Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viikon kokeilun perusteella Tinderissä ei ole järkeä

Vierailija
17.11.2023 |

Tykkäyksiä ja matcheja tulee kertakaikkiaan liian vähän ja harvat matchit ei vaikuta olevan tosissaan vaan joutuu säätämään treffien kanssa. Alunperin olin siinä käsityksessä että Tinder on niin suosittu koska deittailu olisi vaivatonta verrattuna siihen että joutuu kirjautumaan johonkin sivustolle lukemaan viestit.

Kommentit (154)

Vierailija
61/154 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, jännä juttu tuo rokotus! Itselle ei tulisi mieleenkään mainita, olenko rokotettu vai en. Olen kyllä. Jotkut siis erikseen mainitsevat, että häntä ei ole rokotettu. Tarkoittaakohan se sitä, että sellainen ei huolisi rokotettua kumppanikseen? Ja toisaalta, kannattaisiko rokottamatonta karttaa ajatellen tämän olevan ehkä muutenkin outo? Minkälaista merkitystä ihmiset tällaiselle tiedolle yleensä antavat?

Se meinaa sitä, että pitää toisenkin olla rokottamaton. Omasta mielestä asialla ei ole mitään väliä, koska kyseessä on terveystieto mitä ei tarvitse muille kertoa muutenkaan.

Vierailija
62/154 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, jännä juttu tuo rokotus! Itselle ei tulisi mieleenkään mainita, olenko rokotettu vai en. Olen kyllä. Jotkut siis erikseen mainitsevat, että häntä ei ole rokotettu. Tarkoittaakohan se sitä, että sellainen ei huolisi rokotettua kumppanikseen? Ja toisaalta, kannattaisiko rokottamatonta karttaa ajatellen tämän olevan ehkä muutenkin outo? Minkälaista merkitystä ihmiset tällaiselle tiedolle yleensä antavat?

Näitä tietoja sinne kirjoittavat ihmiset, joilla tuo on vahvasti ideologinen juttu. Ihmiset mainitsevat siellä asioita, jotka ovat heille tärkeitä. Esim. vegaani kertoo olevansa vegaani, koska se liittyy hänellä vahvasti arvoihin, mutta joku muu saattaisi ajatella "mitä ihmeen väliä sillä on kuka mitäkin syö". Eli toisin sanoen jos joku mainitsee rokotuksen tai sen puuttumisen, hän ei halua vain ihmistä, jolla on tai ei ole rokotus, vaan hän todennäköisesti haluaa löytää ihmiselle, jolle kyseinen asia on yhtä tärkeä. Eli rokottamaton haluaa luultavasti henkilön, joka vastustaa koronarokotusta ja ehkä muitakin rokotuksia, pitää niitä joko vaarallisina tai salaliittona, eli hänelle tuskin kelpaisi rokotusmyönteinen, jolle on ihan sama mitä muut asian suhteen tekevät, tai henkilö, jolle rokotusta ei annettu vaikkapa terveydellisen esteen vuoksi. Ja jos joku mainitsee rokotuksen, hän ei todennäköisesti etsi ihmistä, jolla rokotus on, mutta joka hyväksyy täysin senkin, että joku ei ottanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/154 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset rokotevastaisethan karsivat noin 95 % ihmisistä pois! Heidän Tinderissä olonsa se vasta epätoivoista onkin!

Vierailija
64/154 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaiset rokotevastaisethan karsivat noin 95 % ihmisistä pois! Heidän Tinderissä olonsa se vasta epätoivoista onkin!

Toisaalta helpottaahan se löytämään itsensä kaltaisia hörhöjä tehokaasti jos tarvitsee vain yksi löytää.

Vierailija
65/154 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muuten Tinder toimii? Jos on vaikkapa henkilöt A ja B.

A: 34-vuotias, etsii ikäluokasta 32-37, olisi kiinnostunut henkilöstä B ja tykkäisi tästä (jos teknisesti olisi mahdollista)

B: 36-vuotias, etsii ikäluokasta 35-38

Näkevätkö henkilöt Tinderissä toisensa? Jos näkee henkilön Tinderissä, tarkoittaako tämä sitä, että kyseinen nähty henkilö voisi kelpuuttaa katsojan ikäisen? Vai voiko ikärajavalinnan jättää pois, jolloin väärän ikäinen voi nähdä henkilön? Jos laittaa henkilölle tykkäyksen, näkeekö tykätty aina tykkääkään, jos on maksava jäsen?

Vierailija
66/154 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

A: 34-vuotias, etsii ikäluokasta 32-37, olisi kiinnostunut henkilöstä B ja tykkäisi tästä (jos teknisesti olisi mahdollista)

Näkevätkö henkilöt Tinderissä toisensa? Jos näkee henkilön Tinderissä, tarkoittaako tämä sitä, että kyseinen nähty henkilö voisi kelpuuttaa katsojan ikäisen? Vai voiko ikärajavalinnan jättää pois, jolloin väärän ikäinen voi nähdä henkilön? Jos laittaa henkilölle tykkäyksen, näkeekö tykätty aina tykkäyksen, jos on maksava jäsen?

*näkeekö tykkäyksen

Vierailija
67/154 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla tiukka ikärajavaatimus on varmasti järkevää. Jos on nainen 40 v ja laittaa laveasti esim. ikärajan 35-58, niin varmasti suurin osa vastaajista (lukumääräisestikin paljon) on elähtäneitä yli viisikymppisiä ukkoja, joilla on aivan epärealistisia unelmia ja katteettomia luuloja omasta viehätysvoimastaan. Vastausmäärän hallintakin helpottuu huomattavasti tiukalla ikärajalla.

Vierailija
68/154 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa aika normaalilta keskivertomiehen kokemukselta. Ensimmäinen viikko on normaalisti paras, koska Tinder antaa uuden tunnuksen boostin. Sen jälkeen se voi muuttua erittäin haastavaksi, jos kuvat ja bio eivät ole hyvin viilattuja.

M39

Bio ei käytännössä merkitse mitään. Naiset eivät niitä lue koskaan. Sen olen itsekin todistanut, kun melkein jokainen mätsi kysyy asioita jotka lukee selvästi biossa.

Oikeastaanhan tuo ei todista, ettei bioa ole lukenut. Jos oman tykkäyksen ja matchin välillä kuluu aikaa, ei välttämättä muista tarkkaan mitä biossa luki. 

Vierailija
69/154 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee aiheen sivuun Tinderistä (ymmärrän kyllä ap:n tuskan) mut ihmettelen hieman kauheaa yleistämistä iän suhteen. Olen m47 ja tuo tämänhetkinen kumppani 31v. Eikä tämä tunnu edes ympäristölle olevan ongelma mutta internaatti on toki eri asia. 

Vierailija
70/154 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkevätkö henkilöt Tinderissä toisensa? Jos näkee henkilön Tinderissä, tarkoittaako tämä sitä, että kyseinen nähty henkilö voisi kelpuuttaa katsojan ikäisen? Vai voiko ikärajavalinnan jättää pois, jolloin väärän ikäinen voi nähdä henkilön? Jos laittaa henkilölle tykkäyksen, näkeekö tykätty aina tykkäyksen, jos on maksava jäsen?

*näkeekö tykkäyksen

Minä luulen että näkee. Minulle tuli profiileja vaikka välimatkaa oli enemmän kuin olin asettanut.

Vierailija
71/154 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menee aiheen sivuun Tinderistä (ymmärrän kyllä ap:n tuskan) mut ihmettelen hieman kauheaa yleistämistä iän suhteen. Olen m47 ja tuo tämänhetkinen kumppani 31v. Eikä tämä tunnu edes ympäristölle olevan ongelma mutta internaatti on toki eri asia. 

Parin vuoden sisään rupsahdat ja setämäistyt ja se on fakta. Nyt varmaankin vielä asia ei ole ongelma naisellesikaan mutta katsotaan viiden vuoden päästä. Naisesi on silloin vasta 36.

Vierailija
72/154 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta juuri tuolle vähemmistölle juuri tuo on niin vahvasti yhdistävä tekijä, että löytävät varmaan silti toisensa.

Vierailija
73/154 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että muut eivät halua ikäerosuhdetta, ei tarkoita sitä, että he ottaisivat kantaa sinun asioihisi.

Vierailija
74/154 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkevätkö henkilöt Tinderissä toisensa? Jos näkee henkilön Tinderissä, tarkoittaako tämä sitä, että kyseinen nähty henkilö voisi kelpuuttaa katsojan ikäisen? Vai voiko ikärajavalinnan jättää pois, jolloin väärän ikäinen voi nähdä henkilön? Jos laittaa henkilölle tykkäyksen, näkeekö tykätty aina tykkääkään, jos on maksava jäsen?

Käsittääkseni eivät näe toisiaan, koska henkilön B ikärajaukset rajaavat A:n ulos.

Vierailija
75/154 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

B ei näe A:ta, mutta A näkee B:n ja voi laittaa tälle tykkäyksen. Saattaa olla, että maksullisessa versiossa B näkee A:n tykkäyksen. En ole maksullinen käyttäjä mutta välillä secret admirer toiminnossa tulee vastaan +10v. ikähaarukkani ulkopuolella olevia miehiä. Eivät olisi pystyneet laittamaan mulle tykkäystä ellei Tinder olisi näyttänyt.

Vierailija
76/154 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parin vuoden sisään rupsahdat ja setämäistyt ja se on fakta. Nyt varmaankin vielä asia ei ole ongelma naisellesikaan mutta katsotaan viiden vuoden päästä. Naisesi on silloin vasta 36.

Ok, Karen

Vierailija
77/154 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsittääkseni eivät näe toisiaan, koska henkilön B ikärajaukset rajaavat A:n ulos.

Eos. miten tinder näyttää näitä mutta empiirisesti sanoisin että jotenkin rajaa annetulla haarukalla. Jos nostan yläikärajaa niin tykkäyksiä alkaa satelemaan saman tien. Näin siis ilmaiskäyttäjämiehenä, kun tykkäykset on alle 100 niin näkee muutoksen.

Vierailija
78/154 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, Karen

Näyttää olevan jo pappautumisen merkkejä ilmassa, kun sananparretkin ovat jo kuluneista kuluneimpia... 

Vierailija
79/154 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse naisena kyllästyin Tinderiin kun matcheja ei tullut. Tinder alkoi tarjota jotain sellaista profiilinelikköä, josta olisi voinut matchata jonkun. Kokeilin monta kertaa, ei tullut matcheja. Tinder tarjosi varmaan silloin jotain kaupungin suosituimpia miehiä, kun ei matcheja tullut. Lopulta lopetin kokonaan. Oli ihan ajanhukkaa.

Minusta kiinnostuneet olivat yli 10 vuotta vanhempia, mutta en ollut heistä kiinnostunut, joten eivät osuneet ikärajoihin.

Vierailija
80/154 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa miehenä masentua niin kannattaa ladata tinsku. Siellä on aivan täysin naisten markkinat niinkuin deittailussa ylipäänsäkin on ja kaiken maailman mätisäkit vaatii 5/5 äijän miljoonaomaisuudella vaikka itse näyttää pystyyn nostetulta  perunasäkiltä räntäsateessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi