Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vertaistukiketju - kuka muu on Koronassa?

Vierailija
18.11.2023 |

Viheliäinen tauti. Luulin, että olo olisi jo parempi, mutta tänään on ollut ihmeellisiä hermotuntemuksia, elohiiri kasvoilla ja keho ihan voimaton. Alkais jo riittää.

Onko muita? Miten menee? Meneekö hermo?

Kommentit (483)

Vierailija
401/483 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juuri toipunut mutta nyt on ollut aika kova särky jalassa pitkin päivää. Olen liikkunut paljon, myös edellisinä päivinä, ulkoillut, siivonnut, käynyt jumpassa, liikuin jopa silloin kun oli vielä kuume. Ei kai tämä kipu sääressä voi liittyä koronaan kun kerran liikun paljon?

Vierailija
402/483 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen juuri toipunut mutta nyt on ollut aika kova särky jalassa pitkin päivää. Olen liikkunut paljon, myös edellisinä päivinä, ulkoillut, siivonnut, käynyt jumpassa, liikuin jopa silloin kun oli vielä kuume. Ei kai tämä kipu sääressä voi liittyä koronaan kun kerran liikun paljon?

Jatkoa: ja lihaskipua se ei ainakaan ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/483 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkoa: ja lihaskipua se ei ainakaan ole.

Toipilaana ei kannata vielä liikkua kovin intensiivisesti, jumpat kannattaa jättää vielä väliin. Rauhallista liikkumista. Tuohon jalkakipuun en osaa ottaa kantaa. 

Vierailija
404/483 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ollut tuota samaa säären särkyä... Välillä menee ohi... En ole osannut pelätä kun pystyy kävelemään ym. Mut toki veritulppariski kuuluu koronaan

Vierailija
405/483 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronassa. Taas tosi lievänä. Olen rokottamaton. 

Vierailija
406/483 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on huulet tosi herkät, yhdessä kohdassa ikäänkuin palanut kohta, maistuu veri ja äsken syödessäni rupesi huulia kirvelemään ihan älyttömästi. Onko muilla huulten iho reagoinut?

Lisäksi mulla on suun ympärillä hiki koko ajan :D Alkaa jo huvittaa nämä outoudet

Ap

Vierailija
407/483 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronassa. Taas ihan kauhea olo. Olen ottanut rokotteet.

Vierailija
408/483 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teilläpäin jotain päivystysneuvontaa tms. johon voisi soittaa ja kysyä, onko syytä huoleen?

Vierailija
409/483 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisessa sääressä oleva kipu on kyllä sellainen hälytysmerkki että silloin on syytä ottaa yhteyttä terveydenhuoltoon ja selvittää ettei kyseessä ole verisuonitukos. Koronassa niiden riski on kasvanut koska koronaviruksella on veren hyytymistä edistäviä ominaisuuksia.

Vierailija
410/483 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisessa sääressä oleva kipu on kyllä sellainen hälytysmerkki että silloin on syytä ottaa yhteyttä terveydenhuoltoon ja selvittää ettei kyseessä ole verisuonitukos. Koronassa niiden riski on kasvanut koska koronaviruksella on veren hyytymistä edistäviä ominaisuuksia.

Kiitos. Tarkkailen vielä, nyt ollut vähemmän.

Vierailija
411/483 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna olis pitänyt olla työpäivä, mutta ei nyt sitten olekaan. Mun kuume nousee taas, neljäs päivä jo. Lisäksi kurkku on ihan kauhean kuiva ja kauhee yskä 

Vierailija
412/483 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa juoda paljon.

Vierailija
413/483 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muilla sähköiskumaisia tms outoja kipuja? Vaikea selittää. Esim äsken yht äkkiä mun sormea alkoi sattumaan kuin sähköisku tulisi siihen... Näitä on ollut enemmänkin ympäri kehoa 

Vierailija
414/483 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen tein positiivisen kotitestin. Tuntuisi olevan lievät oireet: nuhaa, vähän aivastuttaa ja satunnaisesti yskittää. Kun tauti tuli, oli pientä lämpöä ja päänsärkyä. Töistä tarttui minulle. On niin hyvä vointi, että tein tänään töitä etänä. 

Vierailija
415/483 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sairastanut yli viikon. Mä en tiedä, mitä teen, kun yskä ei meinaa mennä ohi. Piti alkaa työharjoittelu nyt maanantaina. Sinne on 1,5 km kävelymatka. Mun kunto on laskenut ja hyvä, kun jaksan kävellä 100 m.  

Vierailija
416/483 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottavaa ja epämotivoivaa syödä ja laittaa ruokaa kun mikään ei maistu miltään. 😢

Vierailija
417/483 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko muilla sähköiskumaisia tms outoja kipuja? Vaikea selittää. Esim äsken yht äkkiä mun sormea alkoi sattumaan kuin sähköisku tulisi siihen... Näitä on ollut enemmänkin ympäri kehoa 

Minulla taas oli sellainen tunne kuin olisin syönyt jotain rakennusmateriaaleja, oikeasti en tietenkään tiedä miltä sellaiset maistuvat. Tuli niistä myös voimakkaat näkömielikuvat. Ja yksiessäni kuulosti siltä kuin ääni olisi kuulunut jostain sivultani.

En ole ollut taipuvainen minkäänlaisiin harhoihin. Ainakaan ennen tätä.

Sähköiskumaiset kivut ovat minulle tuttuja tilanteista joissa ilmassa on jotain kemikaaleja. Tässä taas on ollut erikoisia kiputuntemuksia.

Vierailija
418/483 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhottavaa ja epämotivoivaa syödä ja laittaa ruokaa kun mikään ei maistu miltään. 😢

Sama täällä! Vihaan tätä tautia. En maista enkä haista kunnolla. Tänään jaksoin 1. kertaa tehdä ruokaa, kun oon ollut niin poikki. Ei maistu ruoka millekään! Ahdistaa nukkumaan meno, kun on ollut huonoja oloja koronassa. 

Vierailija
419/483 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miten se on mahdollista, mutta ruokahaluni kasvoi koronaa sairastaessa. Yritin silti syödä vain kevyitä. Menetin kyllä hajuaistin joksinkin aikaa.

Vierailija
420/483 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää alkaa kyllä muistuttaa jotain tragikoomista arvontaa tää korona. Tänään lähti illan ratoksi viikon sirastamisen jälkeen maku- ja hajuaisti, sen kunniaksi vissiin, että yskänärsytys lakkasi. Edellisellä aterialla maistoin vielä, nyt en yhtäkkiä enää. Tuntuu, että joka päivä lähtee yksi oire ja tulee yksi uusi.

Tukkoinen nenä sais mun puolesta mennä seuraavaksi, vaikeaa nukkua suu auki kun ei saa nenän kautta henkeä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme