Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viikon kokeilun perusteella Tinderissä ei ole järkeä

Vierailija
17.11.2023 |

Tykkäyksiä ja matcheja tulee kertakaikkiaan liian vähän ja harvat matchit ei vaikuta olevan tosissaan vaan joutuu säätämään treffien kanssa. Alunperin olin siinä käsityksessä että Tinder on niin suosittu koska deittailu olisi vaivatonta verrattuna siihen että joutuu kirjautumaan johonkin sivustolle lukemaan viestit.

Kommentit (154)

Vierailija
101/154 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katso tubesta pari videota kuinka tinder toimii. Jos et ole ulkonäöllisesti siellä miesten huippuja, niin vaikeaksi menee.

Tanssikurssit, tapahtumat, jne toimivat paljon paremmin.

Aika moni livenä helposti seuraa löytävä mies on kertonut, että tinderissä on liki kuollutta.

No jaa. Itse olin deittiapissa hetken aikaa, enkä selkeästi ollut sieltä edes kohtuullisen suositusta päästä, olen siis nainen. Tykkäyksiä juu tuli, kun varmaan moni vetää oikealle kaikki ja katsoo sitten mitä tuli. 

Tuli mätsejä, mutta mykkiä sellaisia. Alussa aloitin keskusteluita itsekin iloisesti, mutta tajusin lopulta jutun juonen olevan se, että mies aloittaa kyllä keskustelun jos olen edes etäisesti kiinnostava. Näitä muutamia harvoja keskusteluja tosin sitten hiipui aika nopeasti. Ei siis tosiaan ollut tätä monesti kuultua tilannetta, jossa viestejä tulisi niin paljon ettei kaikkiin ehdi edes vastata. 

Kerran sitten pääsin näkemään, minkälaisia muut naiset deittisovelluksessa ovat, ja päätin tämän jälkeen antaa koko homman olla. En ole pirteä, joka ottaa itsestään nättejä hymykuvia. Ei ole lomakuvia tms jonkun muun ottamana, ei tilannekuvia, ei oikeastaan mitään muuta kuin selfie vaivaantuneella puolihymyllä ja yhtä vaivaantunut peiliselfie.

Että joo. Ei taida nuo olla tarkoitettu introverteille, jotka eivät ole kameran edessä kuin kotonaan, ja joilla ei ole jännittäviä ja mielenkiintoisia harrastuksia. Ei tule kukaan minua kävelylenkillä tai kotona neuloessakaan hakemaan, mutta ihan sama.

Vierailija
102/154 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katso tubesta pari videota kuinka tinder toimii. Jos et ole ulkonäöllisesti siellä miesten huippuja, niin vaikeaksi menee.

Aika moni livenä helposti seuraa löytävä mies on kertonut, että tinderissä on liki kuollutta.

No jaa. Itse olin deittiapissa hetken aikaa, enkä selkeästi ollut sieltä edes kohtuullisen suositusta päästä, olen siis nainen. Tykkäyksiä juu tuli, kun varmaan moni vetää oikealle kaikki ja katsoo sitten mitä tuli. 

Tuli mätsejä, mutta mykkiä sellaisia. Alussa aloitin keskusteluita itsekin iloisesti, mutta tajusin lopulta jutun juonen olevan se, että mies aloittaa kyllä keskustelun jos olen edes etäisesti kiinnostava. Näitä muutamia harvoja keskusteluja tosin sitten hiipui aika nopeasti. Ei siis tosiaan ollut tätä monesti kuultua tilannetta, jossa viestejä

Siinäpä tuo nyt on sanottu, että ei sieltä keskivertonaisellekaan välttämättä jää käteen yhtään mitään. Monistakaan matcheista ja alkaneista keskusteluista ei ole mitään hyötyä, kun ne hiipuvat hyvin nopeasti - paljon ennen sitä vaihetta, kun alettaisiin pohtia, voitaisiinko tavata livenä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/154 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli mätsejä, mutta mykkiä sellaisia. Alussa aloitin keskusteluita itsekin iloisesti, mutta tajusin lopulta jutun juonen olevan se, että mies aloittaa kyllä keskustelun jos olen edes etäisesti kiinnostava. Näitä muutamia harvoja keskusteluja tosin sitten hiipui aika nopeasti. Ei siis tosiaan ollu

Siinäpä tuo nyt on sanottu, että ei sieltä keskivertonaisellekaan välttämättä jää käteen yhtään mitään. Monistakaan matcheista ja alkaneista keskusteluista ei ole mitään hyötyä, kun ne hiipuvat hyvin nopeasti - paljon ennen sitä vaihetta, kun alettaisiin pohtia, voitaisiinko tavata livenä. 

Tämäpä juuri. Onneksi olen itse jo siinä pisteessä, ettei parisuhde enää tunnu sellaiselta, joka olisi oltava. Yksinkin pärjäilee, ja olen jo hetken käyttänyt energiani ja ajatukseni elämän muihin asioihin. En nyt sitten tässä elämässä ollut parisuhteisiin niin kelpaava (tai "kelpaisin" kyllä, mutta en enää jaksa kuunnella sitä huokailua niiden kauniimpien naisten perään), niin sitten mentävä sillä mitä on.

Vierailija
104/154 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli haussa itseäni hitusen nuoremmat naiset. Osumia ei tullut. Nyt kun muutin hakuasetukset samainkäisiin tai jopa pari vuotta itseäni vanhempiin, niin näyttää muutama tykkäys tulleen heti. En vain niitä näe, kun en ole maksanut kuukausitilausta. Pitäisiköhän maksaa? Näkyy olevan viiskymppisiä naisia tarjolla iso määrä verrattuna nelikymppisiin! Nelikymppiset eivät ole vielä ehtineet erota. Ja profiileihin on viiskymppisissä panostettu, että taitaa varsinkin viisikymppisillä naisilla olla kovaa kilpailua ns. hyvistä miehistä. Itse olen 53-vuotias mies.

Vierailija
105/154 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellast se on miehillä. Naisilla taas yleensä menee niin että kenet tahansa swipettää tykkäykseen niin matchi tulee. Ne jotka väittää ettei näin tapahdu eivät sitten taida koskaan tykätä kenestäkään tai sitten ovat ulkomuodoltaan kirjaimellisesti Jabba the Huttin tasoa.

Vierailija
106/154 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellast se on miehillä. Naisilla taas yleensä menee niin että kenet tahansa swipettää tykkäykseen niin matchi tulee. Ne jotka väittää ettei näin tapahdu eivät sitten taida koskaan tykätä kenestäkään tai sitten ovat ulkomuodoltaan kirjaimellisesti Jabba the Huttin tasoa.

Ja mitä niillä mätseillä tekee, kun keskustelua ei synny kenenkään kanssa. 

Vierailija
107/154 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 53-vuotias innokas urheilumies ja asun Raahessa ja Kokkolassa. Eivät ne kumpikaan ole Suomen pienimpiä kaupunkeja. Ikähän se varmaan tekee - minua nuoremmille olen liian vanha.

Mitä jos kokeilisit löytää 50- 60v naisen? Jos sulla on ikähaarukka joku 25- 45v, niin voit unohtaa koko jutun.

Entä 40-45?

Olen 46v nainen ja mulle max ikä on 51.

108/154 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla AP on huono profiili ja huonot kuvat. Tai jos asut tosi pienellä paikkakunnalla, niin sitten tietysti on vaikeuksia löytää seuraa

Vierailija
109/154 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ne harvat, jotka keskusteluja käyvät, käyvät niitä useamman kuin yhden kanssa. Eli tässäkin vaiheessa vielä matchin saaneita karsiutuu pois ennen fyysistä tapaamista. Ja fyysisen tapaamisen jälkeenkin karsiutumisriski on iso. Eli parisuhteen muodostamisesta on tullut monivaiheinen karsintakilpailu, jossa vain harvat pääsevät lopulta palkinnoille.

Vierailija
110/154 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ne harvat, jotka keskusteluja käyvät, käyvät niitä useamman kuin yhden kanssa. Eli tässäkin vaiheessa vielä matchin saaneita karsiutuu pois ennen fyysistä tapaamista. Ja fyysisen tapaamisen jälkeenkin karsiutumisriski on iso. Eli parisuhteen muodostamisesta on tullut monivaiheinen karsintakilpailu, jossa vain harvat pääsevät lopulta palkinnoille.

Harvat = naiset ja miesmallit.

Sitä paitsi nainen ei enää tarvitse parisuhdetta; miesten viihdytystä saa netistä rajattomasti ja Suomessa nainen ei saa ruoskaa seksin harrastamisesta, josta on ylitarjontaa naisille. Ainoastaan miesten seksuaalisuutta kontrolloidaan. 

Vierailija
111/154 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvat = naiset ja miesmallit

Miesmalleja on väestössä niin äärettömän vähän, että äärettömän harva nainenkaan saa miesmallia napattua itselleen. Eli suurin osa naisistakin jää Mopen osalle, koska miesmallia huonompi mies ei käy.

Vierailija
112/154 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan ihan tutkittukin, että nimenomaan naisista valtaosa ei ajattelisikaan lähtevänsä treffeille, jollei jotain ihan poikkeuksellista löydy. He ovat siellä vaan mittauttamassa omaa markkina-arvoaan ja buustaamassa egoaan. Mitä enemmän tulee tykkäyksiä, sitä paremmalta se tuntuu.

Sitten valtaosa niistä naisista, jotka lähtee treffeille on seksihurjastelijoita, joita kiinnostaa vaan jännät miehet. Nämä ovat niitä "etsitään lyhyttä suhdetta, mutta kovassa puutteessa pidempikin käy" naisia. Tinderin kautta tavatuilla pettämisprosentit liikkuu jossain 95% tietämillä.

Ihan vain satunnaisesti 2-3% Tinderissä on naisia, joilla on perinteisiä parisuhde-ajatuksia

Vierailija
113/154 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Olen mies.

No ei ihme ettei matchejä tule.

Vierailija
114/154 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siihen paljon vaikuttaa ikä, ulkonäkä ja asuinpaikka. Joku komea nuorimies pääkaupunkiseudulta saa varmasti helposti mätchejä ja deittejä, kun taas vaatimattoman näköinen, keski-ikäinen mies jostain syrjäseudulta saa tosissaan odottaa sitä, että tulisi edes yksi tykkäys.

Niin. Miehet haluaa tykkäyksiä mahdollisimman monelta itseään nuoremmalta ja huomattavasti kauniimmalta naiselta. Jos heidän ikäiset /vanhemmat, heidän itsensä näköiset ja painoiset- tai hui kauhistus, heitä painavimmat naiset heistä tykkäävät Tinderissä, alkaa otlu valotus ,mitä rumat,läskit ja rillipäät naiset heistä tykkäävät ,mikä loukkaus!!!!

Vierailija
115/154 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Sulla AP on huono profiili ja huonot kuvat. Tai jos asut tosi pienellä paikkakunnalla, niin sitten tietysti on vaikeuksia löytää seuraa

Tämä on todellisuutta. Asun Hämeenlinnassa ja täällä kun viimeksi selasin niin 40-50v naisia Tinderissä tuli esiin n. 20 ja 50-60v naisia n 10. Eli siis isommassa baarissa törmää yhtä moneen naiseen.

Vierailija
116/154 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa miehenä masentua niin kannattaa ladata tinsku. Siellä on aivan täysin naisten markkinat niinkuin deittailussa ylipäänsäkin on ja kaiken maailman mätisäkit vaatii 5/5 äijän miljoonaomaisuudella vaikka itse näyttää pystyyn nostetulta  perunasäkiltä räntäsateessa.

Mä niin nautin tällaisista viesteistä 😂.

Miehet ovat joka reiän perässä -> yhyy, naisten markkinat, miksei mulla ole viestejä sadalta naiselta.

Kutsun naisia mätisäkeiksi -> yhyy, miksei naiset tykkää musta, olenhan näin charmantti.

Naiset vaatii hottismiljonääriä -> yhyy, joka naapurin Pekka on parisuhteessa mutta minä en vaikka olen näin kiva ja mukava, eli naisten korkeat vaatimukset on se syy.

Naiset näyttää perunasäkeiltä -> yhyy, ohitan sen faktan että tutkitusti miehillä on kovemmat luulot omasta ulkonäöstään kuin naisilla, mutta

No kun reikää pitäisi saada tai edes suikkarit.

Vierailija
117/154 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 53-vuotias innokas urheilumies ja asun Raahessa ja Kokkolassa. Eivät ne kumpikaan ole Suomen pienimpiä kaupunkeja. Ikähän se varmaan tekee - minua nuoremmille olen liian vanha.

Mitä jos kokeilisit löytää 50- 60v naisen? Jos sulla on ikähaarukka joku 25- 45v, niin voit unohtaa koko jutun.

Entä 40-45?

Olen 46v nainen ja mulle max ikä on 51.

Normi Tinderanainen tuossa iässä hakisi nykyään 33-43 vuotiaita: Nuoret vaan kestää pidempään, kun niille ensin opettaa vähän tekniikkaa.

Vierailija
118/154 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Tämä on todellisuutta. Asun Hämeenlinnassa ja täällä kun viimeksi selasin niin 40-50v naisia Tinderissä tuli esiin n. 20 ja 50-60v naisia n 10. Eli siis isommassa baarissa törmää yhtä moneen naiseen.

Tinderissä suurin ikäryhmä on 20-35v. Eiköhän Hämeessäkin siinä ikäryhmässä ole eniten valinnan varaa. Tinderissähän voi määritellä hakeeko tiukasti tietyltä väliltä. Jos ei, Tinder alkaa laajentaa ikäväliä.

Vierailija
119/154 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siihen paljon vaikuttaa ikä, ulkonäkä ja asuinpaikka. Joku komea nuorimies pääkaupunkiseudulta saa varmasti helposti mätchejä ja deittejä, kun taas vaatimattoman näköinen, keski-ikäinen mies jostain syrjäseudulta saa tosissaan odottaa sitä, että tulisi edes yksi tykkäys.

Niin. Miehet haluaa tykkäyksiä mahdollisimman monelta itseään nuoremmalta ja huomattavasti kauniimmalta naiselta. Jos heidän ikäiset /vanhemmat, heidän itsensä näköiset ja painoiset- tai hui kauhistus, heitä painavimmat naiset heistä tykkäävät Tinderissä, alkaa otlu valotus ,mitä rumat,läskit ja rillipäät naiset heistä tykkäävät ,mikä loukkaus!!!!

Naiset ei aloita tykkäysten antoa Tinderissä, se vaan on Tinderetikettiä. Siihen on toiset apit, jossa naiset on aktiivisia.

Vierailija
120/154 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä ne toiset apitt ovat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän