Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko poikkeus kun oletan että satunnaisessa seksissä käytetään kondomia

Vierailija
16.11.2023 |

Olen 40 v nainen. Harrastan muutaman kerran vuodessa seksiä eri kumppaneiden kanssa. Mulle on tullut yllätyksenä ja kurjana sellaisena, että miehet olisi mieluummin ilman kondomia, jos minä en sen käyttöä vaadi. Olen ollut vain kolmen miehen kanssa jotka ovat ovat ilman eri pyyntöä ja keskustelua olleet omavaraisia kondomien suhteen, ja halunneet itsensäkin takia sitä käyttää.

20 vuotta sitten olin niin nuori ja kokematon, että kun mies vain työntyi sisään muitta mutkitta, ja minä en osannut hämmennyksissäni keskeyttää ja vaatia kondomia (kun olin luullut, että sitä kaikki käyttäisi lähtökohtaisesti).

Olen sitten myöhemmin oppinut, että kumi ei todellakaan ole mieluisa varuste useimmille miehille. Puhun nyt siis "yhden illan jutuista" ja ekoista kerroista uuden kumppanin kanssa, en vakiintuneista suhteista. Itselle se on jo valmiiksi vähän turn off että joutuu yksin kantamaan vastuuta ehkäisystä ja ehkä just olemaan se "tylsä" joka sitä vaatii.

Miehet, tunnistatteko tästä itsenne? Naiset, suostutteko yhdyntään ilman kumia, entä antamaan suuseksiä miehelle?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitus asusta päätellen edellinen kirjoittaja olet sinä

Joo kyllä, kaikki muutkin jotka siitä eri paikoissa kirjoittavat ovat yksi ja sama henkilö. Kaikki jotka eivät tee kirjoitus_virheitä kuten sinä ovat myös sama henkilö. Osuit naulan kantaan. 

Kun joku haluaa kovasti asian olevan juuri näin miten kuvittelee sen olevan.

Vierailija
42/42 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmyyttähän se on painella ilman kordaria. Jos joku siihen suostuu, on todennäköisesti oireeton taudinkantaja. Minkä taudin ? No selviää sulle sit kun meet klinikalle tutkimuksiin, tai sinusta tulee seuraava oireeton taudinlevittäjä. Joku hivihän on varsin vittumainen lastentauti kantaakseen, tai joku muu afrikkalainen hyppykuppa, tippa, syfilis,klamydia jne

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi