Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko mä ihan turhasta raivoissani?...

Vierailija
02.01.2007 |

Tuntuu vaan, että mies ei käsitä, että täällä kotonakin on oikeesti tekemistä ihan koko päiväksi.

Aaulla viimeksi tuli kunnon riita kun ilmoitin, että en ehdi tänään yhtä hänen asiaansa hoitamaan. Vähän aiemmin oli kysynyt, että millainen ohjelma meillä on tänään, johon vastsasin käyväni pankissa ja kaupassa ja vieväni muutaman vaatteen pesulaan ja käyväni lapsen kanssa neuvolassa.

No mies sitten alkoi keuhkoamaan ja lopuksi totesi, että on se ihme kun ei yhtä pientä asiaa ehdi kun pitää vaan neuvolassa käydä...

Siis ihan oikeesti. Eihän tuo toki kovin iso ohjelma päivälle ole, mutta kun siihen lisää 1,5-vuotiaan pukemiset ja riisumiset ja syömiset ja vaipan vaihdot ja päivunetkin pitää ottaa eikä sinä aikana mitään asioita pysty hoitamaan kun jossain välissä pitää siivoillakin ja hankalahan lasta on paikasta toiseen retuuttaa muutenkaan näin talvi aikaan nukkuvana.

Nyt oon täällä ihan pinnoissani, kun tuntuu, että se ääliö ei tajua mitä kotona oleminen on... Eikä ole tosiaan eka kerta kun tuollaisesta asiasta suuttuu ja monesti olen selittänyt, miten lapsen hoitokin aikaa vie.

Kommentit (132)

Vierailija
21/132 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minusta vastapuolen sanomisiin ja tekemisiin saa reagoida. Joskus se on jopa suotavaa.

Vierailija
22/132 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kyllä sitä elämänsä saa hankalaksi, jos heti tarttuu " vastapuolen" asenteisiin tai sanomisiin ja menee niihin mukaan. Vaan jokainen voi itse aivan vapaaehtoisesti VALITA sen millä asenteella itse asioita tekee ja hoitaa. Se ei tosiaankaan riipu kenenkään muun asenteesta vaan on oma valinta.

Pitää vain jättää se omaan arvoonsa ja vastata kauniisti, koska vastapuoli ei kestä sitä, että heille puhutaan rumasti. *reps*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/132 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurena urotekona kun sen tekemiseen vaaditaan tunnin ruinaaminen aihe vapaalla ensin, lisäksi pitää hakea seronilia mielenterveystoimistosta kun on niin masentunut ja lopuksi haukutaan mies ja leikitään marttyyriä.

tekevä ihminen tekee näitä juttuja sen kummemmin miettimättä ja ehtii iloita elämästään ja harrastaa vielä omiakin juttuja kun aika ei mene valittamiseen.

Sellaista se nyt vain on.

Vierailija
24/132 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tyytyä ensimäiseen, joka suistui jäämään seuraavaksikin aamuksi.

Vai onko nämä avuttomat surkuttelijat niitä takarivin tyttöjä, joilla ei ollut valinnanvaraa ja piti hommata itsensä paksuksi heti ensimäiselle, jonka saivat sänkyyn.

Nyt sitten valitetaan kun mies ei tee mitään. Olisiko kannattanut harkita hiukan kauemmin, kenelle sen alpsen tekee.

Vierailija
25/132 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tule av:lle haukkumaan muita ja kertomaan miten on niin super-ihminen että. Pyyhkii sen pöydän ja jatkaa päiväänsä. Jotkut oikein tekee listoja näistä uroteoistaan.

Vierailija
26/132 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

suurena urotekona kun sen tekemiseen vaaditaan tunnin ruinaaminen aihe vapaalla ensin, lisäksi pitää hakea seronilia mielenterveystoimistosta kun on niin masentunut ja lopuksi haukutaan mies ja leikitään marttyyriä.

tekevä ihminen tekee näitä juttuja sen kummemmin miettimättä ja ehtii iloita elämästään ja harrastaa vielä omiakin juttuja kun aika ei mene valittamiseen.

Vierailija
27/132 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
28/132 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran pitää toisten sanomiset jättää omaan arvoonsa, niin minkälaisen viestin se sitten sille toiselle antaaa? Mun käsittääkseni sen, että saa sanoa ihan mitä tahtoo eikä tarvitse ajatella miltä se toisesta tuntuu...

Toivottavasti ette näin omia lapsianne opeta. Ja lapsihan oppii siinä sivussa kun näkee, että isä verbaalisesti alistaa äitiä eikä äiti pistä yhtään vastaan, että se on ihan ok!

Menkää nyt itteenne!!!

Vierailija
29/132 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kyl ap:n kans samaa mieltä et mieskin voi hoitaa omia asioitaan...Lapset on erilaisia toisten kaa käy vaan asiat helpommin ku toisten,joten kruunun kiillottaja äidit kysymys ei ole vaan lapsiluvusta...

Vierailija
30/132 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kyl ap:n kans samaa mieltä et mieskin voi hoitaa omia asioitaan...Lapset on erilaisia toisten kaa käy vaan asiat helpommin ku toisten,joten kruunun kiillottaja äidit kysymys ei ole vaan lapsiluvusta...

Vierailija
31/132 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
32/132 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
33/132 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
34/132 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt vääntäytyä vaivautumaan opettelemaan edes sen, ettei viesti kopioidu tuhottomasti.

Vierailija
35/132 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

nyt vääntäytyä vaivautumaan opettelemaan edes sen, ettei viesti kopioidu tuhottomasti.

Palstalla on ilmeisesti jokin ongelma, koska lähetettäessä viestiä, palsta välillä ilmoittaa, että " järjestelmässä tapahtui virhe, yritä myöhemmin uudelleen" , vaikka viesti olisi mennytkin perille. Jos viestin tosiaan lähettää ohjeen mukaan uudelleen se tulee useampaan kertaan.

Vierailija
36/132 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä ap:n kans et mieskin voi hoitaa omia asioitaan...Lapset on erilaisia,toisten kans asiat sujuu helpommin ku toisten,joten kruununkiillottajat kysymys ei ole lapsiluvusta...

Vierailija
37/132 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä ap:n kans et mieskin voi hoitaa omia asioitaan...Lapset on erilaisia,toisten kans asiat sujuu helpommin ku toisten,joten kruununkiillottajat kysymys ei ole lapsiluvusta...

Vierailija
38/132 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Toisille riittää elämän sisällöksi kodin hoitaminen ja heidän asenteensa sitä kohtaan onkin sitten sen mukainen. Toiset taas eivät saa orgasmia pyyhkiessään pöytää, joten he voivat olla vähän vastahankaisia kotihommia ja taloudenpitoa kohtaan.

Luuletko, että ne perhettään elättävät miehet hyppivät riemusta joka aamu herätyskellon herättäessä töihin? Tuskin, mutta ei se tarkoita että töihin menon voi sitten vaan jättää hoitamatta. Jännä, että kotiäidit tuntuvat kuvittelevan että he tekevät vain juuri ja juuri sen mitä on pakollista ja jos ei ole kivaa, olkoon koko homma. Miehen sen sijaan täytyy mukisematta käydä töissä ja tehdä fifty-fifty -osuus kotitöistä tai on laiska paska.

Vierailija
39/132 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan siitä saako sanoa, että ärsyttää. Ilmeisesti miehetkään eivät mielestäsi saa sanoa, että kylläpä joskus ottaa pattiin tehdä töitä??? Kyllä minä sen miehelleni suon. Sanon joskus itsekin, ettei huvittaisi millään lähteä aamulla töihin. Suon saman muillekin, myös kotiäideille ja heidän miehilleen.

Vierailija:

Vierailija:

Toisille riittää elämän sisällöksi kodin hoitaminen ja heidän asenteensa sitä kohtaan onkin sitten sen mukainen. Toiset taas eivät saa orgasmia pyyhkiessään pöytää, joten he voivat olla vähän vastahankaisia kotihommia ja taloudenpitoa kohtaan.

Luuletko, että ne perhettään elättävät miehet hyppivät riemusta joka aamu herätyskellon herättäessä töihin? Tuskin, mutta ei se tarkoita että töihin menon voi sitten vaan jättää hoitamatta. Jännä, että kotiäidit tuntuvat kuvittelevan että he tekevät vain juuri ja juuri sen mitä on pakollista ja jos ei ole kivaa, olkoon koko homma. Miehen sen sijaan täytyy mukisematta käydä töissä ja tehdä fifty-fifty -osuus kotitöistä tai on laiska paska.

Vierailija
40/132 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kyllä me työssäkäyvätkin niitä teemme. Ja kuten kotiäideissäkin, meissäkin on niitä, jotka pitävät kotitöistä ja niitä, jotka inhoavat kotitöitä. Taitaapa olla niin, että ne, jotka eivät pidä kotitöistä ovat palanneet aikaisemmin työelämään, kuin kotitöitä rakastavat. Ja siinä mielessä sinä olet kommentteinesi todella pihalla tästä keskustelusta. Kaikki keskustelut eivät ole aiheesta kotiäiti vs. työäiti.