Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vitsi mikä pettymys, kun ne vaalenpunaiset lasit tipahti silmiltä ja ihastukseni onkin ällöttävä pelailija.

Vierailija
18.11.2023 |

Nyt tuntuu etten koskaan voi löytää minulle sopivaa miestä. Miten sitä voi luottaa omiin tunteisiin niin pahasti nytkin olin pitkään ihastunut täysin väärään mieheen? 

Ehkä ongelma on kuitenkin se että kaipaan niin paljon rakkautta, että hämmäännyin tuollaisesta paskasta huomiosta täysin. Mä vihaan näitä opetuksia mitä elämä antaa, en edes opi tästä mitään tai ehkä sitten sen että parempi olla vaan yksin miehet tuottaa pettymyksiä, mutta se on masentavaa. 

Olen eronnut pari vuotta sitten pitkästä parisuhteesta, enkä ollut vielä deittailua aloittanut kun tämä väärä mies käveli arkielämässä vastaan ja onnistui pyörittämään mun ajatukset  sekaisin. Oli kyllä ihana tunne, mutta tämä pudotus on taas turhan rankka enkä jaksaisi enää yrittää paikkailla särkynyttä sydäntäni.

N46

Kommentit (169)

Vierailija
21/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne miehet etsii rakkautta eivätkä ole löytäneet sitä teistä. Mä itse rakastuin molemminpuolisesti aika kypsällä iällä. Meillä molemmilla oli kaikenlaisia lyhyehköjä suhteita taustalla. Kukaan ei vaan ollut kolahtanut oikeasti ennen kuin toisemme tavattiin. Ja kun itse olen tämän nyt kokenut, entistä enemmän tiedän että mihinkään muuhun ei kannatakaan jäädä. 

Vierailija
22/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meitä samankokeneita on pilvin pimein tässä maassa. Itse jouduin yhden ulkomaalaistaustaisen machon pelimiehen kynsiin. Nyt pyörittää ties monennetta naista joilla ne vaaleanpunaiset lasit silmillä on aluksi ennenkuin ne tippuvat. Säälittävä mies. Narsistiset voimakkaat piirteet omaava myös.

Kiinnostaisi tietää kansalaisuus ja paikkakunta. Itsellä ja monella muulla sama kokemus eräästä tällaisesta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useilla miehillä on myös sama ongelma: mukava, rauhallinen ja fiksu nainen onkin hetkessä nollasta sataan kiihtyvä, mammapalstalla ihmisiä ru****ksi haukkuva yliherkkä ihminen, johon otti parin viikon (!!) ihastuksen loppuminen niin koville, että puhuu sydämen särkymisestä. Huh huh.

n43.

Varmasti näinkin, mutta ei tässä tapauksessa. Tässä ei nyt ole kysymys parin viikon ihastuksesta (mutta se ei nyt enempää kuulu sinulle) enkä minä syytä tuota miestä, vaan olen vain pettynyt itseeni ja tilanteeseen.

Ymmärrän tunteesi. Itsekin tuollaiseen haksahtanerrna olen kärsinyt paljon. 

Vierailija
24/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ne miehet etsii rakkautta eivätkä ole löytäneet sitä teistä. Mä itse rakastuin molemminpuolisesti aika kypsällä iällä. Meillä molemmilla oli kaikenlaisia lyhyehköjä suhteita taustalla. Kukaan ei vaan ollut kolahtanut oikeasti ennen kuin toisemme tavattiin. Ja kun itse olen tämän nyt kokenut, entistä enemmän tiedän että mihinkään muuhun ei kannatakaan jäädä. 

Niin ja se pettymys kun tuntuu että nyt kolahti, mutta sitten ne lasit tippuu ja tajuaa kuinka kaikki olikin vain illuusiota eikä omiin tunteisiin voi luottaa. 

Mutta kiva että te olette toisenne löytäneet.

ap

Vierailija
25/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja se pettymys kun tuntuu että nyt kolahti, mutta sitten ne lasit tippuu ja tajuaa kuinka kaikki olikin vain illuusiota eikä omiin tunteisiin voi luottaa. 

ap

Sitähän se on että useimmiten vain toisella kolahtaa. Hyvin tavallinen tarina ja paljon yleisempää kuin se että molemmilla kolahtaisi. 

Ei kannata luopua uskosta kuitenkaan. Se vaan kyynistää eikä kyynisyys pue ketään. 

Vierailija
26/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se kumma miten paljon on näitä.stoutumiskammoisia pelurimiehiä olemassa nykyään jotka juoksevat sen seksin ja satunnaistapailun merkeissä. Olin naisena tuollaisen pelurin kanssa pari vuotta sitten ja kyllä siinä oli niin hyväksikäytetty olo. Tuntui olo halvalta ja arvottomalta. Ikäänkuin en kelpaa muuhun kuin seksiin.  Tääkin tyyppi vaihtoi jatkuvasti naista kun edellisen kanssa tuli ongelmia niin uutta heti nopeasti tilalle.

Jos mies on komea, niin hänelle on tarjolla loputon jono halukkaita naisia. Moni komea mies ei pysty vastustamaan tuollaista kiusausta, vaan haluavat elää elämäänsä täysillä, hankkia kokemuksia ja "maistaa erilaisia hedelmiä".

Ymmärrän täysin näitä miehiä. Jos olisin itse komea, niin toimisin itsekin juuri tuolla tavoin. 

Vierailija
27/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikansa suree, mutta ei kannata kyynistyä lopullisesti, sillä se kovettaa ja silloin ilonkin tunteet voivat latistua. Monesti eron jälkeen noita pelureita ilmestyy; aika tyypillistä siis. 

Vierailija
28/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Sitähän se on että useimmiten vain toisella kolahtaa. Hyvin tavallinen tarina ja paljon yleisempää kuin se että molemmilla kolahtaisi. 

Ei kannata luopua uskosta kuitenkaan. Se vaan kyy

Tämähän se olisi. Kun me ihmiset ihastumme, haluamme sokeasti uskoa että se ihastuksen kohde tuntee samalla tavalla meitä kohtaan.

Usein homma ei kuitenkaan mene noin, usein tapailussa toinen osapuoli kokee paljon voimakkaampia ihastuksen tunteita kuin toinen. Lopputuloksena on sitten pahaa mieltä sille joka meni ihastumaan. 

Vierailija
29/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikansa suree, mutta ei kannata kyynistyä lopullisesti, sillä se kovettaa ja silloin ilonkin tunteet voivat latistua. Monesti eron jälkeen noita pelureita ilmestyy; aika tyypillistä siis. 

Ei niitä pelureita vaan jotenkin maagisesti "ilmesty". Me itse valitsemme elämäämme ne ihmiset kenen kanssa vietämme aikaa. Jos elämässäsi on peluri, se johtuu siitä että sinä itse olet valinnut sen pelurin elämääsi. 

Vierailija
30/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvinkin tutulta. Minullekin käynyt eron jälkeen noin. Itseasiassa parikin kertaa. Sydänsuruissa oleminen on minulle normaali olotila. Aika surullista. Silti pieni toivonkipinä on vielä jäljellä, että löytäisin vielä rakkauden.

Vierailija
31/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, kyllä mä salaa uskon että mä vielä omani löydän.

ap

Vierailija
32/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä lailla hän siis pelaili? 

Vierailija
33/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se kumma miten paljon on näitä.stoutumiskammoisia pelurimiehiä olemassa nykyään jotka juoksevat sen seksin ja satunnaistapailun merkeissä. Olin naisena tuollaisen pelurin kanssa pari vuotta sitten ja kyllä siinä oli niin hyväksikäytetty olo. Tuntui olo halvalta ja arvottomalta. Ikäänkuin en kelpaa muuhun kuin seksiin.  Tääkin tyyppi vaihtoi jatkuvasti naista kun edellisen kanssa tuli ongelmia niin uutta heti nopeasti tilalle.

Kyse ei ole siitä, että niitä miehiä olisi paljon.

Kyse on siitä että, ne miehet ovat hyvin aktiivisia (tapaavat lukuisia naisia) ja te naiset aina rakastutte pelimiehiin kun ei-pelimies ei aiheuta yhtä vahvoja tunteita.

Vierailija
34/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ei kannata luopua uskosta kuitenkaan. Se vaan kyy

Tässähän on kyse siitä, että toinen esittää, että on kolahtanut kovaa ja johdattaa toisen rakstumaan itseensä. Ei yhtään mistään tavallisesta tai normaalista.

Vierailija
35/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meitä samankokeneita on pilvin pimein tässä maassa. Itse jouduin yhden ulkomaalaistaustaisen machon pelimiehen kynsiin. Nyt pyörittää ties monennetta naista joilla ne vaaleanpunaiset lasit silmillä on aluksi ennenkuin ne tippuvat. Säälittävä mies. Narsistiset voimakkaat piirteet omaava myös.

Ja voin taata, että merkit pelimiesmäisyydet olivat nähtävillä.

Pulma on siinä, että te naiset nimenomaan rakastatte niitä pelimiesmäisiä piirteitä.

Vierailija
36/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eron jälkeen haluaa löytää uuden suhteen. Itse tapasin kaksi vuotta eron jälkeen miehen, joka vaikutti todella kivalta ja ihastuneelta. Ei ollut mikään seksin vonkaaja ja suunnitteli kaikkea aivan arkista kivaa. Sitten erikoisen tapahtuman myötä tapasin naisen, jonka kanssa hänellä oli myös suhde. En olisi ikinä uskonut. Kun sitten otin asian esille miehen kanssa, niin alkoi ilkeys ja todellinen luonne paljastua. Siihen loppui, mutta miestä ärsytti suunnattomasti, että oli jäänyt kiinni. Eikä meistä kumpikaan nainen ollut tilannut tuollaista elämäänsä. Joskus tämmöistä sattuu ja olin tyytyväinen, että asia paljastui niinkin nopeasti.

Vierailija
37/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menit AP sitten ihastumaan mieheen, joka ei ollut ihastunut sinuun. Noin ei kannata tehdä, siitä tulee nimittäin tosi paha mieli. Tiedän omastakin kokemuksesta.

Mulla kesti aika kauan oppia, että ei kannata jahdata niitä miehiä, jotka eivät osoita voimakkaita kiinnostuksen ja ihastumisen merkkejä minua kohtaan. 

Vierailija
38/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse ei ole siitä, että niitä miehiä olisi paljon.

Kyse on siitä että, ne miehet ovat hyvin aktiivisia (tapaavat lukuisia naisia) ja te naiset aina rakastutte pelimiehiin kun ei-pelimies ei aiheuta yhtä vahvoja tunteita.

Taisit vastata itse omaan pohdintaasi. Olisiko syy siinä, että kunnolliset miehet vaan istuvat hiljaa nurkassa eivätkä uskalla katsoa naisiin päinkään. Pelimiehet tekevät rohkeasti aloitteita ja saavat naisia. Sitten ne kunnolliset miehet syyttävät tästä naisia. Tehkää tekin aloitteita naisille ja olkaa rohkeita, kuten ne pelimiehet. 

Vierailija
39/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menit AP sitten ihastumaan mieheen, joka ei ollut ihastunut sinuun. Noin ei kannata tehdä, siitä tulee nimittäin tosi paha mieli. Tiedän omastakin kokemuksesta.

Mulla kesti aika kauan oppia, että ei kannata jahdata niitä miehiä, jotka eivät osoita voimakkaita kiinnostuksen ja ihastumisen merkkejä minua kohtaan. 

Taidan olla tällä hetkellä erään miehen "breadcrumbingin" kohteena. Eli hän pitää minut kiinnostuneena laittamalla hyvin satunnaisesti viestejä ja muka pitämällä yhteyttä yllä, muttei oikeasti halua edistää suhdetta. Mietin juuri toimintatapaani, että miten vastaan, kun seuraavan kerran tämä mies keksii tikusta asiaa.

-eri

Vierailija
40/169 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidan olla tällä hetkellä erään miehen "breadcrumbingin" kohteena. Eli hän pitää minut kiinnostuneena laittamalla hyvin satunnaisesti viestejä ja muka pitämällä yhteyttä yllä, muttei oikeasti halua edistää suhdetta. Mietin juuri toimintatapaani, että miten vastaan, kun seuraavan kerran tämä mies keksii tikusta asiaa.

-eri

Mitä miettimistä tuossa on? Miksi käytät sekuntiakaan aikaa tuollaisen miettimiseen? Se mies ei todellisuudessa halua sinua, sinä tiedät sen itsekin.

Onko se mies jotenkin poikkeuksellisen hyvännäköinen, vai miksi roikut hänessä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan