Osaako ihmiset yhdistää kommenttien kirjoittaneita kirjoitustyylistä?
Kerron muutaman faktan itsestäni:
Kirjoitan palstalle henkisiä asioita, paljon neuvoja ihmisille elämään liittyen, joku nimitti minua kerran psykologiksi koska tykkään tuoda kommenteissani esille ihmisen mieltä ja sitä kautta lähestyä aina asioita.
Kirjoitan myös joskus faktoja Ukrainan tilanteesta (mistä ihmiset eivät pidä, totuus on ihmisille tabu nykyisin)
En koskaan kirjoita hävyttömyyksiä tai loukkaa toisia.
Nytkun sanoin ton, tiesitkö kokoajan että kyseessä on 1 ja sama tyyppi näissä kaikissa? olisitko arvannut? vai ajatteletko asiaa ollenkaan kun olet täällä?
Ehkä kirjoitusvirheet voisi paljastaa? Myönnän se ei ole vahvuuteni
Minä tunnistan muutaman täällä
Kommentit (74)
Tunnistan heti oikeinkirjoitusvirheistä.
Tunnistan joitakin, mutta en halua paljastaa miten.
En. - en seuraa palstaa niin usein,e ttä tunnistaisin varmuudella, . Toki välillä tulee tunne, että hetkien tällaisiin maneereihin ja tapoihin kirjoittaa olen joskus törmäänyt ennenkin, onkohan se sama joka kirjoitti siitä taio tästä - Välillä tuntuu myös osa jaksaa tehdä saman tai samantapaien avausken uudestaan ja uudestaan. - Onko se jonkinlaista itseterapiointia vai mitä?.
Itse olen tavannut käyttää rekisteröimätöntä nimimerkkiä kirjoituksissani.
Voitte arvata miltä minusta tuntui tai on tuntunutsilloin kun olen havainnut, että joku käyttää samaa nimimerkkiä kirjoitustensa alla. - - - Oma moka, kun en ole ainakaan toistaiseksi halunnut rekisteröidä nimimerkkiäni.
Toki sitä joskus varmuudella -niin varmuudella kun voi- omia kommenttejaan lukeissaan ihmettlee, että mitä ihmettä tuolloin oikein tuolloin yritin selittää ja vielä noin surkein sanakääntein. Ta, miten onnistuinkaan tekemään viiden sanan lauseeseen, ainakin kymmenen kirjoitusvirhettä.
Uskovainen mies
En usko että monikaan oikeasti tunnistaa niin paljon, kuin kuvittelee.
Mullekin on paristi tultu väittämään että "miksi kirjoitan taas samasta asiasta" ja en ole ko. asiasta kirjoittanut ikinä.
Aloittajan eli pöljä-Îgorin tunnistaa kyllä, systemaattisista luku- ja kirjoitustaidon puutteista. Vkk-apukoululainen.
Vierailija kirjoitti:
Aloittajan eli pöljä-Îgorin tunnistaa kyllä, systemaattisista luku- ja kirjoitustaidon puutteista. Vkk-apukoululainen.
Sinut tunnistaa ainasesta moukkamaisuudestasi ja niistä naistenhakkaus jutuista. Kumpi on pöljä?
Ei voi tietää. +5 miljoonaa ihmistä...
Vierailija kirjoitti:
Sori, mä en oo poliittisesti suuntautunut mihinkään suuntaan. Olen sanonut sen lukuisia kertoja.
Joku tekee samoja kirjoitusvirheitä kuin minä. En siis väitä, että tunnistaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinut tunnistaa ainasesta moukkamaisuudestasi ja niistä naistenhakkaus jutuista. Kumpi on pöljä?
En ole milloinkaan kirjoittanut "naistenhakkaus jutuista". Mikä muuten on yhdyssana. Kyvyttömyydestä tunnistaa suomen kielen yhteen ja erikseen kirjoitettavat sanat on sinun käsialanäytteesi, kaikkien alojen asiatiedon puutteen ja yleisen tyhmyyden ohella.
En ymmärrä ihmisiä, jotka kuvittelevat tunnistavansa kirjoittajia sellaisista kommenteista, joissa ei ole mitään sinänsä omalaatuista - jotain omalaatuista pakkomiellettä, kirjoitustyyliä, tai mitä vaan. Täällä on välillä jotain tyyppejä, jotka ovat joka toisen normikirjoittajan tunnistavinaan joksikin Meghan-hulluksi, Hönöksi, tai mikä nyt sattuu olemaankaan kenenkin "vihollinen" (tuo Hönö-juttu on minulta vallan mennyt ohi, en tiedä mihin se edes liittyy tai kuka se on).
Sitten on tietysti nuo kummalliset tyypit, jotka hokevat päivästä toiseen samoja juttuja. En tiedä kuinka monta niitä on vai onko yhdellä tyypillä monta eri hokemaa/pakkomiellettä. En tajua mitä he saavat tästä harrastuksesta irti, enkä oikeasti haluakaan tietää.
Mutta joillakin kirjoittajilla on tosi omalaatuinen kirjoitustyyli, eivätkä vissiin tajua, että ovat siitä tunnistettavissa. Täällä on viime aikoina esiintynyt esimerkiksi sellainen, jota sanon rivivälityypiksi. Täsmälleen samalla tavalla kirjoittava tyyppi on kuitenkin esitellyt itsensä hyvin erilaisena persoonana eri ketjuissa. En sitten tiedä, voiko olla niin, että samalla erikoisella tavalla kirjoittavia tyyppejä on yhtäkkiä tullut useampia palstalle. Jotenkin epäilen.
Tunnistin muita aiemmin, kun kirjoittelin täällä enemmän.
Itse kirjoitan kommentteja muutamaan eri tyyliin. Joku varmasti osaa yhdistää yhdentyyppiset kommenttini toisiinsa tyylin perusteella, mutta en usko, että kaikkia. ;)
En tunne täältä ketään. Tiina Tavallinen olen, peruspirkko.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä ihmisiä, jotka kuvittelevat tunnistavansa kirjoittajia sellaisista kommenteista, joissa ei ole mitään sinänsä omalaatuista - jotain omalaatuista pakkomiellettä, kirjoitustyyliä, tai mitä vaan. Täällä on välillä jotain tyyppejä, jotka ovat joka toisen normikirjoittajan tunnistavinaan joksikin Meghan-hulluksi, Hönöksi, tai mikä nyt sattuu olemaankaan kenenkin "vihollinen" (tuo Hönö-juttu on minulta vallan mennyt ohi, en tiedä mihin se edes liittyy tai kuka se on).
Sitten on tietysti nuo kummalliset tyypit, jotka hokevat päivästä toiseen samoja juttuja. En tiedä kuinka monta niitä on vai onko yhdellä tyypillä monta eri hokemaa/pakkomiellettä. En tajua mitä he saavat tästä harrastuksesta irti, enkä oikeasti haluakaan tietää.
Mutta joillakin kirjoittajilla on tosi omalaatuinen kirjoitustyyli, eivätkä vissiin tajua, että ovat siitä tunnistettavissa. Täällä on viime aikoina esiintynyt esimerkiksi sellainen, jota sanon rivivälityypiksi
Viimeisestä: tässäkin ketjussa kommentoidaan monella eri tavoin rivivälejä ja kappalejakoja käyttäen.
Mut tunnistaa siitä, että läppärini välilyöntinäppäin ei aina ota ja sanat menee yhteen.
Minut tunnistaa Nainen!-aloituksistani. Toki jotkut jäljittelevät minua.
Mut tunnistaa allekirjoituksesta. Tosin täällä on kaimojani.
-Mies47
Juu muutaman!