Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kakkosnaisia paikalla? Miten joulu sujui?

Vierailija
26.12.2006 |

En tarkoita pahalla kysyä vaan ihan vilpittömästi tuntemuksia kun mies viettikin joulun perheensä kanssa, mitä teit itse ja miltä tuntui? Monesko joulu näin?

Kommentit (86)

Vierailija
1/86 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/86 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies tulee tänään minun luokseni ja on täällä uuden vuoden yli. ainahan noita " työmatkoja" sattuu ;))

ja ei ollut yksinäinen joulu, onhan minulla oma perheeni ja sukulaiseni sekä ihanat ystäväni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/86 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti vaimo tietää ja hyväksyy tämän järjestelyn. Olethan ilmainen huora.

Vierailija
4/86 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en tunne olevani kenenkään ripe tai hätävara

Vierailija
5/86 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä hänen tarvitse sitä tehdä minun takiani

Vierailija
6/86 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies vaan sanoi vaimolle, että joutuu olemaan työvuorossa. Olimme täällä kotona. Vähän harmitti hänen lasten puolesta, mutta toisaalta viettihän mies muuten joulun kotonaan. Vain aattoillan ja jouluyön oli täällä.

Vierailija
7/86 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ole jonkinlaista itsesuojelua luoda mielikuvaa kakkosista rippeisiintyytyjähuorina. Huoh vaan teitä.

Vierailija
8/86 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja omat vanhempani olivat kylässä. Työni on todella kiireistä, joten oli ihana rentoutua. Viikonloppuna lapset menevät isänsä luokse ja minä vietän rakastajani kanssa ihanan viikonlopun Lontoossa. Kun ollaan samassa työpaikassa isossa suomalaisessa yrityksessa, on helppo järkätä tällaisia lomasia. Jo vuosi seurustelua takana, keväällä aiotaan muuttaa samaan asuntoon. Säälin vaimoa, en haluaisi loukata häntä. Mutta väistämätöntä tämä meidän juttu on ollut, rakkaus iski vaan lujaa. En ole mustis nykyiselle, ennemminkin tosiaan säälittää. Olen nähnyt hänet kerran, aika raadon näköinen ja oloinen nainen. Menivät aikoinaan yhteen high school - sweetheart - tyyppisen suhteen jälkeen, vaimo oli raskaana ja mies ajautui tilanteeseen. Vähän samanlainen juttu itselläni takana. Nyt tiedämme mitä haluamme.

Vierailija
9/86 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja omat vanhempani olivat kylässä. Työni on todella kiireistä, joten oli ihana rentoutua. Viikonloppuna lapset menevät isänsä luokse ja minä vietän rakastajani kanssa ihanan viikonlopun Lontoossa. Kun ollaan samassa työpaikassa isossa suomalaisessa yrityksessa, on helppo järkätä tällaisia lomasia. Jo vuosi seurustelua takana, keväällä aiotaan muuttaa samaan asuntoon. Säälin vaimoa, en haluaisi loukata häntä. Mutta väistämätöntä tämä meidän juttu on ollut, rakkaus iski vaan lujaa. En ole mustis nykyiselle, ennemminkin tosiaan säälittää. Olen nähnyt hänet kerran, aika raadon näköinen ja oloinen nainen. Menivät aikoinaan yhteen high school - sweetheart - tyyppisen suhteen jälkeen, vaimo oli raskaana ja mies ajautui tilanteeseen. Vähän samanlainen juttu itselläni takana. Nyt tiedämme mitä haluamme.

Vierailija
10/86 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy myöntää, että vähän allapäin olin aaton, mutta kun tietää, että se herra taas sieltä suosikkityttönsä luokse tulee yhtä varmasti kuin huomispäivä, ja antaa hellyyttä, niin ei kai tässä ole mikään ollessa...

Kyllä kai se iänikuinen perhejoulukin nalkuttavine tylsine vaimoineen, on aika tylsää

Vierailija
11/86 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vaimonsa on tylsä ja nalkuttava, niin jotainhan siinä naisessa on, kun ei kerran tätä jätä. ;)

Ja kun sun asenne on tuo, vaimoa ei susta, lutkasta, koskaan tule.

Vierailija
12/86 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai oletko saanut kuulla olevasi em. mainittu vaimo?? ettet vaan pelkäisi miehesi puolesta!

Vierailija
13/86 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse ajauduin kerran nuoruudessani tilanteeseen jossa olin se toinen nainen, olin kuitenkin aina se ykklnen miehelle.

olin 18v ja mies 19v ja kihloissa.... olivat olleet yhdessä naisensa kanssa jo 14 vuotiaista ja olivat tavasta yhdessä.

minua mies rakasti ja minä häntä, helvetisti.

elämä vei erilleen ja 8 vuotta oltiin erillään, emme missään yhteyksissä.

minä sain ihanat lapset, 2 tyttöä ja tämä suuri rakkauteni sai pienen tytön myös, ei kuitenkaan tämän kihlattunsa kanssa, vaan he erosivat noin vuosi siitä kun me erottiin. mies ei voinut olla enään kihlattunsa kanssa, kun olisi halunnut minut... minä en tätä tiennyt....

eli erottiin eikä kumpikaan kertonut tunteistaan enään toisilleen.

no vuosi sitten tavattiin taas. ja selvisi että molemmat kantoivat aina toistaan sydämessä mitä elämä vastaan toikaan.

nyt olemme yhdessä, eka yhteinen virallinen joulu, ollaan ihana uusioperhe. minun pojat asuu meillä ja miehen tyttö joka toinen viikonloppu ja pari iltaa viikossa meillä ja nyt taidan odottaa vauvaa. :)

että ei se toinen nainen ole aina harkinnut sitä osaansa.

t.26v nainen :)

Vierailija
14/86 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottaa vain tuollaiset ihmishylkiöt jotka suostuvat moiseen.

Vierailija
15/86 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti elämässä tapahtuu teidän kannaltanne pahoja asioita. Valitettavasti miehenne voi rakastua ja alkaa rakastaa toista. Vilpittömästi ja aidosti ja itsekin siitä syyllistyen. Valitettavasti nämä horatsut voivat olla jopa fiksumpia ja kauniimpia kuin te. Valitettavasti miehenne ei välttämättä petä heitä. Valitettavasti he voivat elää onnellisina elämänsä loppuun saakka.

Vierailija
16/86 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

valehtelee vainmolleen olevnsa " työmatkalla" , pystyttekö itse luottamaan mieheen joka valehtelee noin?

Vierailija
17/86 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

valehtelee vainmolleen olevnsa " työmatkalla" , pystyttekö itse luottamaan mieheen joka valehtelee noin?

Vierailija
18/86 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies petti mua ja oli luvannut kakkoselle maan ja taivaan. Kakkonen teki lapsen ja odotti eroa minusta. Ero tuli mutta mies muutti kolmannen luo, ei voinut kakkosen kanssa olla kun oli " halpa" lainatakseni miestä. Joten pettäjä pettää aina

Vierailija
19/86 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroaisi, mutta en anna tehdä sitä... Sanonut, että os eroaa.. erotaan mekin...

Vierailija
20/86 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroaisi, mutta en anna tehdä sitä... Sanonut, että os eroaa.. erotaan mekin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi