Voiko karvallinen nainen olla sinusta seksikäs?
Eli sellainen luomu, luonnollinen. Tuuhea luonnollinen häpykarvoitus, myös pepussakin on useimmilla naisilla. Antaa ne olla sellaisenaan. Takaapäin kuin panee niin emättimen ja pyllyn ympärystä koristaa karvareunus. Kainaloissakin karvoitus sellaisenaan.
Kommentteja naisilta itseltään varsinkin kiinnostaisi kuulla. Millaisia ajatuksia herättää luomu naisvartalo? Onko karvaisena lähinnä ällöttävä?
Kommentit (173)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä aikuisella naisella karvoja olla pitää. Toki niitä vähän voi siistiä tai muotoilla, mutta ei missään nimessä kaikkia pois.
Ajattelitko että karvamamma muotoilee Hitlèrviikset, kolmiot kainaloihin ja salamat säärikarvoihin? Naiselleko rupee kasvaan myös miehissiin alueisiin karvoitusta jollei hän koskaan lyhentele naismaisissa paikoissa olevia karvojansa? Outoa lokiikkaa
No ei tietenkään. Kaikki karva on oksetusta ja täytyy oikohöylätä poias ja joka paikka täyteen tatumaalia laittaa niin silloin vasta tonottaapi. Täällä Aimo Urakka, tuoli
Ihan samalta se tuntuu kuin karvaton. Samoin ei ole eroa kun naista nuolee, ei niitä karvoja kasva klitoriksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voi!! Luonnollinen on aina parasta!! Kehon muokkaaminen kertoo yleensä huonosta itsetunnosta! On olemassa poikkeuksia, mutta turha on turhaa!
Se että siistin karvani ei ole kehon muokkaamista eikä kerro huonosta itsetunnosta. Teen sen koska minulla on silloin puhtaampi ja siistimpi olla.
Höpöhöpö ja seliseli! On selvää että kärsit surkeasta itsetunnosta.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi! Johan se olisi ihan karseaa itsellekin, saati sitten kumppanille. Hyi!
Itse käyn säännöllisesti sokeroinnissa. Brassi, kainalot ja sääret viiden viikon välein.
Säälittävä sokerointi 🤦🤦🤦 Mitään säälittävämpää ei olekaan hohhoijjaa 🥱🥱🥱
Aloitin seksuaalisen kanssakäymisen naisten kanssa 1980-luvun alussa, jolloin luonnolllinen karvoitus oli ns. oletusasetus aina. Myös myöhemmillä kumppaneilla on ollut bikinrajauksia lukuunottamatta luomukarvoitus. Vain muutama kiitorata tai posliini on tullut vuosien varrella vastaan.
Jos tapaamani nainen kiinnostaa, niin minua panettaa. En mieti karvoja tai sukuelinten ominaisuuksia siinä vaiheessa.
Hyvin yksinkertaista. Koko vartalo ehdottomasti posliini. Hiukset on oltava pitkät.
Yleensä sheivaamattomuuden puolestapuhujat ovat rumia naisia jotka pyrkivät parantamaan omia asemiaan jakamalla kilpasisarilleen virheellisiä kauneusneuvoja.
Tietysti voi. Seksikkyyteen vaikuttaa monta asiaa, esim. hyvät tissit tai muodokas perse tai vaikka silmät ja huulet. Ei karvaisuus tai karvattomuus yksinään voi ratkaista, onko joku seksikäs vai ei.
Vaimolla on karvainen pillu ja karvaiset kainalot, sääriä se ajelee. Minulle olisi ihan sama, vaikka ei ajelisi niitäkään.
Jos olisi jotenkin poikkeuksellisen ja epänormaalin runsas karvankasvu, niin en sitten osaa sanoa, mutta jos noin tavallisessa määrin kasvaa karvat, niin kyllä luomuna voi aivan hyvin olla seksikäs.
Häpykarvoituksen sopivuus kellekin liittyy tosi paljon kokonaisuuteen. Olen parantumaton esteetikko ja minua harmittaa esimerkiksi täysposliinit, jos ei mätsää kokonaisuuteen. Itse asiassa täysin ajeltu on todella vaativa.
Toisaalta naisten kanssa elänyt jo vuosikymmeniä, niin tiedän kyllä miten paljon kosketus voi tuntua enemmän hoidetulta alueelta.
Omasta mielestä useimmiten toimiva kompromissi on siistitty karvoitus, joka ajellaan sileäksi häpyhuulista alaspäin.
Ja en tarkoita että nämä olisi mitään vaatimuksia tahi ihanteita, mutta kun nyt asiaa kysyttiin, niin tässä melko monen pillun nähneen henkilökohtainen mielipide.
"Voiko karvallinen nainen olla sinusta seksikäs?" ... "Kommentteja naisilta itseltään varsinkin kiinnostaisi kuulla"
Vain heteromies voi sanoa onko hetero nainen seksikäs vai ei. Seksi tapahtuu, kun tapahtuu, heteromiehen ja heteronaisen välillä, ja heteronaine on seksikäs jos hän aiheuttaa eroottisia ajatuksia/tuntemuksia heteromiehessä.
Nyljetyt ja trimmatut ja siistityt kumiankat on pelkästään suututtavia näkyjä