Ystävystytkö helposti vai et?
Itse en miesten kanssa, mutta naisten kanssa kyllä.
Kommentit (11)
Ystävystyn helposti ja varsinkin muiden naisten kanssa, miesten kanssa en niinkään. Tai tunnen ja tapaan kyllä mukavia miehiä, joiden kanssa ihan mielelläni ja sujuvasti voisin olla kaveri, mutta usein siihen liittyy sitten pelko siitä, että toinen ymmärtää väärin tai sillä on kotona vaimo, joka ymmärtää väärin.
En ole ikinä kokenut, että ystävystyminen aikuisiällä olisi jotenkin vaikeaa - tätähän usein kuulee sanottavan. Minä tapaan säännöllisesti ihmisiä, joiden kanssa vain synkkaa tosi hyvin ja sitten ruvetaan käymään yhdessä jossain kahvilla tai harrastuksessa tms. Olen ystävystynyt viime vuosina muun muassa lapseni luokkatoverin äidin kanssa, useamman naapurustossa asuvan ihmisen kanssa (meillä on kaikilla koirat niin ehkä niiden kautta helppo tutustua), facebook-ryhmästä löytämäni koiranhoitajan kanssa... Kivoja ihmisiä on maailma täynnä!
En. Osaan olla kohtelias ja ihmiset käsittävät tämän väärin.
En, mulla ei ole koskaan ollut kaveria tai ystävää elämässäni, nyt jo keski-ikäinen.
En ystävysty käytännössä koskaan. En luota ihmisiin. Pulisen kyllä, mutta en ystävysty
En. Kaikki ihmiset joiden kanssa olen eniten tekemisissä, olen tuntenut 40-50 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
En. Osaan olla kohtelias ja ihmiset käsittävät tämän väärin.
Sama.
Vierailija kirjoitti:
En, mulla ei ole koskaan ollut kaveria tai ystävää elämässäni, nyt jo keski-ikäinen.
Sama täällä jos vaimoa ei lasketa, mutta vaikea häntä on olla laskematta. Olen saanut niin paljon hänen kauttaan. Ei mulla ollut lapsenakaan kavereita. Sisaria vaan. Tykkäsin ja tykkään yksilöharrasteista
Joo. Kyllä mutta eihän usein tapaa ihmistä jonka kanssa tulisi molemminpuolinen tarve ystävystyä.
Aikuisena.
Helposti. mutta jos on paljon ystäviä heille kaikille pitäisi löytää aikaa ja silloin elämä voi mennä liian rauhattomaksi.
Vaikea sanoa kun en varsinaisesti etsi ystäviä mutta kun käyn naisten kanssa treffeillä niin he haluaisivat joskus nähdä toistekin mutta vain kavereina.
Olen siis kaiketi hyvää seuraa, mutta en osaa flirttailla yhtään.