Osaako ihmiset yhdistää kommenttien kirjoittaneita kirjoitustyylistä?
Kerron muutaman faktan itsestäni:
Kirjoitan palstalle henkisiä asioita, paljon neuvoja ihmisille elämään liittyen, joku nimitti minua kerran psykologiksi koska tykkään tuoda kommenteissani esille ihmisen mieltä ja sitä kautta lähestyä aina asioita.
Kirjoitan myös joskus faktoja Ukrainan tilanteesta (mistä ihmiset eivät pidä, totuus on ihmisille tabu nykyisin)
En koskaan kirjoita hävyttömyyksiä tai loukkaa toisia.
Nytkun sanoin ton, tiesitkö kokoajan että kyseessä on 1 ja sama tyyppi näissä kaikissa? olisitko arvannut? vai ajatteletko asiaa ollenkaan kun olet täällä?
Ehkä kirjoitusvirheet voisi paljastaa? Myönnän se ei ole vahvuuteni
Minä tunnistan muutaman täällä
Kommentit (74)
Jostain syystä mieskirjoittajat on helpompi tunnistaa, myös muualla kuin heidän itse aloittamissaan ketjuissa. Kaikkihan tuntevat "Naisena minä" Pertin, #miesvihakiimanartun, M28hentain, uskovaisen Uli54v:n jne.
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä mieskirjoittajat on helpompi tunnistaa, myös muualla kuin heidän itse aloittamissaan ketjuissa. Kaikkihan tuntevat "Naisena minä" Pertin, #miesvihakiimanartun, M28hentain, uskovaisen Uli54v:n jne.
Jaa-a. Minua on luultu usein mieheksi.
Tunnistan lauserakenteista, kirjoitusvirheistä ja jankkauksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä luulo on minullekin tuttu.
Ei täällä pyöri niin paljon porukkaa kuin luulisi. Varsinkin jos keskustellaan tietyistä aiheista, paikalla on usein samat tyypit. Ihan tavallista on myös itselleen vastaaminen ketjussa. Säälittäväähän se on, mutta varmaan kaikki sortuvat moiseen joskus.
Mita sa tunnista? Maa ei harvoin kirjota tane!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä luulo on minullekin tuttu.
Samoin 😃
Vierailija kirjoitti:
Ei täällä pyöri niin paljon porukkaa kuin luulisi. Varsinkin jos keskustellaan tietyistä aiheista, paikalla on usein samat tyypit. Ihan tavallista on myös itselleen vastaaminen ketjussa. Säälittäväähän se on, mutta varmaan kaikki sortuvat moiseen joskus.
En usko, että kovin moni on vajonnut niin alas, että vastailee itselleen. Omien kommenttien peukuttamistakin näkee suht harvoin.
Olen kyllä monesti pimpom-tyyppiin palstalla törmännyt joka kuvittelee olevansa joku psyykikko ja tuntevansa kaikki kirjoittajat palstalla, minuakin luullen joksikin muuksi.
Vierailija kirjoitti:
Miten on?
Niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja minua naiseksi. Kun ei mainitse sukupuolia niin oletus tuntuu olevan että nainen kirjoittelee miehestä.
Kysyn usein samalla tavalla. Ihan tarkoituksella.
Minuakin on väitetty täällä mieheksi.
Yhden nuorten haukkujan tunnistaa. Kirjoittelee samoihin ketjuihin lukuisia vastauksia, joissa tekee samat kirjoitusvirheet.
Vierailija kirjoitti:
Mitä
Tarkoitatte
Rivivälillä?
Ei ole kyse pelkistä riviväleistä, kirjoittajalla on muutenkin aika tunnistettava tyyli esim. vaihtelevine isoine alkukirjaimineen. Tässä on yksi esimerkki jota epäilen saman kirjoittajan aloitukseksi:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5357347/helppo-olla-positiivinen-rauhal…
Eiliseltä oli muitakin, mutta en voi laittaa esimerkkejä vertailun vuoksi, koska ne on näköjään jo poistettu.
Vierailija kirjoitti:
Minuakin on väitetty täällä mieheksi.
Olet varmaankin kirjoittanut jotain miehiä puolustavaa ja/tai naisia kritisoivaa? Sillä ainakin saa miesleiman koska palstallahan systerit pitää yhtä eiksje.
Vierailija kirjoitti:
Perustuuko tämä tieto omiin kuvitelmiisi että tunnet joka kirjoittajan palstalla? Tämähän on about ainut anonyymipalsta epäsuositun suoli24:n lisäksi minne voi kuka vaan kirjoittaa joten kyllä uskon että kirjoittajia on hieman enemmän kuin kahden käden sormet.
Joko jäin kiinni?