Multa on kadonnut käsitys siitä miltä näyttää normaali 35-vuotias jolle ei ole tehty kauneusoperaatioita tai laitettu täyteaineita
Olen siis tuon ikäinen, ja kun katselen somea tai muuta mediaa, niin kaiken ikäiset näyttää aika samalta, eli sileä iho, mikään ei roiku, tasainen väri, ehkä täytettä huulissa yms. Sitten kun katson peiliin niin tuntuu että näytän ikäistäni vanhemmalta, vaikka olen kyllä varmasti ikääntynyt ihan normaalisti. Missään juuri ei vain näe täysin luomuja juurikaan. Antakaa esimerkki jostain keski-ikäistyvästä julkkiksesta joka ikääntyy luonnollisesti. Ja en tuomitse noita operaatioita, haluan vain samaistua johonkuhun ikäiseeni. Varmaan jotain ikäkriisiä pukkaa.
Kommentit (37)
Kattele tavallisia naisia jotka tulee kadulla vastaan. Netissä kaikki on muokattu ja leikelty.
Älä kysy täällä, täällä 70-vuotiaatkin ovat täysin rypyttömiä ja viisikymppisiltä kysytään paperit alkossa. Yhteen ääneen hoetaan että 45-vuotiaalla ei "kuulu" olla ryppyjä.
En ymmärrä mitä aikuiset naiset tästä saavat.
Kolmivitosilla alkaa vasta tulemaan ikääntymisen merkkejä. Todennäköisesti tarkastelet itseäsi kriittisemmin kuin muita ja siksi tuntuu, että kaikilla muilla on täyteaineita yms.
Katso ihmisiä iirl ja unohda some, siellä kaikki näyttävät 20-vuotiailta :) Ihmisillä on jo eletyn elämän merkit 35-vuotiaana, kuuluukin olla.
ei 35 vuotiana pitäisi kyllä vanhalta näyttää. Eihän silloin olla vielä edes keski-iässä
Jotkut näyttää nuoremmilta jotkut vanhemmilta.
laita some kiinni ja mene ulos katsomaan filtterittömiä ihmisiä
t:40 v
Vierailija kirjoitti:
ei 35 vuotiana pitäisi kyllä vanhalta näyttää. Eihän silloin olla vielä edes keski-iässä
Ei vanhalta tietenkään mutta ei nyt nuoreltakaan. Kyllä keski-ikä alkaa 35-vuotiaana, ainakin minulla. En ole ikiteini.
Pois somesta ja kiinni oikeaan elämään.
Vierailija kirjoitti:
Moni sanoo kyllä ettei uskoisi että olen 35, luulevat nuoremmaksi. Mutta sitten kun katson peiliin niin olen aivan varma että sanojilla näössä vikaa tai liikaa promilleja. Tai sitten vaan ovat superkohteliaita.
Ap
Eikö sinulla ole yhtään sinun ikäistä tuttavaa tai kaveria joka luomu?
Itse taas en henkilökohtaisesti tunne ketään paria poikkeusta lukuunottamatta jolla olisi mitään täyteaineita. Olen 40.
Mutta 35 on se ikä jolloin ekat ikääntymisen merkit alkaa olla näkyvillä. Monella kyllä varmaan jo vähän aiemminkin.
Harva 35 menee enää parikymppisestä.
Näyttää paljon paremmalta kuin ne, joille on laitettu kaikenlaisia täytteitä sinne sun tänne. Luonnollinen ulkonäkö kevyellä ehostuksella on paras
No ei kai nyt vielä olla siinä tilanteessa että kaikille olisi tehty nuorennusoperaatioita. Kyllä minun tutuissani ovat tietääkseni luomuja kaikki, ja 45-vuotiaina on jo ryppyjä monellakin, itsellänikin. Suurin piirtein 35-vuotiaana minulle tuli ensimmäiset rypyt, jotka olivat harakanvarpaat silmäkulmissa. Tykkään niistä tosi paljon.
On sanonta; Kaksikymppisenä sinulla on kasvot, jotka olet saanut, ja kolmekymppisenä kasvot, jotka olet ansainnut.
Vierailija kirjoitti:
Älä kysy täällä, täällä 70-vuotiaatkin ovat täysin rypyttömiä ja viisikymppisiltä kysytään paperit alkossa. Yhteen ääneen hoetaan että 45-vuotiaalla ei "kuulu" olla ryppyjä.
En ymmärrä mitä aikuiset naiset tästä saavat.
Kaihi leikkaamatta, otaksun.
T. Nainen 44 v, näyttää kuin 44 v, tuntuu kuin 44v, paitsi aamuisin 74 v
Onko semmoisia vielä olemassa? jossain takahikiällä kenties kyllä muuten niin vanhat näyttää jo todella ikälopuilta.
Some kiinni ja lopeta se oman naamasikin käyttäminen ja keskity johonkin itsesi ja yhteiskunnan kannalta mielekkäämpään!
Kultamekko iidalta.
Tama ei pahalla.
Itse lahestyn 37v ja silmakulmissa ryppyja ei muutoin. Jos laittaisin meikkia nayttaisin samalta kuin tuo parikymppinen tytto jolla meikki vanhentaa.
30-35v nainen on kauneimillaan. On lapsenpohotys tiessa ja piirteet teravoittyy.
Laita some kiinni ja ala käymään uimahalleissa, siellä näkyy normaaleja vartaloita ja naamoja ilman meikkiä!
Et kai oikeasti kuvittele, että nykyajan filtterimaailmassa mitkään somen kuvat kertoisivat jotain ihmisten oikeasta ulkonäöstä?
Chisulla ei taida olla täyteaineita, on kyllä jo yli 40 v.