Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Osaako joku pukea sanoiksi, MITÄ AJATTELEN? 😎
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän Viola ja Mira ovat Ilon vanhempia, vaikka Iloa ei ole luoto oikealla tavalla ja tehty hedelmöityshoidoilla ja kuten Violakin sanoi, että Mira synnytti meidän lapsemme ja hän on minun perhettä. Aarokin sanoi Ilolla on oikeus toiseen vanhempiin.
tietenkin ovat. ja kuka sen määrittelee mikä on oikea ja mikä väärä tapa tehdä lapsia. Ja tosiaan heterotkin voivat joutua joskus turvautumaan hedelmöityshoitoihin ja lahjasoluihin ja ihan samalla tavalla hekin ovat lapsen vanhempia. Samoin adobtiovanhemmat. Ja on myös yhden vanhemman perheitä. Tärkeintä on rakkaus.
Salkkarit-tähti Tiia Elg osti talon Remontoidessa löytyi yllätys
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/ded01477-b280-405a-8db8-758415…
Tekniikan takia Pihlajakadun rappukin tehty tyhmästi vaikka ovet melkein toisissaan kiinni. Yksi ovi pitäisi olla sen kaarevan seinän puolella että olisi oikeasti sellaisia asuntoja
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/salkkarit-nuoret-elmeri-yla-rautio-…
Laila ja Matiaskin olleet jo peräti 4 vuotta. En ole näitä jaksanut paljon katsella ja täytynyt ohittaa kohtaukset kun ärsyttää Kajanderin perhe.
Vierailija kirjoitti:
Osaako joku pukea sanoiksi, MITÄ AJATTELEN? 😎
Täydellinen perse. 0:25 täydellinen asento. Paisuu ja sykkii.
https://www.is.fi/viihde/art-2000010381619.html
Tämän nyt tiesi jo ilman kaapista ulos tuloakin. Positio kertoo kumpi on parisuhteessa herra ja rouva.
Miran ja Violan avioero tuli voimaan 79 jaksossa. Maaliskuussa haettiin eroa ja kesäkuussa voimaan. Sarjassa aika menee nopeammin tai mistään oikeista ajanjaksoista ei välitetä. Kallella ja Sampolla taitaa olla parhaillaan puolet mennyt tosta ajasta. Saapa nähdä miten avioeron kanssa käy. Joko asia hyväksytään kiltisti ja ero tulee voimaan tai sitten haetaan draamaa, ettei Kallen ja Petrin häät onnistukaan aikataulussa, koska Sampo on jättänyt paperin viemättä.
Mun mielestäni Sallan näyttelijällä näkyi Tiian somepäivänä nämä kihla-ja vihkisormukset. Tästä syystä en oikein ole uskonut Sallan ja Karin eroon. Tämä Linda on tässä mukana, koska Linda ja Kari on THE pari mutta heitä ei haluta kirjoittaa yhteen toistaiseksi. Pientä romantiikkaa ja mahdotonta rakkautta. Itse uskon myös että Evan ja Kristianin suhde kariutuu piankin. Oikeastaan luulen jopa Jirin tulevan sarjaan ja tällä Eva alkaa haikailemaan Jirin perään. Samalla kun Kristianilla ja Nellalla on selvästi olemassa olevia tunteita. Kannattaa myös muistaa, että Jiri on seurustellut Lindan kanssa mutta Jiri työnsi Lindan syrjään heti, kun Eva tuli. Siis mikäli Jiri nyt sattuu sarjaan palaamaan.
Nyt taas Viola ja Mira palasivat takaisin yhteen ja lähti pois sarjasta perheenä Ilon kanssa niin onkohan Mira Violan seurustelukumppani vai meneekö he uudelleen naimisiin, kun niissä Violan muisteloissa oli heidän kihlauskohtaus
Atte vaikuttaa ihan normaalilta tyypiltä. Olisi ollut kiintoisaa jos Kalle olisikin ollut oikeassa näissä ns. hätävalheissaan ja mies olisikin aidosti jonkin sortin vainooja-psykopaatti. Sampo on muiden elämiä pilannut mutta huomaisiko Sampo itse jos seurustelisi (oletettavasti myöhemmin) epämääräisen miehen kanssa. Toki ulkokuori voi pettää.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestäni Sallan näyttelijällä näkyi Tiian somepäivänä nämä kihla-ja vihkisormukset. Tästä syystä en oikein ole uskonut Sallan ja Karin eroon. Tämä Linda on tässä mukana, koska Linda ja Kari on THE pari mutta heitä ei haluta kirjoittaa yhteen toistaiseksi. Pientä romantiikkaa ja mahdotonta rakkautta. Itse uskon myös että Evan ja Kristianin suhde kariutuu piankin. Oikeastaan luulen jopa Jirin tulevan sarjaan ja tällä Eva alkaa haikailemaan Jirin perään. Samalla kun Kristianilla ja Nellalla on selvästi olemassa olevia tunteita. Kannattaa myös muistaa, että Jiri on seurustellut Lindan kanssa mutta Jiri työnsi Lindan syrjään heti, kun Eva tuli. Siis mikäli Jiri nyt sattuu sarjaan palaamaan.
Tuleeko Sallasta ja Gunnarista vielä pari? Sallasta Gunnarin rahojen motivoimana ja Gunnar koska tahtoo oman pojan, joka sitten myöhemmin osoittautuukin Gunnarin biologiseksi lapseksi, että Salla olisikin kuin olisikin kysettanut Karia isyystestissä.
Vierailija kirjoitti:
Atte vaikuttaa ihan normaalilta tyypiltä. Olisi ollut kiintoisaa jos Kalle olisikin ollut oikeassa näissä ns. hätävalheissaan ja mies olisikin aidosti jonkin sortin vainooja-psykopaatti. Sampo on muiden elämiä pilannut mutta huomaisiko Sampo itse jos seurustelisi (oletettavasti myöhemmin) epämääräisen miehen kanssa. Toki ulkokuori voi pettää.
Atte on homo. Mutta tietääkö Atte että Sampo on bi vai onko Sampokin jo ihan homo?
Salilla käynti voisi tehdä poikaa Atelle...
Vierailija kirjoitti:
Miran ja Violan avioero tuli voimaan 79 jaksossa. Maaliskuussa haettiin eroa ja kesäkuussa voimaan. Sarjassa aika menee nopeammin tai mistään oikeista ajanjaksoista ei välitetä. Kallella ja Sampolla taitaa olla parhaillaan puolet mennyt tosta ajasta. Saapa nähdä miten avioeron kanssa käy. Joko asia hyväksytään kiltisti ja ero tulee voimaan tai sitten haetaan draamaa, ettei Kallen ja Petrin häät onnistukaan aikataulussa, koska Sampo on jättänyt paperin viemättä.
Kallen ja Sampon avioero kuvio lienee tarkoituksella jätetty "epäselvään tilaan" että antaa isommat mahdollisuudet tehdä juonenkulkua suuntaan jos toiseenkin.
"paisuu ja sykkii" kuulostaa ihan ylisläiseltä kommentista. Joku laudan tyyppi täällä?
Vierailija kirjoitti:
Magnus ainakin tulee jo ensi viikon ennakoissa mukaan. Ehkä Jirikin tulee samalla ovenavauksella (mikäli siis tosiaan palaa). Eiköhän tästäkin julkaista uutinen/uutiset aikaisintaan keskiviikkona tai viimeistään perjantaiaamuna.
Sara Parikka muuten pari päivää sitten teki stooreihinsa jonkun kysymysboksin Salkkareihin liittyen. Ei ole vielä vastannut kysymyksiin mutta yllätyin, kun on jotenkin aiheesta pyrkinyt eroon ja nyt aikoo omistaa monta kysymys aiheelle. Ilmeisesti sitä sitten kysellään kohtalaisesti. Jiriä/Mikkoa kohtaan on kanssa ollut kaikenlaisia epäilyksiä paluusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko Sallasta ja Gunnarista vielä pari? Sallasta Gunnarin rahojen motivoimana ja Gunnar koska tahtoo oman pojan, joka sitten myöhemmin osoittautuukin Gunnarin biologiseksi lapseksi,
Miksi ihmeessä Salla olisi huijannut isyystestissä ja miten? Kari muistaakseni luki myös isyystestin tuloksen siellä putkassa. Tässä myös tavallaan toistuisi sama kuvio kuin silloin kun Martti Viljanen paljastui kuoltuaan Elinan biologiseksi isäksi. Jos Salla olisi Gunnarin rahojen perässä, luulisi hänen manipuloineen testitulosta ja olisi pojan kautta päässyt osaksi Gunnarin elämää.
Mä katoin yhtä youtubeessa videota yhdestä lesbo parista jolla oli kaksoset jotka käyttivät keinohedelmöitystä, mutta toisen äidin piti sisäisesti adoptoi lapset. Eli sarjassa Mira käytti keinohedelmöityshoitaja saadakseen Ilon, mutta eikö sitten Violan pitäisi adoptoida Ilo sisäisesti.
Ilmestyessään sarjaan naimisissa ja hyvissä ja vakaissa töissä olleet Susu ja Miki ja heidän kaksi lastaan muodostivat oikein stereotyyppisen ja ideaalin idyllisen, mutta aika tylsän ydinperheen. Muutto Pihlajakadulle sitten tuhosi kaiken. Tämä tai ehkä vielä enemmän Sieviset silloin aikoinaan ovat edustaneet sarjassa sitä idyllistä ja konservatiivista käsitystä ydinperheestä, jollaisissa joku Petteri Orpo, Riikka Purra, jotkut muut poliitikot, jotkut muut yhteiskunnan tahot ja ehkä jopa Kela ja sossukin aikoinaan perusoletuksena ovat olettaneet ja jopa vielä nykyään olettavat kaikkien suomalaisten normina elävän ja kaikki muut nähdään poikkeuksena.