Voiko karvallinen nainen olla sinusta seksikäs?
Eli sellainen luomu, luonnollinen. Tuuhea luonnollinen häpykarvoitus, myös pepussakin on useimmilla naisilla. Antaa ne olla sellaisenaan. Takaapäin kuin panee niin emättimen ja pyllyn ympärystä koristaa karvareunus. Kainaloissakin karvoitus sellaisenaan.
Kommentteja naisilta itseltään varsinkin kiinnostaisi kuulla. Millaisia ajatuksia herättää luomu naisvartalo? Onko karvaisena lähinnä ällöttävä?
Kommentit (145)
#141 kirjoitti: "Uskon ja toivon, että kaikenikäiset naiset ja miehet osaavat ihan itse ilman vanhojen ukkojen jaarittelua päättää, millaista karvoitusta haluavat ja millaisilla hoitotoimenpiteillä sitä ylläpitävät."
Ihan hassuja höpäjät, kaunotar ylläpitää justiinsa sellaista karvoitusta jota miehensä haluaa hänen pitävän.
Vierailija kirjoitti:
#141 kirjoitti: "Uskon ja toivon, että kaikenikäiset naiset ja miehet osaavat ihan itse ilman vanhojen ukkojen jaarittelua päättää, millaista karvoitusta haluavat ja millaisilla hoitotoimenpiteillä sitä ylläpitävät."
Ihan hassuja höpäjät, kaunotar ylläpitää justiinsa sellaista karvoitusta jota miehensä haluaa hänen pitävän.
Aika väsynyttä tää trollaus näin perjantai-iltapäivästä. Käypä hakeen kaupasta karkkipussi ja ala viettää viikonloppua, läksyjäkään ei tarvitse illalla tehdä.
https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&sca_esv=fdf7728f28b59c… EErittäin runsaasti voi kyllä olla
Uskon ja toivon, että kaikenikäiset naiset ja miehet osaavat ihan itse ilman vanhojen ukkojen jaarittelua päättää, millaista karvoitusta haluavat ja millaisilla hoitotoimenpiteillä sitä ylläpitävät.