Viikon kokeilun perusteella Tinderissä ei ole järkeä
Tykkäyksiä ja matcheja tulee kertakaikkiaan liian vähän ja harvat matchit ei vaikuta olevan tosissaan vaan joutuu säätämään treffien kanssa. Alunperin olin siinä käsityksessä että Tinder on niin suosittu koska deittailu olisi vaivatonta verrattuna siihen että joutuu kirjautumaan johonkin sivustolle lukemaan viestit.
Kommentit (154)
Hei! Tosi kiva kuulla M 49! Olen melkein samanikäinen mies kuin sinä. Olen ikäisekseni ihan hyvännäköinenkin ja hyvin urheilullinen. Opeta minullekin Tinderin niksit👍
Oma kokemus: vuorokaudessa tykkäyksiä lähelle 1500, mätsejä parissa päivässä 14. Nykyinen miesystävä oli tekstittömällä profiililla liikkeellä ja näytti ihan liian nuorelta mutta joku siinä oli mikä pysäytti ja miettimisen jälkeen laitoin tykkäyksen. Muutaman kanssa juttua tuli jonkin verran mutta jotenkin se vaan tämä nykyinen mies osasi jutella sen verran fiksuja, että ekoilla treffeillä homma oli sitten selvää ekan 3 sekunnin jälkeen. Nyt olemme muuttsmassa yhteen.
Ihanaa kuulla myös onnistuneita kokemuksia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa miehenä masentua niin kannattaa ladata tinsku. Siellä on aivan täysin naisten markkinat niinkuin deittailussa ylipäänsäkin on ja kaiken maailman mätisäkit vaatii 5/5 äijän miljoonaomaisuudella vaikka itse näyttää pystyyn nostetulta perunasäkiltä räntäsateessa.
Helsingissä miehet olivat tosi vaatimattoman näköisiä, joten eipä Tinderissä ole paljon valinnanvaraa naisellakaan. Toinen puoli oli pelimiehet konsulttiyrityksistä ja IT-alalta. Ei normaali mies pysy sinkkuna pitkään.
Jos saat helsingin tinderissä vain vaatimattoman näköisiä niin olet suomeksi sanottuna ruma.
Ylik sellä porukka sanoo panneensa tinderdeittejä.
Tairavat olla alfoja.
Teiltä, jotka olette Tinderissä pärjänneet kysyn, että ilmeisesti kuitenkin kannattaa ja täytyy hankkia maksullinen Tinder, jotta näkee tykkäykset ja muutenkin? Monihan sanoo, että ei missään tapauksessa pidä Tinderistä maksaa. Mutta jos se ei toimi ilmaisversiona hyvin?
Vierailija kirjoitti:
Teiltä, jotka olette Tinderissä pärjänneet kysyn, että ilmeisesti kuitenkin kannattaa ja täytyy hankkia maksullinen Tinder, jotta näkee tykkäykset ja muutenkin? Monihan sanoo, että ei missään tapauksessa pidä Tinderistä maksaa. Mutta jos se ei toimi ilmaisversiona hyvin?
On järkeä vain jos sinulla on tykkäyksiä jo valmiiksi. Tinderin koko strategia on rahastaa juuri tavallisten miesten lompakoilla jotka luulevat että maksamalla paranee. Tosiasiassa ei parane, eikä kannata maksaa.
Minulla on viisi tykkäystä, mutta aiemman kokemuksen perusteella arvelen, että niistä voi olla jopa 4 thaimaalaisen näköisiltä massatykkääjiltä. Yhden on varmuudella lähettänyt joku Irmeli, joten voi siellä yksi aito tykkäyskin olla. Kannattaakohan siltikään maksaa? 🤔
Olet kyllä harvinainen poikkeus. Tuollainen määrä tykkäyksiäkin kertoo jostain poikkeuksellisuudesta. Siis tavallisuuskin tietyssä mitassa voi olla juuri tällainen poikkeuksellisuus. Tavallinen mukava "naapurin kaveri" on Tinderissä harvinaisuus. Suuri osa miehistä yrittää esittää jotain ihan muuta.
Toki se, että pyörit tuollaista rumbaa naisten ympärillä, kertoo todellisista motiiveistasi. Nykypäivän naistenmiehet eivät ole enää niin helposti tunnistettavia kuin ennen. Lopputulos on kuitenkin sama eli valtava määrä särkyneitä naisten sydämiä.
Tinder on yksi niitä rikkimeneviä unelmia tuottavia bulevardeja.
Vierailija kirjoitti:
Oma kokemus: vuorokaudessa tykkäyksiä lähelle 1500, mätsejä parissa päivässä 14. Nykyinen miesystävä oli tekstittömällä profiililla liikkeellä ja näytti ihan liian nuorelta mutta joku siinä oli mikä pysäytti ja miettimisen jälkeen laitoin tykkäyksen. Muutaman kanssa juttua tuli jonkin verran mutta jotenkin se vaan tämä nykyinen mies osasi jutella sen verran fiksuja, että ekoilla treffeillä homma oli sitten selvää ekan 3 sekunnin jälkeen. Nyt olemme muuttsmassa yhteen.
Näin se naisilla, eikä tarvitse olla missi. Miehet ihan eri kastissa.
No jaa, ei minusta minun saamat viisi tykkäystä ole paljon, kun joku nainen kertoi tuissa saaneensa 1500 tykkäystä! Ja eipä ne massatykkääjät sydäntään särje siitä, että minä en tykkää takaisin.
Kyllä kai minä tosiaan olen sellainen kiva naapurin kaveri. Tavallaan hyvin tavallinen. mutta sittenkin monessa suhteessa aika lailla massasta poikkeava - toivoakseni hyvällä tavalla 👍
Vierailija kirjoitti:
Siis ihan totta, kolmessa päivässä muutitte yhteen. Tiedän, että suomalaiset naiset on ennekoluulottomia, mutta siltii..
Muuten moniko noista tykkäysistä tuli ulkomailta? Suomalaiset naiset on seurannassa.
Olen 54v tavallinen mies. Tinderissä tavalliset kuvat ja tavalliset tekstit. Siis ne oli ihan aidot. Olin pari vuotta siellä eikä tullut yhtään matchia vaikka itse annoin tykkäyksiä noin 5 viikossa. En lähtenyt kikkailemaan. Joillekin se ei vain sovi. Nyt olen löytänyt todellisesta elämästä hyvän kumppanin. Ihan tavallinen hyväsydäminen nainen
Maksoin sen kuukausitilauksen. Sain sen sentään puoleen hintaan. Siellä oli viisi tykkäystä. Ulkomailta kolme ja kotimaasta kaksi. Hieman harmittaa, että olin liian utelias ja maksoin. Ei ne kaksi suomalaista ensi näkemältä sytyttäneet. No, kai se on inhimillistä olla utelias ja maksaa. Eipä tuo minua konkurssiin vie.
Christiiina kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Kuinka kauan AP olet ollut Tinderissä?
Sori, sä olit kirjoittanut otsikkoon, että olet viikon ollut Tinderissä. Se on aika lyhyt aika. Vasta jonkun parin kolmen kuukauden kuluessa voi sanoa jotain arviota miten on mennyt.
Esim. Mä kävin kesäkuussa treffeillä miehen kanssa, jolle mä olin 2. Tinder -deitti ja hän oli ollut Tinderissä 2 kk. Ja hän oli tosi mukava ja komea, joten luulisi hänen saavan paljon Tykkäyksiä ja matcheja.
Itse olin tinderissä puoli vuotta, olen siis mies, kävin yhdet treffit ja sain 5 mätsiä sinä aikana. Itse tykkäsin/swaippailin oikealle varmaan noin 1000 käyttäjää sinä aikana. Eli ei tuo tosiaan kaikille oikeen toimi.
Jos ei viikossa lohkea niin sama koittaa jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin se naisilla, eikä tarvitse olla missi. Miehet ihan eri kastissa.
Joo, mutta mitä niillä tuhansilla tykkäyksillä tekee jos kukaan ei kiinnosta? Itse löysin kyllä tinderistä lopulta rakkauden mutta siihen meni melkein 10 vuotta. Välillä olin toki 7 vuotta toisessa parisuhteessakin ihan ookoon kanssa. En suosittele kenellekään. Odottakaa sitä joka oikeasti tuntuu jossain.
Tinderiä käyttävän miehen kannattaa muistaa, että kokemus naisen puolella on aivan eri. Miehenä olet saanut harvoja tykkäyksiä, joten ne tuntuvat merkityksellisiltä. Naisella niitä voi olla 800, joten se yksittäinen (sinä) ei tunnu merkitykselliseltä. Eikä heillä ole kaikille aikaa jutella, joten jää helposti just sulle, ja monelle muullekin vastaamatta. Lisäksi aika moni nainen on siellä pysyvästi juuri siitä syystä, että sadat miehet osoittaa kiinnostusta. Eli tullaan sinne hakemaan hyvää oloa huomiosta ja se riittää.
Ei kannata masentua tinderistä miehenä. Naiset ovat kokeilumielessä käyttäneet tinderiä miehenä ja raivostuneet siitä miten heitä on kohdeltu niin yhdentekevinä ja arvottomina siellä. Ovat alkaneet masentua ja olla itku silmässä kohtelustaan (miehenä), koska ovat tottuneet siihen että saavat aivan päinvastaista kohtelua. Se että sieltä ei saa naisilta kiinnostusta ei ole todiste siitä että teissä on mitään vikaa, siellä vaan on ihan liian vähän naisia miehiin verraten ja monet niistäkin naisista ovat sellaisia ettei maksa vaivaa.
Olen 49-vuotias mies. Tinderissä olen ollut kesästä saakka. Tykkäyksiä on (maksullinen versio käytössä) yli tuhat, matcheja paraikaa nelisenkymmentä ja kolmet treffit tällä viikolla. En asu Helsingissä mutta iso osa treffeistä on ollut sieltä. Profiilissa on omat uudet kuvat ja muutama lause joka kuvaa minua ja mitä toivon löytäväni. Ne pitävät paikkansa. Olen varmaan naisten mielestä joku seiskan-kasin mies. Treffeille on valikoitunut vain hyviä tyyppejä joiden kanssa on käyty hyviä keskusteluja, nähty uudelleenkin osan kanssa. Aiempi pitkä parisuhde käynnistyi Tinderissä.
Uskon että suurin syy siihen miksi ihmiset ovat pettyneitä Tinderiin on se että he eivät osaa käyttää sitä. Joko he yrittävät matchata ihmisten kanssa joille heidän profiiliaan ei edes näytetä tai sitten heillä on kahdensuuntainen magnetismi ja veto ala-arvoisesti käyttäytyvien ihmisten kanssa. Molemmat korjautuvat ensisijaisesti katsomalla peiliin ja kehittämällä itseään (mikä ei tarkoita huippukropan treenaamista vaan omien käytösmallien ja tunneilmaisun kehittämistä).