Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Atte vaikuttaa ihan normaalilta tyypiltä. Olisi ollut kiintoisaa jos Kalle olisikin ollut oikeassa näissä ns. hätävalheissaan ja mies olisikin aidosti jonkin sortin vainooja-psykopaatti. Sampo on muiden elämiä pilannut mutta huomaisiko Sampo itse jos seurustelisi (oletettavasti myöhemmin) epämääräisen miehen kanssa. Toki ulkokuori voi pettää.
Atte on homo. Mutta tietääkö Atte että Sampo on bi vai onko Sampokin jo ihan homo?
Salilla käynti voisi tehdä poikaa Atelle...
Sarja on kivasti luonut käsitystä ettei kropalla ole niin paljon merkitystä jokaisessa suhteessa.
Ilmeisesti vapun takia huomenna kuvauspäivä, kun jää yksi välistä muuten. Lopettikohan ne kokonaan livet? Ennen vanhaan tuli somepäiviä ja sitten livet. Nyt taas pelkkiä somepäiviä eikä ollenkaan livejä.
Munkin mielestäni yksi suurimmista käsikirjoituksellisista ongelmista nimenomaan on, ettei mitään kirjoiteta pysyvästi. Ymmärrän toki saippuasarjan juonen olevan köykäinen ja nopeatempoinen. On vain tylsää, kun tietää ettei ne hyvät parit koskaan pysy yhdessä ja niiden ympärillä vatvotaan koko ajan. Itsekin olen sitä mieltä, ettei Pihlajakadulla ole enää vuosiin yhtäkään tosirakkautta nähty. Kaikki löytää milloin mistäkin naapurista yhtäkkiä uuden rakkauden ja vaihtaa muutamassa viikossa suhteesta toiseen. Tietysti oikeassa elämässä on tämmöisiä sarjaseurustelijoita, jotka käytännössä päätyvät suhteesta toiseen ja uusi on tulossa, mutta ei kaikki. Tässä sarjassa kuitenkin näin tuppaa olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestäni Sallan näyttelijällä näkyi Tiian somepäivänä nämä kihla-ja vihkisormukset. Tästä syystä en oikein ole uskonut Sallan ja Karin eroon. Tämä Linda on tässä mukana, koska Linda ja Kari on THE pari mutta heitä ei haluta kirjoittaa yhteen toistaiseksi. Pientä romantiikkaa ja mahdotonta rakkautta. Itse uskon myös että Evan ja Kristianin suhde kariutuu piankin. Oikeastaan luulen jopa Jirin tulevan sarjaan ja tällä Eva alkaa haikailemaan Jirin perään. Samalla kun Kristianilla ja Nellalla on selvästi olemassa olevia tunteita. Kannattaa myös muistaa, että Jiri on seurustellut Lindan kanssa mutta Jiri työnsi Lindan syrjään heti, kun Eva tuli. Siis mikäli Jiri nyt sattuu sarjaan palaamaan.
Tuleeko Sallasta ja Gunnarista vielä pari? Sallasta Gunnarin rahojen motivoimana ja Gunnar koska tahtoo oman pojan, joka sitten myöhe
Sarjassa mahdottomammatkin käänteet ovat mahdollisia! 😁
Vierailija kirjoitti:
Munkin mielestäni yksi suurimmista käsikirjoituksellisista ongelmista nimenomaan on, ettei mitään kirjoiteta pysyvästi. Ymmärrän toki saippuasarjan juonen olevan köykäinen ja nopeatempoinen. On vain tylsää, kun tietää ettei ne hyvät parit koskaan pysy yhdessä ja niiden ympärillä vatvotaan koko ajan. Itsekin olen sitä mieltä, ettei Pihlajakadulla ole enää vuosiin yhtäkään tosirakkautta nähty. Kaikki löytää milloin mistäkin naapurista yhtäkkiä uuden rakkauden ja vaihtaa muutamassa viikossa suhteesta toiseen. Tietysti oikeassa elämässä on tämmöisiä sarjaseurustelijoita, jotka käytännössä päätyvät suhteesta toiseen ja uusi on tulossa, mutta ei kaikki. Tässä sarjassa kuitenkin näin tuppaa olemaan.
Pari sivua taakse ja kirjoittanut juurikin tästä...
Tällä hetkellä Miola tavallaan ainut pari sarjassa, joka on pysynyt parina ja eronut ja sitten taas yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Mä katoin yhtä youtubeessa videota yhdestä lesbo parista jolla oli kaksoset jotka käyttivät keinohedelmöitystä, mutta toisen äidin piti sisäisesti adoptoi lapset. Eli sarjassa Mira käytti keinohedelmöityshoitaja saadakseen Ilon, mutta eikö sitten Violan pitäisi adoptoida Ilo sisäisesti.
Onhan se voittu tehdäkin, vaikka sitä ei ole erikseen mainittu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaa taas että minä olen ilmaa täällä. Saga-fania haukutuaan ja hoetaan että on yksin mielipiteidensä kanssa, pakkomielteinen trolli joka vaan spämmää samaa. Olen kaikesta samaa mieltä hänen kanssaan. Näköjään strategia on että minut hiljennetään ja häntä pidetään ainoana häirikkönä. Se siitä hyväl mielen ketjusta. Menisin mielelläni juttelemaan Salkkareista muualle, mutta en halua jättää Saga-fania yksin tänne kiusaajien armoille. Että kohdelkaa vaan mua ja mun mielipiteitä niin kuin niitä ei mukamas olisi. 😡
T. Kikkis-fani
Ei ole keneltäkään pois että pidän Sagasta huomattavan paljon sivuhahmoksi. Merja Pennanen taitaa olla yleisestikin tosi pidetty uudeksi sivuhahmoksi.
T. Saga-fani
Tuskin keneltäkään onkaan pois. Enkä usko kenenkään olevankaan sitä vastaan, jos Saga-hahmoa tulevaisuudessa joskus näkyisi jaksoissa. Sen sijaan epäilen ettei kaikki vain jaksa lukea ikään kuin sitä samaa, kun joskus voi olla samallakin sivulla monta kertaa mainittuna kuinka Sagan pitäisi tehdä paluu sarjaan ja on ylivoimaisesti paras kaikista sivuhahmoista ja pesee päähahmojakin. Sen suhteen kauhean moni ei välttämättä ole samaa mieltä. Susanna on ihan hyvä näyttelijä, mutta en itse pääse siihen ajatukseen, mihin Saga fanina ilmeisesti pääset eli Saga/Susanna on parhain kaikista ja pesee Laitelat ja Taalasmaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä katoin yhtä youtubeessa videota yhdestä lesbo parista jolla oli kaksoset jotka käyttivät keinohedelmöitystä, mutta toisen äidin piti sisäisesti adoptoi lapset. Eli sarjassa Mira käytti keinohedelmöityshoitaja saadakseen Ilon, mutta eikö sitten Violan pitäisi adoptoida Ilo sisäisesti.
Onhan se voittu tehdäkin, vaikka sitä ei ole erikseen mainittu.
Äitiyslaki ainakin muuttui. En nyt muista ennen vai jälkeen Ilon mutta enää ei tarvitse adoptoida. Ihan lähivuosina muuttui siitä pidemmästä prosessista lähinnä pelkkään ilmoitukseen jos on aviopari kyseessä.
Minusta myös tuntuu, että moni ikivanhojen hahmojen paluita toivova ei välttämättä ota huomioon, ettei heidän paluunsa välttämättä onnistuisi X syistä, vaikka kuinka haluaisivatkin. Ikää on tullut ihmisille lisää. Joillekin melkein parikymmentä vuotta. Siinä on helppo samalla syytellä tuotantoa, kun ei tosiasassa tiedä mistään mitään. Mahtaisiko Pipsankaan näyttelijä aidosti haluta takaisin. Jos tuotanto kysyisi. Teksteistä päätellen tuntuu, että tuotannon vika ettei Pipsa ole mukana sarjassa enää. Eri asia on nämä aktiivisesti julkisuudessa olleet.
Vierailija kirjoitti:
TAPPARA ON SUOMEN MESTARI 2024! 🧡💙
Lari ja Janne kuvattiin koulupoikina "hokimiehiksi" mutta sen jälkeen urheilu ei ole ollut missään roolissa sarjan nuorten keskuudessa. Joku taisi joskus harrastaa uimista. Benkku oli kiinostunut parkouria mutta nämä nykyteinit vaan sormettaa. 🤣
Tanssiiko Kristian ja Henrik oljytyillä yläkropilla rusetti kaulassa? 🤔
Aika homooo
Katsotaan nyt nähdäänkö koko tanssiesitystä. Kovasti ovat treenanneet mutta ei näytä luonnistuvan.
Saakohan Ismo ja Kalle välinsä kuntoon ennen kuin tämä kausi päättyy? Yllätyin suuresti Kallen edelleen olevan tiukkana isälleen samaan aikaan, kun Ismo yrittää inistä jotain anteeksiannosta. Toki ymmärrän tilanteen täysin. Ismo on Kallen tärkein ihminen ja luottamuksen pettäminen on pahempaa sellaiselta ihmiseltä. Sampo on vissiin anteeksi jo saanut.
Vierailija kirjoitti:
Katsotaan nyt nähdäänkö koko tanssiesitystä. Kovasti ovat treenanneet mutta ei näytä luonnistuvan.
Mietin että tuota on tahallaan varmaan huononnettu, että ovat muka yllättävän hyviä sitten jos esiintyvät.
Vierailija kirjoitti:
Saakohan Ismo ja Kalle välinsä kuntoon ennen kuin tämä kausi päättyy? Yllätyin suuresti Kallen edelleen olevan tiukkana isälleen samaan aikaan, kun Ismo yrittää inistä jotain anteeksiannosta. Toki ymmärrän tilanteen täysin. Ismo on Kallen tärkein ihminen ja luottamuksen pettäminen on pahempaa sellaiselta ihmiseltä. Sampo on vissiin anteeksi jo saanut.
Sitten kun Panu tekee paluun, toivottavasti saa kuulla poikansa rötöksistä. Viime kerralla Panu häipyi Ainon kanssa Lahteen pian häiden jälkeen. Ei ilmeisesti osallistunut Valtterin hautajaisiin. Tietääköhän Panu että Aino tappoi Valtterin? Käsittääkseni Sampo ja Miki ovat tällä hetkellä toistaiseksi ainoat jotka asiasta tietävät.