Viikon kokeilun perusteella Tinderissä ei ole järkeä
Tykkäyksiä ja matcheja tulee kertakaikkiaan liian vähän ja harvat matchit ei vaikuta olevan tosissaan vaan joutuu säätämään treffien kanssa. Alunperin olin siinä käsityksessä että Tinder on niin suosittu koska deittailu olisi vaivatonta verrattuna siihen että joutuu kirjautumaan johonkin sivustolle lukemaan viestit.
Kommentit (154)
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa miehenä masentua niin kannattaa ladata tinsku. Siellä on aivan täysin naisten markkinat niinkuin deittailussa ylipäänsäkin on ja kaiken maailman mätisäkit vaatii 5/5 äijän miljoonaomaisuudella vaikka itse näyttää pystyyn nostetulta perunasäkiltä räntäsateessa.
Pisteet kuitenkin siitä että et edes yrittänyt sanoa olevasi itse mukava ja fiksu.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa miehenä masentua niin kannattaa ladata tinsku. Siellä on aivan täysin naisten markkinat niinkuin deittailussa ylipäänsäkin on ja kaiken maailman mätisäkit vaatii 5/5 äijän miljoonaomaisuudella vaikka itse näyttää pystyyn nostetulta perunasäkiltä räntäsateessa.
Sun jutuilla ja asenteella aivan varmasti kokemus on tuo ja ihan oikeutetusti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menee aiheen sivuun Tinderistä (ymmärrän kyllä ap:n tuskan) mut ihmettelen hieman kauheaa yleistämistä iän suhteen. Olen m47 ja tuo tämänhetkinen kumppani 31v. Eikä tämä tunnu edes ympäristölle olevan ongelma mutta internaatti on toki eri asia.
Parin vuoden sisään rupsahdat ja setämäistyt ja se on fakta. Nyt varmaankin vielä asia ei ole ongelma naisellesikaan mutta katsotaan viiden vuoden päästä. Naisesi on silloin vasta 36.
No hei, camoon! Toihan vain kertoo, että ikäerosuhteitakin on. Eihän se ole meiltä samanikäisten kanssa suhteissa olevilta millään lailla pois, että jollakin on toisin. Pitääkö aina ryhtyä heti kadehtimaan, spoilaamaan ja dissaamaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten muuten Tinder toimii? Jos on vaikkapa henkilöt A ja B.
A: 34-vuotias, etsii ikäluokasta 32-37, olisi kiinnostunut henkilöstä B ja tykkäisi tästä (jos teknisesti olisi mahdollista)
B: 36-vuotias, etsii ikäluokasta 35-38
Näkevätkö henkilöt Tinderissä toisensa? Jos näkee henkilön Tinderissä, tarkoittaako tämä sitä, että kyseinen nähty henkilö voisi kelpuuttaa katsojan ikäisen? Vai voiko ikärajavalinnan jättää pois, jolloin väärän ikäinen voi nähdä henkilön? Jos laittaa henkilölle tykkäyksen, näkeekö tykätty aina tykkääkään, jos on maksava jäsen?
Minulla ikähaarukkana 34-44 vuotta, mutta minulle näytetään myös 30-33-vuotiaita naisia, jos haarukan ikäiset on selattu. 45-vuotiaita tai vanhempia ei näytetä koskaan. Hölmöä sinänsä, sillä mieluummin minä ottaisin pari vuotta ikähaarukkaan
Voithan vaihtaa ihan itse ikähaarukkaa, jos ihmiset muuten loppuvat.
Vierailija kirjoitti:
Helsingissä miehet olivat tosi vaatimattoman näköisiä, joten eipä Tinderissä ole paljon valinnanvaraa naisellakaan. Toinen puoli oli pelimiehet konsulttiyrityksistä ja IT-alalta. Ei normaali mies pysy sinkkuna pitkään.
Eikös se tinder ole vähän saman tapainen huumoripalsta kuin tämä Vauvapalstakin. Toiset on ihan tosissaan ja toiset naureskelevat heille ja viisastelevat ihan vaan ajankulukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten muuten Tinder toimii? Jos on vaikkapa henkilöt A ja B.
A: 34-vuotias, etsii ikäluokasta 32-37, olisi kiinnostunut henkilöstä B ja tykkäisi tästä (jos teknisesti olisi mahdollista)
B: 36-vuotias, etsii ikäluokasta 35-38
Näkevätkö henkilöt Tinderissä toisensa? Jos näkee henkilön Tinderissä, tarkoittaako tämä sitä, että kyseinen nähty henkilö voisi kelpuuttaa katsojan ikäisen? Vai voiko ikärajavalinnan jättää pois, jolloin väärän ikäinen voi nähdä henkilön? Jos laittaa henkilölle tykkäyksen, näkeekö tykätty aina tykkääkään, jos on maksava jäsen?
Minulla ikähaarukkana 34-44 vuotta, mutta minulle näytetään myös 30-33-vuotiaita naisia, jos haarukan ikäiset on selattu. 45-vuotiaita tai vanhempia ei näytetä koskaan. Hölmöä sinänsä, sillä
"Voithan vaihtaa ihan itse ikähaarukkaa, jos ihmiset muuten loppuvat."
Voisin, mutten halua.
kaiken maailman mätisäkit vaatii 5/5 äijän miljoonaomaisuudella vaikka itse näyttää pystyyn nostetulta perunasäkiltä räntäsateessa
Tälle repesin 🤣👍
Miehet aina murisevat, että nettideittailussa on täysin naisten markkinat. Tavallaan varmaan näin onkin. Jos vaikkapa Tinderissä olijoista olisi miehiä 70 % ja naisia 30 % (en tiedä, onko näin), niin onhan ihan selvää, että naiset saavat tykkäyksiä moninkertaisesti miehiin verrattuna. Naisen ei tarvitse odottaa tykkäyksiä eikä tykätä ensin. Kun näin on, nainen voi valita kenelle tykkää takaisin. Tietysti omasta näkökulmastaan mahdollisimman kiinnostavalle. Moni mies tippuu nyt pois - vastatykkäystä ei tule.
Mutta. Kun naiset vastatykkäävät, vastatykkäyksen saaneet miehet ovat saaneet niitä lukuisilta naisilta. Tällöin viestittely voikin monella naisella loppua lyhyeen, kun suosittu mies ei enää vastaakaan. Ja sitten sama kaava alkaa alusta, mutta ei monenkaan naisen kohdalla johda pysyvään seurusteluun, koska suositut miehet valitsevat - heillä on siihen varaa. Vaikka miehiä ja naisia on ikäluokissa melkein yhtä paljon, ei Tinderin vääristynyt sukupuolijakauma lopulta anna monelle nsisellekaan yhtään mitään, kun tarjolla ei ole kuin harvoille omien odotusten ja vaatimusten mukaisia miehiä. Tinder on peli, jossa vain harva mies ja harva nainen voittaa. Tosin eri syistä, eli johtuen siitä, että kysyntä ja tarjonta eivät kohtaa toisiaan.
Jos nainen hakee miestä ja mies naista, ja matchit johtavat parisuhteeseen, niin eikö silloin ns. voittajia ole tasan yhtä paljon miehissä ja naisissa? Vai miten tämä oikein menee? 🤔
Katso tubesta pari videota kuinka tinder toimii. Jos et ole ulkonäöllisesti siellä miesten huippuja, niin vaikeaksi menee.
Tanssikurssit, tapahtumat, jne toimivat paljon paremmin.
Aika moni livenä helposti seuraa löytävä mies on kertonut, että tinderissä on liki kuollutta.
Kannattaa jättää tinder naisille, jotka haluavat jakaa ne muutamat pelimiehet keskenään ja kiertää pelimieheltä toiselle.
Täältä et parempaa vastausta saa. Naiset täällä alapeukuttavat ja väittävät vastaan virallisia tilastoja ja akateemisia tutkimuksiakin aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Katso tubesta pari videota kuinka tinder toimii. Jos et ole ulkonäöllisesti siellä miesten huippuja, niin vaikeaksi menee.
Tanssikurssit, tapahtumat, jne toimivat paljon paremmin.
Aika moni livenä helposti seuraa löytävä mies on kertonut, että tinderissä on liki kuollutta.
Kannattaa jättää tinder naisille, jotka haluavat jakaa ne muutamat pelimiehet keskenään ja kiertää pelimieheltä toiselle.
Täältä et parempaa vastausta saa. Naiset täällä alapeukuttavat ja väittävät vastaan virallisia tilastoja ja akateemisia tutkimuksiakin aiheesta.
Itse löysin tinderistä rakkauden. Olen heteronainen, joten... Ja yksilötasolla mua ei kiinnosta viralliset tilastot tai akateemiset tutkimukset vaan oma napa.
Hyvännäköisille miehille tinder toimii erinomaisesti.
Tein aikanaan feikkiprofiilin tinderiin miesmallin kuvilla: tykkäyksiä, matcheja ja viestejä naisilta tuli aivan valtavia määriä. Naiset lähettivät jatkuvasti avausviestejä, olivat keskusteluissa todella aktiivisia, ja jotkut jopa tarjosivat seksiä heti ensimmäisten viestien vaihtamisen jälkeen.
Eli AP jos koet että kukaan ei tinderissä kiinnostu sinusta, niin suosittelen muuttumaan tosi komeaksi mieheksi. Sen jälkeen tulet hukkumaan kiinnostuneiden naisten viesteihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helsingissä miehet olivat tosi vaatimattoman näköisiä, joten eipä Tinderissä ole paljon valinnanvaraa naisellakaan. Toinen puoli oli pelimiehet konsulttiyrityksistä ja IT-alalta. Ei normaali mies pysy sinkkuna pitkään.
Olisi mielenkiintoista tietää mikä on sun mielestä "vaatimattoman näköinen mies".
Olen helsinkiläinen nainen joka käyttää tinderiä, ja olen huomannut sen että aina kun avaan ohjelman niin ne ekat 5 tai 10 miestä jota tinder näyttää mulle, on ihan super komeita tyyppejä. Ok, sen jälkeen alkaa sitten tulla aika vaihtelevan näköisiä miesprofiileja. Mutta kyllä siellä Tinderissä on ainakin mun silmiin paljonkin ihan poikkeuksellisen hyvännäköisiä miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Eikös se tinder ole vähän saman tapainen huumoripalsta kuin tämä Vauvapalstakin. Toiset on ihan tosissaan ja toiset naureskelevat heille ja viisastelevat ihan vaan ajankulukseen.
On. Mulla on nyt tinderissä kuvana lammas :D
Tutkin kuinka paskalla profiililla saa vielä osumia. Maisemakuvat mereltä toimi vielä liian hyvin joten piti downgreidata. Hilpeä peli se on, vähän niinkuin Pokemon - svaippaillaan ja taistellaan paikallisia hirviötä vastaan.
Itsekin voisi kokeilla sekä tekaistulla mies- että naisprofiililla, miten niitä tykkäyksiä oikein keräillään! Kuvat priimaa, ikä sopivaksi ja trendikkäät harrastukset ja työ!
Vierailija kirjoitti:
Itsekin voisi kokeilla sekä tekaistulla mies- että naisprofiililla, miten niitä tykkäyksiä oikein keräillään! Kuvat priimaa, ikä sopivaksi ja trendikkäät harrastukset ja työ!
Tuo toimii! Tulet hukkumaan tykkäyksiin! 😀
Vierailija kirjoitti:
Mä niin nautin tällaisista viesteistä 😂.
Miehet ovat joka reiän perässä -> yhyy, naisten markkinat, miksei mulla ole viestejä sadalta naiselta.
Kutsun naisia mätisäkeiksi -> yhyy, miksei naiset tykkää musta, olenhan näin charmantti.
Naiset vaatii hottismiljonääriä -> yhyy, joka naapurin Pekka on parisuhteessa mutta minä en vaikka olen näin kiva ja mukava, eli naisten korkeat vaatimukset on se syy.
Naiset näyttää perunasäkeiltä -> yhyy, ohitan sen faktan että tutkitusti miehillä on kovemmat luulot omasta ulkonäöstään kuin naisilla, mutta koska joku mielestäni ruma nainen sai Tinderistä mielestäni liian komean miehen, tämä on ainut selitys.
Mua ei koskaan lakkaa ihmetyttämästä miten nämä tyypit selkeästi ei edes pidä naisista, ja silti koko elämä menee sen ruikuttamiseen että naista ei ole. Ja ovat täysin sokeita tälle itse!! 😅
Minulla ikähaarukkana 34-44 vuotta, mutta minulle näytetään myös 30-33-vuotiaita naisia, jos haarukan ikäiset on selattu. 45-vuotiaita tai vanhempia ei näytetä koskaan. Hölmöä sinänsä, sillä mieluummin minä ottaisin pari vuotta ikähaarukkaani vanhemman kuin nuoremman naisen, jos valita pitäisi.
M39