Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osaako ihmiset yhdistää kommenttien kirjoittaneita kirjoitustyylistä?

Vierailija
17.11.2023 |

Kerron muutaman faktan itsestäni:

Kirjoitan palstalle henkisiä asioita, paljon neuvoja ihmisille elämään liittyen, joku nimitti minua kerran psykologiksi koska tykkään tuoda kommenteissani esille ihmisen mieltä ja sitä kautta lähestyä aina asioita. 

Kirjoitan myös joskus faktoja Ukrainan tilanteesta (mistä ihmiset eivät pidä, totuus on ihmisille tabu nykyisin)

En koskaan kirjoita hävyttömyyksiä tai loukkaa toisia. 

Nytkun sanoin ton, tiesitkö kokoajan että kyseessä on 1 ja sama tyyppi näissä kaikissa? olisitko arvannut? vai ajatteletko asiaa ollenkaan kun olet täällä?

Ehkä kirjoitusvirheet voisi paljastaa? Myönnän se ei ole vahvuuteni

Minä tunnistan muutaman täällä

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä olen kirjoittanut ketjuun ensimmäisen kommentin, jonka kanssa joku muu on eri mieltä ja olen saanut kuulla miten tyylini on tunnistettava ja olen spämminyt koko ketjun täyteen.

Ei voi koskaan tietää onko tunnustus mennyt oikein, usein ei mene. 

Vierailija
22/74 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelen tunnistavani joitain, ehkä kuitenkin vain jonkun sekä rahkamiehen. Rahkamies on todennäköisesti se, jota ei discoihin kutsuttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, jos vaikka jotain keskustelua seuraan pidempään, alan tunnistaa keskustelijoita, jotka esim. jankkaa samasta asiasta tai joilla on jotenkin omintakeinen kirjoitustyyli. Sitten on näitä palstan "julkkiksia" jotka varmaan useimmat tunnistaa.

Vierailija
24/74 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevaisuudessa tekoäly tunnistaa kaikki kirjoituksesi.

Vierailija
25/74 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, jos vaikka jotain keskustelua seuraan pidempään, alan tunnistaa keskustelijoita, jotka esim. jankkaa samasta asiasta tai joilla on jotenkin omintakeinen kirjoitustyyli. Sitten on näitä palstan "julkkiksia" jotka varmaan useimmat tunnistaa.

Oletko sinä näitä, joiden tapana on kuvitella että yksi ja sama ihminen on kirjoittanut kaikki kanssasi erimieliset kommentit? 

Vierailija
26/74 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on miljoonia ihmisiä. Ei kiinnosta, onko joku täällä joku vai ei. 

Vierailija
27/74 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä kysytty sitä, tunnistaako kirjoittajan henkilöllisyyden, vaan yhdistääkö eri kommentit saman kirjoittajan tekemiksi.

Vierailija
28/74 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitäs se haittaa jos

Joku

Tunnistaa

Kui?

Vierailija
29/74 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä

Tarkoitatte

Rivivälillä?

Vierailija
30/74 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että aloittajan etunimi

On

Ano

Vierailija
31/74 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sinä näitä, joiden tapana on kuvitella että yksi ja sama ihminen on kirjoittanut kaikki kanssasi erimieliset kommentit? 

En. 

Vierailija
32/74 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä ihmisiä, jotka kuvittelevat tunnistavansa kirjoittajia sellaisista kommenteista, joissa ei ole mitään sinänsä omalaatuista - jotain omalaatuista pakkomiellettä, kirjoitustyyliä, tai mitä vaan. Täällä on välillä jotain tyyppejä, jotka ovat joka toisen normikirjoittajan tunnistavinaan joksikin Meghan-hulluksi, Hönöksi, tai mikä nyt sattuu olemaankaan kenenkin "vihollinen" (tuo Hönö-juttu on minulta vallan mennyt ohi, en tiedä mihin se edes liittyy tai kuka se on).

Sitten on tietysti nuo kummalliset tyypit, jotka hokevat päivästä toiseen samoja juttuja. En tiedä kuinka monta niitä on vai onko yhdellä tyypillä monta eri hokemaa/pakkomiellettä. En tajua mitä he saavat tästä harrastuksesta irti, enkä oikeasti haluakaan tietää.

Mutta joillakin kirjoittajilla on tosi omalaatuinen kirjoitustyyli, eivätkä vissiin tajua, että ovat siitä tunnistettavissa. Täällä on viime aikoina esiintynyt esimerkiksi sellainen, jota sano

Oon niitä kaikkia. mm. DI

Vierailija
33/74 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. 

Olen.

-Sama

Vierailija
34/74 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että monikaan oikeasti tunnistaa niin paljon, kuin kuvittelee. 

Mullekin on paristi tultu väittämään että "miksi kirjoitan taas samasta asiasta" ja en ole ko. asiasta kirjoittanut ikinä. 

Tämä. Itsellekin käy joskus samaa. Ihan kuin joku luulisi, että täällä käy kirjoittelemassa aina samat 20 ihmistä. 

Vierailija
35/74 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä kysytty sitä, tunnistaako kirjoittajan henkilöllisyyden, vaan yhdistääkö eri kommentit saman kirjoittajan tekemiksi.

Minä ainakin DI:nä osaan vaihtaa tyylejä - kuin menninkäinen aamukasteessa hametta.

Vierailija
36/74 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulevaisuudessa tekoäly tunnistaa kaikki kirjoituksesi.

Ja kaikki elävät ikuisesti - utopiassa

Vierailija
37/74 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin DI:nä osaan vaihtaa tyylejä - kuin menninkäinen aamukasteessa hametta.

Ja olet se, joka peukuttaa omat kommenttinsa?

Vierailija
38/74 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja olet se, joka peukuttaa omat kommenttinsa?

Tottakai, mutta voin tehdä sen useasti

Vaikka tietysti siihen ei kukaan muu sorru

39/74 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä taida tunnistaa ketään. 

Kaipausketjussa taas luullaan, että jokainen nimetönkin, joka käyttää emojia, oon mä 😅😂 

Vierailija
40/74 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei

Köysi kiristyy

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi