/483 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin äsken tekemässä mikropuuron ja nyt sydän hakkaa kuin olisin vetäissyt juoksulenkin ja hiki valuu ihan hulluna.

t: tuo joka ei tänään enää haista eikä maista mitään

Nyt tuli taas uusi oire eli silmät alkoi kutista ja rähmiä ja on punaiset kuin särjellä. Mikä flunssa tämä oikein on kun 4 aistia viidestä on jo pois pelistä joko kokonaan tai osin? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi