Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko poikkeus kun oletan että satunnaisessa seksissä käytetään kondomia

Vierailija
16.11.2023 |

Olen 40 v nainen. Harrastan muutaman kerran vuodessa seksiä eri kumppaneiden kanssa. Mulle on tullut yllätyksenä ja kurjana sellaisena, että miehet olisi mieluummin ilman kondomia, jos minä en sen käyttöä vaadi. Olen ollut vain kolmen miehen kanssa jotka ovat ovat ilman eri pyyntöä ja keskustelua olleet omavaraisia kondomien suhteen, ja halunneet itsensäkin takia sitä käyttää.

20 vuotta sitten olin niin nuori ja kokematon, että kun mies vain työntyi sisään muitta mutkitta, ja minä en osannut hämmennyksissäni keskeyttää ja vaatia kondomia (kun olin luullut, että sitä kaikki käyttäisi lähtökohtaisesti).

Olen sitten myöhemmin oppinut, että kumi ei todellakaan ole mieluisa varuste useimmille miehille. Puhun nyt siis "yhden illan jutuista" ja ekoista kerroista uuden kumppanin kanssa, en vakiintuneista suhteista. Itselle se on jo valmiiksi vähän turn off että joutuu yksin kantamaan vastuuta ehkäisystä ja ehkä just olemaan se "tylsä" joka sitä vaatii.

Miehet, tunnistatteko tästä itsenne? Naiset, suostutteko yhdyntään ilman kumia, entä antamaan suuseksiä miehelle?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse vaadin aina kumin. Yleensä se miehille sopii, mutta kuulemma mielummin ilman. Pari miestä on pitäneet kumin käyttöä itsestäänselvänä. He ovat muutenkin olleet fiksuja miehiä. 

Yksi melko varmoista fiksun ja potentiaalisen miehen merkeistä on juuri se, että kumin käyttö on itsestäänselvyys. Muunlaisten kanssa ei kannata vaivautua.

Täysin aiheeton ja virheellinen yleistys.

Jos haluat esim. miehen, joka on laatutietoinen, tietää oman arvonsa sekä kumppaninsa arvon, ja haluaa parasta ja kiihkeintä mahdollisinta seksiä hänen kanssaan, niin kumin käyttö EI ole mikään itsestäänselvyys, vaan se, että otetaan puheeksi, mikä on vastapuolen ehkäisy- ja sp-tautitilanne, jotta päästään harrastamaan oikeaa kumitonta seksiä.

Itse kun en edes vaivautuisi sellaisen naisen kanssa, jolle "kumin käyttö on itsestäänselvyys". Eikä onneksi tarvitsekaan, koska kaikki naiset eivät ole samanlaisia.

Vierailija
22/42 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli Tinderissä match yhden miehen kanssa ja alusta asti oli selvää, että jos tapaamme, niin se on vain pelkkää seksiä. Mies viestillä kysyi, että tarvitaanko kortsua vai syönkö pillereitä. No kyllä mulla minipillerit on, mutta en mä nyt hyvänen aika jollekin randomille anna paljaalla! Kortsua käytettiin, mutta eipä tavattu toista kertaa. Kovasti mies hehkutti taitojaan, mutta eipä tuo nyt kovin erikoinen ollut.

Mulla on seksisuhde varatun miehen kanssa ja hänen kanssaan pannaan paljaalla. 

N44

En lähtisi edes tapaamaan ketään, joka a) kehuskelee seksitaidoillaan b) ruinaa seksiä ilman kondomia. En yhtään ihmettele, että kokemus oli pettymys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yli 200 yhden illan tai päivän juttua takana. Suhdeluku on ehkä 15/150 naisesta antaa ilman kondomia.

Vonkaan aina paljaalla mutta ei se nykyään enää oikein onnistu. Köysi tappaa itseltäni nautinnon.

Ongelmasi on nimeomaan se, että vonkaat. 10% ei vain ole realistinen ja riippuu täysin omasta lähestymistavastasi. Oma kokemus on pikemminkin, että 10% EI anna paljaalla. 

Älä kersku numeroillasi ja keskity määrään liukuhihnalaadulla. Kokeile työstää molemminpuolista kemiaa ja halua. Kunnon esileikit, käsi- ja suuhoidot, niin harvempi nainen kiiman huipulla tämän jälkeen keskeyttää hetken, tappaa spontaaniuden ja alkaa ruinaamaan mieheltä kumia. Antavat vain työntyä sisään, koska se tuntuu hyvältä siinä hetkessä. Näin naiset toimivat, vaikka ns täysjärkisenä, ilman kiimatilaa, sanovat julkisesti jotain aivan muuta.

Kyllä se kuule melkein menee niin että naisilla on se kondomi kädessä ennenkuin edes päällyspaita lähtee pois.  Olen 1 kerran ollut siinä tilanteessa ettei naisella ollut kortsua mukana ja homma hoidettiin luomuna. 

Jos nainen on päättänyt harrastaa seksiä sillä on kortsu laukussa.

200 ei ole mitään.  Nykyään 2000 on paljon. 200 tulee vuodessa ahkerille Tinder pelaajille. Eli ei voi paljon kehuskella.

Vierailija
24/42 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lähtisi edes tapaamaan ketään, joka a) kehuskelee seksitaidoillaan b) ruinaa seksiä ilman kondomia. En yhtään ihmettele, että kokemus oli pettymys.

Koska asioista ei nyt noin vain voi puhua avoimesti, se on suomalaiselle ihmiselle aivan liikaa. Ollaan tuppisuuna ja sitten ihmetellään että mites siinä noin kävikään, että hommat eivät toimineet (passiivissa, koska itse ei voinut vaikuttaa asiaan).

Ja koska et osaa huomata, milloin jonkun kehut omista taidoistaan ovat tuulesta temmattuja, se on ilmeisesti monelle naiselle aivan liikaa. Pitäisi olla varsin helppoa analysoida, vaikuttaako tarina loogiselta ja kokemuspohjaiselta vai ei. 

Vierailija
25/42 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se kuule melkein menee niin että naisilla on se kondomi kädessä ennenkuin edes päällyspaita lähtee pois.  Olen 1 kerran ollut siinä tilanteessa ettei naisella ollut kortsua mukana ja homma hoidettiin luomuna. 

200 ei ole mitään.  Nykyään 2000 on paljon. 200 tulee vuodessa ahkerille Tinder pelaajille. Eli ei voi paljon kehuskella.

No eikä todellakaan mene. Näissä tilanteissa on yhteinen nimittäjä sinä itse, olemuksesi, käyttäytymisesi ja lähestymistapasi naisiin. Moni muu kanssani samassa veneessa oleva mies voi todistaa, että jos et itse heiluta kumeja naisen nenän edessä, niin pääset laittamaan paljaalla. 

Älä keskity niihin lukuihisi ja liukuhihnatouhuun, vaan rakenna oikea kemia seksikumppaneidesi kanssa. 

Vierailija
26/42 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse vaadin aina kumin. Yleensä se miehille sopii, mutta kuulemma mielummin ilman. Pari miestä on pitäneet kumin käyttöä itsestäänselvänä. He ovat muutenkin olleet fiksuja miehiä. 

Yksi melko varmoista fiksun ja potentiaalisen miehen merkeistä on juuri se, että kumin käyttö on itsestäänselvyys. Muunlaisten kanssa ei kannata vaivautua.

Jos haluat esim. miehen, joka on laatutietoinen, tietää oman arvonsa sekä kumppaninsa arvon, ja haluaa parasta ja kiihkeintä mahdollisinta seksiä hänen kanssaan, niin kumin käyttö EI ole mikään itsestäänselvyys, vaan se, että otetaan puheeksi, mikä on vastapuolen ehkäisy- ja sp-tautitilanne, jotta päästään harrastamaan oikeaa kumitonta seksiä.

Itse kun en edes vaivautuisi sellaisen naisen kans

Siinähän tuli sekä a) että b) - vaihtoehto, joten pysymme varmasti ihan luontaisesti eri metsästysreviireillä.

Vierailija
27/42 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska asioista ei nyt noin vain voi puhua avoimesti, se on suomalaiselle ihmiselle aivan liikaa. Ollaan tuppisuuna ja sitten ihmetellään että mites siinä noin kävikään, että hommat eivät toimineet (passiivissa, koska itse ei voinut vaikuttaa asiaan).

Ja koska et osaa huomata, milloin jonkun kehut omista taidoistaan ovat tuulesta temmattuja, se on ilmeisesti monelle naiselle aivan liikaa. Pitäisi olla varsin helppoa analysoida, vaikuttaako tarina loogiselta ja kokemuspohjaiselta vai ei. 

En kyllä saanut tekstistäsi juuri mitään tolkkua, mutta ei se mitään :)

Vierailija
28/42 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä saanut tekstistäsi juuri mitään tolkkua, mutta ei se mitään :)

Ei yllätä, että se on sinunlaisellesi oikein ylpeyden lähde, että "et saa tolkkua" toimintatapoihisi liittyvistä huomioista/parannusehdotuksista.

Vierailija
29/42 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten ketjun viime vaiheistakin huomaa, niin kaikenkarvaisia kammotuksia on tarjolla, joten rima kannattaa pitää korkealla. Lähes kaikilla naisilla on paljon korottamisen varaa.

Vierailija
30/42 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli Tinderissä match yhden miehen kanssa ja alusta asti oli selvää, että jos tapaamme, niin se on vain pelkkää seksiä. Mies viestillä kysyi, että tarvitaanko kortsua vai syönkö pillereitä. No kyllä mulla minipillerit on, mutta en mä nyt hyvänen aika jollekin randomille anna paljaalla! Kortsua käytettiin, mutta eipä tavattu toista kertaa. Kovasti mies hehkutti taitojaan, mutta eipä tuo nyt kovin erikoinen ollut.

Mulla on seksisuhde varatun miehen kanssa ja hänen kanssaan pannaan paljaalla. 

N44

En lähde mäkään enää. Kerta riitti. Eipä tarvitse tämän vakipanon hehkuttaa itseään viesteillä vaan siinä on mies joka tietää mitä mulle tehdä. 

N44

Vierailija
31/42 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle nuorempana kävi niin että toin miehen kotiini ja hän yritti kysellä että onnistuisiko ilman kumia. Muutaman kerran kun jämäkästi sanoin että ilman kumia ei irtoa niin sitten suostui sen käyttöön... Jossain vaiheessa kesken seksiä kuitenkin tuntuma olikin eri, ja mies olikin asentoa vahdettaessa napannut kumin pois, en ollut tätä nähnyt. 

En silloin tajunnut mennä poliisin puheille vaikka olisi pitänyt, olin jotenkin niin järkyttynyt asiasta...muutamia viikkoja piti odotella että HIV-tulokset näyttäisivät oikein, testeissä käyminenkin oli jotenkin rusentavaa, toivottavasti nykyään kohtelevat nuoria siellä paremmin. Onneksi antibiooteilla tästä selvisin, klamydian siitä olin sitten saanut. Raiskaushan se oli, vaikka sitä en nuorempana jotenkin järkytyksissäni jotenkin tajunnut. 

Sen jälkeen jos joku edes ehdotti ilman kumia niin hommat loppuivat siihen saman tien, kumitta ehdottelijoille en anna. Pihalle saman tien.

Nykyisen kanssa olemme olleet yhdessä reilut 10v ja hänen kanssaan harrastimme seksiä kumin kanssa pari kuukautta, sitten kävimme molemmat yhdessä sukupuolitautitesteissä jonka jälkeen jätimme kondomit pois. 

Kannattaa olla tarkkana niiden ilman kumia -vonkaajien kanssa, itse en sellaiseen koske enää pitkällä tikullakaan.

Vierailija
32/42 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljaalla olen aina pannut. Ei tauteja.

Vierailija
33/42 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse kun en edes vaivautuisi sellaisen naisen kans

Tottakai kumin käyttö on itsestään selvyys. Sehän ehkäisee raskaudenkin. Ihan hullua käyttää hormonaalista ehkäisyä, se aiheuttaa haluttomuutta, heikentää orgasmia ja kuivattaa limakalvot.

Vierailija
34/42 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle nuorempana kävi niin että toin miehen kotiini ja hän yritti kysellä että onnistuisiko ilman kumia. Muutaman kerran kun jämäkästi sanoin että ilman kumia ei irtoa niin sitten suostui sen käyttöön... Jossain vaiheessa kesken seksiä kuitenkin tuntuma olikin eri, ja mies olikin asentoa vahdettaessa napannut kumin pois, en ollut tätä nähnyt. 

En silloin tajunnut mennä poliisin puheille vaikka olisi pitänyt, olin jotenkin niin järkyttynyt asiasta...muutamia viikkoja piti odotella että HIV-tulokset näyttäisivät oikein, testeissä käyminenkin oli jotenkin rusentavaa, toivottavasti nykyään kohtelevat nuoria siellä paremmin. Onneksi antibiooteilla tästä selvisin, klamydian siitä olin sitten saanut. Raiskaushan se oli, vaikka sitä en nuorempana jotenkin järkytyksissäni jotenkin tajunnut. 

Sen jälkeen jos joku edes ehdotti ilman kumia niin hommat loppuivat siihen saman tien, kumitta ehdottelijoille en anna. Pihall

Ei kumia tarvitse parisuhteessa lopettaa käyttämästä, toimii ehkäisynä.

Vierailija
35/42 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikä todellakaan mene. Näissä tilanteissa on yhteinen nimittäjä sinä itse, olemuksesi, käyttäytymisesi ja lähestymistapasi naisiin. Moni muu kanssani samassa veneessa oleva mies voi todistaa, että jos et itse heiluta kumeja naisen nenän edessä, niin pääset laittamaan paljaalla. 

Älä keskity niihin lukuihisi ja liukuhihnatouhuun, vaan rakenna oikea kemia seksi

Olisikohan kuitenkin se yhdistävä tekijä meidän 2 saaliiden erot 😏. Ei pubiruusuja ja muita c/d luokan ihmisiä varmaan kiinnosta yhtään onko kumia vai ei.

Nämä kenen kanssa itse antaudun seksiin ovat oman kaltaisiani ihmisiä.  Hyvin menestyviä,  urheilullisia menestyjiä.

Vierailija
36/42 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 28v. Jos ei kumin kanssa kelpaa tervemenoa vetämään käteen. Todellakaan ota riskiä jopa loppuelämän pysyvistä seksitaudeista, varsinkaan jonkun randomin kanssa.

Vierailija
37/42 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palasin keväällä sinkkumarkkinoille. Olen puolen vuoden aikana harrastanut seksiä useamman naisen kanssa. Vain yksi nainen otti itse kondomin puheeksi, muut naiset olisivat antaneet paljaalla. Yhtä naista jopa nauratti kun miehellä on kumit mukana, piti sitä jotenkin hauskana juttuna. Kahdelta naiselta olisi ollut itsellään kumeja. Olen melko järkyttynyt naisten asenteesta suojausta kohtaan, en tiedä uskallanko enää koskaan harrastaa kenekään kanssa suojaamatonta seksiä.

M46

Vierailija
38/42 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisikohan kuitenkin se yhdistävä tekijä meidän 2 saaliiden erot 😏. Ei pubiruusuja ja muita c/d luokan ihmisiä varmaan kiinnosta yhtään onko kumia vai ei.

Nämä kenen kanssa itse antaudun seksiin ovat oman kaltaisiani ihmisiä.  Hyvin menestyviä,  urheilullisia menestyjiä.

Jokainen lausuntosi vahvistaa sen olettamuksen, minkä sinusta saa jo heti alussa. Tyhjänpäiväinen ekstrovertti hölöttäjä, joka on itse asiassa luokattoman huono ihmistuntija, koska keskittyy vain itseensä ja "saaliiden" määrään egonsa pönkittämiseen, kun seksin ja ihmissuhteiden laatu on tuntematon käsite. Myyntimies-tyyppinen ihminen, josta paistaa läpeensä feikkiys eikä yhtään lausuntoa voi odottaa aidoksi ja vilpittömäksi. Supliikilla keskustelunaloituksella saa sen naisen iskettyä, mutta totta kai nainen huomaa nämä vibat muutaman lauseen jälkeen ja haarat pysyvät kiinni, ellei kumi ole päällä.

En ole eläessäni ottanut naista mukaani baarista. En ole ollut yhdenkään pubiruusun enkä "c/d" luokan ihmisen kanssa. Muistutan, että sinä olet se määrä edellä menijä. Minun lukemillani menen laatu edellä. Itse rakennan aitoja yhteyksiä, jossa nainen voi luottaa minuun ja tuntea olonsa turvalliseksi kanssani, koska huomaavat, että olen erilainen kun kaltaisesi. Kuten sanottua, silloin kumeja harvemmin kysellään. Edellisessä postauksessa juuri joku vahvistaa tarinani ja näitä voit lukea/kuulla joka puolelta, jos keskityt johonkin muuhun kuin omaan hölötykseesi ja kangistumiisi kaavoihin.

"Hyvin menestyviä, urheilullisia menestyjiä" kuvaa siis sinun kaltaisiasi ihmisiä ja se kertoo kaiken. Paljon hölötystä, hyvin vähän mitään asiaa.

Vierailija
39/42 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitus asusta päätellen edellinen kirjoittaja olet sinä

Vierailija
40/42 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin edellä. Noin 50% hedelmällisessä iässä olevista naisista käyttää ehkäisyä. Hullulta tuntuisi jos tässä tilanteessa ottaisi tautien ja vielä raskauden riskin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi