Vitsi mikä pettymys, kun ne vaalenpunaiset lasit tipahti silmiltä ja ihastukseni onkin ällöttävä pelailija.
Nyt tuntuu etten koskaan voi löytää minulle sopivaa miestä. Miten sitä voi luottaa omiin tunteisiin niin pahasti nytkin olin pitkään ihastunut täysin väärään mieheen?
Ehkä ongelma on kuitenkin se että kaipaan niin paljon rakkautta, että hämmäännyin tuollaisesta paskasta huomiosta täysin. Mä vihaan näitä opetuksia mitä elämä antaa, en edes opi tästä mitään tai ehkä sitten sen että parempi olla vaan yksin miehet tuottaa pettymyksiä, mutta se on masentavaa.
Olen eronnut pari vuotta sitten pitkästä parisuhteesta, enkä ollut vielä deittailua aloittanut kun tämä väärä mies käveli arkielämässä vastaan ja onnistui pyörittämään mun ajatukset sekaisin. Oli kyllä ihana tunne, mutta tämä pudotus on taas turhan rankka enkä jaksaisi enää yrittää paikkailla särkynyttä sydäntäni.
N46
Kommentit (169)
Vierailija kirjoitti:
Itse olin pitkään sinkkuna. Olin vain niin kyllästynyt miehiin. Noh, löysin miehen ja mentiin naimisiin pari vuotta sitten. Miehessä ei sinänsä mitään vikaa, mutta viime aikoina olen miettinyt olenko ollenkaan sittenkään parisuhdeihminen. Kaipaan yksinoloa ja sinkkuaikoja. Jos tästä joskus ero tulee, en todella lähde mihinkään ihmissuhdevirityksiin vaan keskityn rahan tekemiseen ja sitten muutan pois Suomesta.
N 43v
Kun nainen ei tarvitse miestä
- hankkiakseen perheen tai pitääkseen huolta edellisen miehen lapsista
- nostaakseen elintasoaan
...ei hän halua miestä.
Tämän takia miehet haluavat pyrkiä pelimiehiksi, koska pelimiehet ovat ainoita miehiä jotka halutaan siksi koska he ovat haluttavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meitä samankokeneita on pilvin pimein tässä maassa. Itse jouduin yhden ulkomaalaistaustaisen machon pelimiehen kynsiin. Nyt pyörittää ties monennetta naista joilla ne vaaleanpunaiset lasit silmillä on aluksi ennenkuin ne tippuvat. Säälittävä mies. Narsistiset voimakkaat piirteet omaava myös.
Kiinnostaisi tietää kansalaisuus ja paikkakunta. Itsellä ja monella muulla sama kokemus eräästä tällaisesta.
Ainakin yksi Hgissä asusteleva sveitsiläisherra tekee tätä. Roikkuu illat tinderissä, vaikka olisi nainen vieressä sohvalla. Kun muut naiset soittelee, niin vastaa pokkana puhelimeen ja sanoo, että kaveri soittaa. Ei ne muutkaan naiset ole mitään kavereita.
Selkeästi tällä sveitsiläisherralla on jotain sellaisia jota naiset haluavat, kun hän kerran voi näin toimia. Jos miehellä on valtavan kysyntää naisten keskuudessa, hän voi toimia tuolla tavoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olin pitkään sinkkuna. Olin vain niin kyllästynyt miehiin. Noh, löysin miehen ja mentiin naimisiin pari vuotta sitten. Miehessä ei sinänsä mitään vikaa, mutta viime aikoina olen miettinyt olenko ollenkaan sittenkään parisuhdeihminen. Kaipaan yksinoloa ja sinkkuaikoja. Jos tästä joskus ero tulee, en todella lähde mihinkään ihmissuhdevirityksiin vaan keskityn rahan tekemiseen ja sitten muutan pois Suomesta.
N 43vKun nainen ei tarvitse miestä
...ei hän halua miestä.
Tämän takia miehet haluavat pyrkiä pelimiehiksi, koska pelimiehet ovat ainoita miehiä jotka halutaan siksi koska he ovat haluttavia.
En ole koskaan ajatellut asiaa noin, mutta nyt kun sen tuolla tavoin puit sanoiksi, niin koin ahaa elämyksen: noinhan se muuten tosiaan menee!!
M42
Vierailija kirjoitti:
"Olit sitten mies tai nainen, niin ei missään nimessä koskaan kannata luottaa kenenkään pelkkään sanaan siitä, että hän on kiinnostunut sinusta. Teot, ilmeet, eleet ja kehonkieli on ne mitä pitää tarkkailla, niistä tiedät totuuden. Sanat eivät ole luotettavia, koska ihmiset valehtelevat tosi paljon"
En usko että kukaan aikuinen uskoisi pelkkään sanoihin. Et ilmeisesti ole koskaan kohdannut näitä ihmisiä jotka valehtelevat niin kokonaisvaltaisesti, että myös eleet, teot jne jne puhuvat ihan samaa kieltä kuin sanat. Ainoa keino välttää tällaiset on ettei usko yhtään mihinkään mitä kukaan sanoo, ikinä. Ja siinäpä onkin kaiken kivan tappaja, kun ketään eikä mitään voi koskaan uskoa, ja aina pitää varautua siihen että kaikki olikin valetta.
"Et ilmeisesti ole koskaan kohdannut näitä ihmisiä jotka valehtelevat niin kokonaisvaltaisesti, että myös eleet, teot jne jne puhuvat ihan samaa kieltä kuin sanat."
Muistan vain yhden kerran tavanneeni tuollaisen ihmisen, mutta hän paljastui täysin psykopaattiseksi yksilöksi. Hän oli kuin pelkkä kuori ihmisestä, sisältä jotenkin aivan tyhjä.
T. Sama jolle vastasit
Vierailija kirjoitti:
Kiitos asiallisille vastaajille. Ja sitten teille muille mikä ***tin tarve teillä on tuollaisia ***reita vastauksinenne?
ap
Ensin valkkaat pazkiaisen ja sitten kitiset ja vongut, kun pazkianen olikin pazkianen, kappas.
Arvaa, mitä mieltä olen sinusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...ei hän halua miestä.
Tämän takia miehet haluavat pyrkiä pelimiehiksi, koska pelimiehet ovat ainoita miehiä jotka halutaan siksi koska he ovat haluttavia.En ole koskaan ajatellut asiaa noin, mutta nyt kun sen tu
Näin se on.
Naiset käsi sydämellä:
Olet eronnut avioliitostasi, ja nyt olet viettämässä yhden yön kenen tahansa miehen kanssa.
Olisiko valintasi samanlainen mies kuin exäsi, ulkonäöltään ja luonteeltaan? Vai kenties sellainen mies jota et saisi parisuhteeseen, tai kenties parisuhde ei toimisikaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...ei hän halua miestä.
Kyllä jotkut meistä naisista haluaa rakkautta. Aitoa rakkautta. Sellaista joka kestää hautaan saakka.
Harva mies sellaiseen rakkauteen tuntuu kykenevän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos asiallisille vastaajille. Ja sitten teille muille mikä ***tin tarve teillä on tuollaisia ***reita vastauksinenne?
ap
Ensin valkkaat pazkiaisen ja sitten kitiset ja vongut, kun pazkianen olikin pazkianen, kappas.
En tiedä, mutta luultavasti jotain mitä et todellisuudessa olisi, jos minut tuntisit tai jos keskustelisimme kasvokkain.
ap
Mä irtaannuin kokonaan miehistä ja seksistä. En suosittele muille kuin sellaisille jotka tietää varmaksi etteivät aio enää palata markkinoille. Missään nimessä et ryhdy tähän hiukan kolhuja ottaneena. Muutoin katkeroidut. Sen sijaan kehoitan vakavasti harkitsemaan mitä OIKEASTI haluat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
En tiedä, mutta luultavasti jotain mitä et todellisuudessa olisi, jos minut tuntisit tai jos keskustelisimme kasvokkain.
ap
Aivan, sinä olisit silloin mielestäni aivan mahtava ja hieno ihminen.
Mitä nyt kenties avautumisesi jälkeen se normaali naisääliö, joita mahtuu noin 16 tusinaan.
Niin jos on ollut pitkään parisuhteessa, niin deittailun "uudet tullet" saattavat tulla yllätyksinä. Siellä on moni asia muuttunut ehkä nuoruusvuosien. Ensinnäkin deittailu on tinderiä ja nettideittailua. Ihmisiin ei ehditä kunnolla tutustumaan, kun jo swaipataan seuraavaan. Ulkonäkö on kaiken a ja o. Sitten kun ehkä ekat palikat osuukin kohdalleen, niin deittailu on "tapailua". Se tarkoittaa selkosuomella, että nähdään, naidaan ja leikitään kotista muidenkin kanssa samaan aikaan. Ja nykyisin ei enää erotakaan, vaan ghoustataan. Se unelmien prinssi, jonka olet tinderistä löytänyt, häntä tapaillut, yhtäkkiä siis vain katoaa. Vanish! Häntä ei vain enää ole missään ja hän ei vastaa yhteydenottoihisi.
Tervetuloa 2023 deittimaailmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
ap
Mitä nyt kenties avautumisesi jälkeen se normaali naisääliö, joita mahtuu noin 16 tusinaan.
Ja näin "kiltti" tuli kaapista
Keskustelun aloittaja, N46, mitä tarkoitat, että on "ällöttävä pelailija"? Mitä on "paska huomio"? Niin, nämä saattaa olla tyhmiä kysymyksiä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menit AP sitten ihastumaan mieheen, joka ei ollut ihastunut sinuun. Noin ei kannata tehdä, siitä tulee nimittäin tosi paha mieli. Tiedän omastakin kokemuksesta.
Mulla kesti aika kauan oppia, että ei kannata jahdata niitä miehiä, jotka eivät osoita voimakkaita kiinnostuksen ja ihastumisen merkkejä minua kohtaan.
Taidan olla tällä hetkellä erään miehen "breadcrumbingin" kohteena. Eli hän pitää minut kiinnostuneena laittamalla hyvin satunnaisesti viestejä ja muka pitämällä yhteyttä yllä, muttei oikeasti halua edistää suhdetta. Mietin juuri toimintatapaani, että miten vastaan, kun seuraavan kerran tämä mies keksii tikusta asiaa.
-eri
Nainen ottaa mieluummin tähteet komean pelimiehen pöydältä, kuin kokonaisen aterian tavallisemman miehen kanssa.
Eiköhän se mieskin ota aina kauneimman tarjokkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
ap
Ja näin "kiltti" tuli kaapista
Minä en ole näitä säälittäviä "kilttimiehiä", jotka kuvittelevat ansainneensa maailmalta palkkion pestyään hampaansa ja avattuaan naiselle kerran oven.
Vierailija kirjoitti:
Keskustelun aloittaja, N46, mitä tarkoitat, että on "ällöttävä pelailija"? Mitä on "paska huomio"? Niin, nämä saattaa olla tyhmiä kysymyksiä...
Antaa huomiota ja ihastuttaa itseensä vaikka hänelle ei toinen merkitse mitään. Pyrkii vain käyttämään hyväkseen.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...ei hän halua miestä.
Tämän takia miehet haluavat pyrkiä pelimiehiksi, koska pelimiehet ovat ainoita miehiä jotka halutaan siksi koska he ovat haluttavia.Kyllä jotkut meistä naisista haluaa rakkautta. Aitoa ra
Yllättyisit miten moni mies pystyy tähän. Sinä et vain kohtaa heidän kanssaan missään.
Sorit totuudest.
Vierailija kirjoitti:
Sivusta: tyhmiä kysymyksiä ei ole olemassa. Tyhmiä vastaamattomia sen sijaan löytyy yhä enemmän nykyisin.
N 43v