Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Vierailija kirjoitti:
Mitä mietin jos Noel jää kiinni,niin mitenköhän Viola reaktion, että setänsä on mielihullu niin voisiko se saade violan tai miran, ilon takaisin sarjaan
En oikeastaan usko, että Viola tai Mira tulee pitkään aikaan takaisin. Kumpikin toki sanoneet ettei voi koskaan tietää. Jos rehellisiä ollaan niin Viola on varmaan semmonen, joka saattaa tullakin. Tai pelkästään Iloa joidenkin vuosien päästä biologisen isän perässä.
Toi 21.6. on varmaan päätösjakso, kun kahtena edellisenä ollut 22.6.
Jotenkin ärsyttävän ristiriitaista ja laitonta, että Kalle on häätänyt Ismon ulos omasta asunnostaan ja samaan aikaan lääkäri itse omistaa kaksi huoneistoa kyseistä taloyhtiöstä ja nythän mies olisi voinnut jopa muuttaa omilleen. Ymmärrän kyllä kuvion mutta silti ärsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin ärsyttävän ristiriitaista ja laitonta, että Kalle on häätänyt Ismon ulos omasta asunnostaan ja samaan aikaan lääkäri itse omistaa kaksi huoneistoa kyseistä taloyhtiöstä ja nythän mies olisi voinnut jopa muuttaa omilleen. Ymmärrän kyllä kuvion mutta silti ärsyttää.
Tosiaan ärsyttää. Ja huomaa, että tarkoituksella koska muuten Ismo ottaisi esille Kallen omat asunnot. Samaan kategoriaan menee, ettei kukaan mainitse yhtään mitään Cindystä. Camillan kooma pariinkin kertaan, mutta äskettäin uusi naisystävä koomassa. Ehkäpä Aki sitten oppi menemään eteenpäin. Ei sillä, en usko että Cindy koskaan Akille oli mitenkään elämänä suurin rakkaus mutta rakkaus kuitenkin.
Eikö muuten Evalla ja Kristianilla ollut suhdettaan/seksiä piilotellakseen vastaavanlainen tilanne, jossa Nella yllätti heidät riitelemästä Moosen takahuoneesta? Mulla ainakin tuli kunnon flashbackit Nellan ja Kristianin riidasta ja selityksistä. Ihan jotenkin teki mieli huutaa, että etkö sä Eva näe mitä tässä tapahtuu, sama asia vain toisin päin.
Kiva haastattelu Samilta Eskon Sunnuntaibrunssissa. Puhuivat myös ikäerosta ja Salkkareista.
Mukava huomata somen kautta, että näyttelijät ovat alkaneet viettämään aikaa enemmän myös vapaa-ajalla yhdessä. Eilen olivat Kalliokierroksella ainakin osa porukasta. Bingoa ja alkoholia baarissa. :D Kesältä odotan materiaalia sieltä kesäteatterista. Mitenköhän heidän majoittuminen? Kulkevat koti-Kangasala väliä vai majoittuuko osa johonkin pidemmäksi aikaa välttääkseen reissaamisen. Heillä on muuten ig-tilikin, johon varmaan tulee sitten enemmän kaikenlaista. Ilmeisesti treeneistä alkaa tulemaan kun ensi kuussa alkavat treenaamaan.
Seiskan paljastuksista:
"Lupaavan alun jälkeen Joonas kuitenkin sössii koko homman ja onnistuu karkottamaan elämästään sekä Ullan että Karin yrittämällä tehdä Sepon mustasukkaiseksi Ismon avulla."
Miksi ihmeessä Joonatan yrittää tehdä Sepon mustasukkaiseksi? Eikö Joonatanilla siis olekaan mitään aitoja tunteita Karia kohtaan, vaikka niin on annettu ymmärtää? On vähän pettynyt casanova-Sieviseen.
Eikö muuten Joonatanilla ja Karilla ollut suhdettaan/seksiä piilotellakseen vastaavanlainen tilanne, jossa Seppo yllätti heidät riitelemästä Moosen takahuoneesta? Mulla ainakin tuli kunnon flashbackit Karin ja Joonatanin riidasta ja selityksistä. Ihan jotenkin teki mieli huutaa, että etkö sä Seppo näe mitä tässä tapahtuu, sama asia vain toisin päin.
https://youtu.be/7sHQavUzuHo?si=DzThUIzkGRL1DuSG
Kohdassa 0:25 tapahtuu videon huvittavin kohtaus! 😁
Vierailija kirjoitti:
Eikö muuten Joonatanilla ja Karilla ollut suhdettaan/seksiä piilotellakseen vastaavanlainen tilanne, jossa Seppo yllätti heidät riitelemästä Moosen takahuoneesta? Mulla ainakin tuli kunnon flashbackit Karin ja Joonatanin riidasta ja selityksistä. Ihan jotenkin teki mieli huutaa, että etkö sä Seppo näe mitä tässä tapahtuu, sama asia vain toisin päin.
No heko heko, ei lähdetä taas tälle hupitarina osastolle. Nämä voi kirjoittaa siihen toiseen ketjuun jos tekee mieli. Enemmänkin loukkaa tämmöinen kopiointi ja muuttaminen. Tulee suorastaan fiilis suorasta vidduilusta.
Vierailija kirjoitti:
Jokohan Kalle taas ihastuu Sampoon.
Ei varmaan koskaan ole kunnolla irti päässytkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaa taas että minä olen ilmaa täällä. Saga-fania haukutuaan ja hoetaan että on yksin mielipiteidensä kanssa, pakkomielteinen trolli joka vaan spämmää samaa. Olen kaikesta samaa mieltä hänen kanssaan. Näköjään strategia on että minut hiljennetään ja häntä pidetään ainoana häirikkönä. Se siitä hyväl mielen ketjusta. Menisin mielelläni juttelemaan Salkkareista muualle, mutta en halua jättää Saga-fania yksin tänne kiusaajien armoille. Että kohdelkaa vaan mua ja mun mielipiteitä niin kuin niitä ei mukamas olisi. 😡
T. Kikkis-fani
Ei ole keneltäkään pois että pidän Sagasta huomattavan paljon sivuhahmoksi. Merja Pennanen taitaa olla yleisestikin tosi pidetty uudeksi sivuhahmoksi.
T. Saga-fani
Tuskin keneltäkään onkaan pois. Enkä usko kenenkään olevankaan sitä vastaan, jos Saga-hahmoa tulevaisuudessa joskus näkyisi jaksoissa. Sen sijaan epäilen ettei kaikki vain jaksa lukea ikään kuin sitä samaa, kun joskus voi olla samallakin sivulla monta kertaa mainittuna kuinka Sagan pitäisi tehdä paluu sarjaan ja on ylivoimaisesti paras kaikista sivuhahmoista ja pesee päähahmojakin. Sen suhteen kauhean moni ei välttämättä ole samaa mieltä. Susanna on ihan hyvä näyttelijä, mutta en itse pääse siihen ajatukseen, mihin Saga fanina ilmeisesti pääset eli Saga/Susanna on parhain kaikista ja pesee Laitelat ja Taalasmaat.
Olen turhautunut sarjan nykyiseen laatuun ja ulkolavasteeseen niin sen takia olen kirjoittanut Sagasta kun se on niin hyvä mielestäni. Monet täälläkin kommentoineet kuinka persoonattomia nykyiset teinit ovat ja kuinka ärsyttäviä Salla yms ovat. Siksi toivoisin Sagaa isompaan osaan tai vähintään näkyviin jossain määrin kun ei ole ollut pitkään aikaan mitään kohtausta. Ei ole Dahlian ja Vuokon lisäksi muita joita fanittaisin isommin.
Vierailija kirjoitti:
Eikö muuten Evalla ja Kristianilla ollut suhdettaan/seksiä piilotellakseen vastaavanlainen tilanne, jossa Nella yllätti heidät riitelemästä Moosen takahuoneesta? Mulla ainakin tuli kunnon flashbackit Nellan ja Kristianin riidasta ja selityksistä. Ihan jotenkin teki mieli huutaa, että etkö sä Eva näe mitä tässä tapahtuu, sama asia vain toisin päin.
Just näin. Kristian ja Eva riitelivät Moosen takahuoneessa ja Nella saapui sinne ja oli epäluuloinen mutta ei tajunnut kuitenkaan mitään.
Sarjan valomiehen IG:ssä on kuva huhtikuulta, jossa kuvaussetti näyttää olevan Huvilakatu 22 C kohdilla. Eli siinä tien toisella puolella, melkein vastapäätä. Onkohan pysyvä muutos vai juhlavuosi? Lavasteesta tuskin luovutaan, mutta minusta tervetullut muutos. Kun ottaa huomioon keskustakuvaukset ja Eiran.
Aina sama juttu tässä sarjassa. Miten Laila sai Erikan puhelimen näppäinlukon auki että voi poistaa Matiaksen lähettämän viestin? Ja mitä itse laittanut merkille, teinit eivät juurikaan jätä puhelintaan mihinkään edes hetkeksi.
Mitä. Vertti ekan kerran ilman pipoa. 😂
Mitä mietin jos Noel jää kiinni,niin mitenköhän Viola reaktion, että setänsä on mielihullu niin voisiko se saade violan tai miran, ilon takaisin sarjaan