Osaako ihmiset yhdistää kommenttien kirjoittaneita kirjoitustyylistä?
Kerron muutaman faktan itsestäni:
Kirjoitan palstalle henkisiä asioita, paljon neuvoja ihmisille elämään liittyen, joku nimitti minua kerran psykologiksi koska tykkään tuoda kommenteissani esille ihmisen mieltä ja sitä kautta lähestyä aina asioita.
Kirjoitan myös joskus faktoja Ukrainan tilanteesta (mistä ihmiset eivät pidä, totuus on ihmisille tabu nykyisin)
En koskaan kirjoita hävyttömyyksiä tai loukkaa toisia.
Nytkun sanoin ton, tiesitkö kokoajan että kyseessä on 1 ja sama tyyppi näissä kaikissa? olisitko arvannut? vai ajatteletko asiaa ollenkaan kun olet täällä?
Ehkä kirjoitusvirheet voisi paljastaa? Myönnän se ei ole vahvuuteni
Minä tunnistan muutaman täällä
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minuakin on väitetty täällä mieheksi.
Olet varmaankin kirjoittanut jotain miehiä puolustavaa ja/tai naisia kritisoivaa? Sillä ainakin saa miesleiman koska palstallahan systerit pitää yhtä eiksje.
Kerran ihmettelin tupperware-kutsuja ja minua haukuttiin mieheksi. Sama
Vierailija kirjoitti:
Allun tunnistaa
Kuka tahansa mies jolla tietyntyyppinen ongelma vauva palstalla?
Vierailija kirjoitti:
Mut tunnistaa siitä, että läppärini välilyöntinäppäin ei aina ota ja sanat menee yhteen.
Sama vika. Muruja näppiksellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut tunnistaa siitä, että läppärini välilyöntinäppäin ei aina ota ja sanat menee yhteen.
Kannattaisiko putsata joskus?
Mun
-sukupuolta
-ikää
-äänestymiskäyttäytymistä
-työtilannetta
-asumismuotoa ja -paikkaa
-parisuhdestatusta
on luultu vääräksi. Enpä usko, että kukaan mua tunnistaa. Ja mitä siitä vaikka tunnistaa, samat mielipiteet mulla on livenäkin. Täällä en vaan voi kiroilla, kun av estää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä putsaankin. Mutta tiedätkö ne murut jotka piiloutuu näppäimien alle vaikka kääntäisit näppiksen ylösalaisin ja imuroisit?
En todellakaan tunnista ja se tästä kivaa tekeekin, että kirjottelee muttei tiedä kuka kirjoittaa jne.
Tää palsta on ihan hauska, voi kysellä, vaihtaa ajatuksia ihan kenen tahansa kanssa. Turhaa räksytystä ja välillä turhia kommentteja mut ne jätän omaan arvoon.
Sekotan pakkaa matkimalla muitten tyylejä. Niinkun nytkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei täällä pyöri niin paljon porukkaa kuin luulisi. Varsinkin jos keskustellaan tietyistä aiheista, paikalla on usein samat tyypit. Ihan tavallista on myös itselleen vastaaminen ketjussa. Säälittäväähän se on, mutta varmaan kaikki sortuvat moiseen joskus.
Huvittaa kun sun kaltaiset tietäjät on tietävinään että olen joku aiempi kirjoittaja kun sivusta tulen heittämään väliin kommentin :D ei oikein teikäläisten kirjoitustyyli-analyysit taida olla vedenpitäviä. Mut noh jokainen omassa kuplassaan.
Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei täällä pyöri niin paljon porukkaa kuin luulisi. Varsinkin jos keskustellaan tietyistä aiheista, paikalla on usein samat tyypit. Ihan tavallista on myös itselleen vastaaminen ketjussa. Säälittäväähän se on, mutta varmaan kaikki sortuvat moiseen joskus.
Huvittaa kun sun kaltaiset tietäjät on tietävinään että olen joku aiempi kirjoittaja kun sivusta tulen heittämään väliin kommentin :D ei oikein teikäläisten kirjoitustyyli-analyysit taida olla vedenpitäviä. Mut noh jokainen omassa kuplassaan.
Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa?
Nyt en ymmärtänyt, no kalistele siellä keskenäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä putsaankin. Mutta tiedätkö ne murut jotka piiloutuu näppäimien alle vaikka kääntäisit näppiksen ylösalaisin ja imuroisit?
Näppäimen hatut saa irti jonka jälkeen voi putsata myös ne.
Siinäpä koettaa viisaat yhdistellä kun
Välillä minä kirjoittelen näin virallisesti ja sitten
Toisaalt taas mä tykkään kirjotella vähä lepsummin.
Jotkus saattavat tunnistaa minut siitä, että joskus lauseen alussa tulee kaksi isoa kirjainta, jos ne pitää kirjoittaa vasemmalla pikkurillillä,Lavassa jokin jumittaa ja pari sormea vasemmalta on puuduksissa, siinä syy. Usein huomaan tuon korjata, mutta joskus menee läpi huomaamatta.