Voiko karvallinen nainen olla sinusta seksikäs?
Eli sellainen luomu, luonnollinen. Tuuhea luonnollinen häpykarvoitus, myös pepussakin on useimmilla naisilla. Antaa ne olla sellaisenaan. Takaapäin kuin panee niin emättimen ja pyllyn ympärystä koristaa karvareunus. Kainaloissakin karvoitus sellaisenaan.
Kommentteja naisilta itseltään varsinkin kiinnostaisi kuulla. Millaisia ajatuksia herättää luomu naisvartalo? Onko karvaisena lähinnä ällöttävä?
Kommentit (164)
#141 kirjoitti: "Uskon ja toivon, että kaikenikäiset naiset ja miehet osaavat ihan itse ilman vanhojen ukkojen jaarittelua päättää, millaista karvoitusta haluavat ja millaisilla hoitotoimenpiteillä sitä ylläpitävät."
Ihan hassuja höpäjät, kaunotar ylläpitää justiinsa sellaista karvoitusta jota miehensä haluaa hänen pitävän.
Vierailija kirjoitti:
#141 kirjoitti: "Uskon ja toivon, että kaikenikäiset naiset ja miehet osaavat ihan itse ilman vanhojen ukkojen jaarittelua päättää, millaista karvoitusta haluavat ja millaisilla hoitotoimenpiteillä sitä ylläpitävät."
Ihan hassuja höpäjät, kaunotar ylläpitää justiinsa sellaista karvoitusta jota miehensä haluaa hänen pitävän.
Aika väsynyttä tää trollaus näin perjantai-iltapäivästä. Käypä hakeen kaupasta karkkipussi ja ala viettää viikonloppua, läksyjäkään ei tarvitse illalla tehdä.
https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&sca_esv=fdf7728f28b59c… EErittäin runsaasti voi kyllä olla
Vierailija kirjoitti:
En ole kiinnostunut apinoista. Pidätkö ihmistä apinastasyntyneenä? Syntyikö yleensäkään ensimmäinen ihminen mistään luodusta olennosta?
Kyllä aikuisella naisella karvoja olla pitää. Toki niitä vähän voi siistiä tai muotoilla, mutta ei missään nimessä kaikkia pois.
Nainen on on kaunis luonnollisena!
Ei voi! Johan se olisi ihan karseaa itsellekin, saati sitten kumppanille. Hyi!
Itse käyn säännöllisesti sokeroinnissa. Brassi, kainalot ja sääret viiden viikon välein.
Vierailija kirjoitti:
En ole kiinnostunut apinoista.
En minäkään.
Jos joku esimerkiksi sheivaisi apinan kauttaaltaan posliiniksi, en syttyisi sen enempää kuin karvaisestakaan apinasta. Sinä ilmeisesti olisit yksi niitä orankibordellin asiakkaita joille kelpaa kalju ja meikattu, olkoonkin vaikka viidakon abina. 🤔
https://www.instagram.com/empoweringhairywomenofficial/ kyllä pajeetti ja arabi ainakin voivat
Vierailija kirjoitti:
Kyllä aikuisella naisella karvoja olla pitää. Toki niitä vähän voi siistiä tai muotoilla, mutta ei missään nimessä kaikkia pois.
Ajattelitko että karvamamma muotoilee Hitlèrviikset, kolmiot kainaloihin ja salamat säärikarvoihin?
Olen ollut naisen kanssa, jolla oli karvaa käsivarsissa ja reisissäkin. Kaunis kuin mikä eikä karvoitus haitannut mitään. Muuten olen sitä mieltä, että intiimialuetta pitää siistiä niin naisten kuin miestenkin, posliiniharrastajat ovat sitten oma rotunsa.
Hieno se on . Irtokarvat pitää harjata ,etteivät tartu kieleen ja huuliin.
Vierailija kirjoitti:
Posliini aikuinen nainen on seksikäs. Karvapöheiköt on turnoff. Kiitoradan vielä sietää, mutta takamuksen pöheikkö viimeistään karkoittaa.
Aika moni jää nussimatta noilla kriteereillä! Harmittaa poikien puolesta.
Uskon ja toivon, että kaikenikäiset naiset ja miehet osaavat ihan itse ilman vanhojen ukkojen jaarittelua päättää, millaista karvoitusta haluavat ja millaisilla hoitotoimenpiteillä sitä ylläpitävät.