Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aaro kyykyttää Lauraa! 😂
Ihan kauhea oli Oonalle heti Saulin lähdön jälkeen. Wilhelmiina näytteli myös tuon pelkoreaktion tosi hyvin.
En yllättyisi vaikka aidosti olisi säikähtänyt. Mullekin lapsena Aaro oli ahdistava ja inhosin Aaroa todella pitkään juuri sen takia, että se oli pelottava. Enää en pelkää aikuisena ja suhtautuminen Aaroon muuttunut.
Vierailija kirjoitti:
Yhdessä drone ilmakuvassa näki nyt, että oli valmistunut Huvilakadun remontti, koska oli hiukan sävyeroja taloilla. Muuten huomaa ettei tuotanto välitä vaikka näyttääkin aitoa katua ilman mitään saarekkeita. Mielenkiintoista, kun vaihtuu kevään jaksot niin pääsee näkemään ollaanko kuvattu enemmän keskustassa ja tuleeko Huvilakatua näkymään ihan itse sarjassa. Esimerkiksi Emmalla oli videota kadulta mutta ei tiedetä oliko kuvauksissa. Eirassa myös kuvattu.
En ymmärrä kuka on edes ajatellut että ne siivekkeet olisi jotenkin hyvä idea saada leveyttä lisää tai jotain julkisivun korjausta helikopterin jälkeen. Ne green screenit näytti yllättävän hyvältä kun tuohon vertaa. Ollut tuokin hirvitys monta vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdessä drone ilmakuvassa näki nyt, että oli valmistunut Huvilakadun remontti, koska oli hiukan sävyeroja taloilla. Muuten huomaa ettei tuotanto välitä vaikka näyttääkin aitoa katua ilman mitään saarekkeita. Mielenkiintoista, kun vaihtuu kevään jaksot niin pääsee näkemään ollaanko kuvattu enemmän keskustassa ja tuleeko Huvilakatua näkymään ihan itse sarjassa. Esimerkiksi Emmalla oli videota kadulta mutta ei tiedetä oliko kuvauksissa. Eirassa myös kuvattu.
En ymmärrä kuka on edes ajatellut että ne siivekkeet olisi jotenkin hyvä idea saada leveyttä lisää tai jotain julkisivun korjausta helikopterin jälkeen. Ne green screenit näytti yllättävän hyvältä kun tuohon vertaa. Ollut tuokin hirvitys monta vuotta.
Itse en taas voinut sietää green screeniä. Ne harvoin toimii missään. Mielummin ruma lavaste jos on pakko valita. Niistäkin näki saman tien että ei ole aitoa. Kai lavasteella haluttiin liikkumatilaa ja samalla on helpompi kuvata eri säätiloissa. Kuten vesisade ja lumisade.
Muistatteko kun Irma, Ismo, Seppo ja Ulla olivat Teneriffalla.
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi jaksetaan jankuttaa että Mira ei ole Ilon äiti koska on lesbo. Ihan itse synnytti siellä autossa.
jep. Ei voi olla äiti, jos ei ole tehnyt lasta "oikealla" tavalla. tosin jos hetero joutuu turvautumaan hedelmöityshoitoihin, niin se on taas ihan eri asia, koska lapsella on isä.
Mua ei itseäni kyllä kiinnosta nämä julkisuuden neitihomot. Pidän miehisistä miehistä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en taas voinut sietää green screeniä. Ne harvoin toimii missään. Mielummin ruma lav
Siivekkeet on mielestäni pahemmat koska sellaisia viritelmiä ei rakenneta mihinkään. Ei ole edes mitään telineitä jos sen on tarkoitus olla julkisivun korjausta. Näyttää entistä halvemmalta sellaiset irralliset seinät epäsuorassa kun niissä on vielä halvat vinoon leikatut kivijäljitelmät.
Tiedän, että jotkut haaveilee Karia ja Lindaa yhteen. Itse en. He olivat hieno pari, en sitä kiellä, mutta olen kyllästynyt siihen, että tää sarja haluaa hajottaa jokaisen ydinperheen, kun se on niin tylsää ja konservatiivista. En myöskään tykkää on-off pareista, missä käydään eron jälkeen paneskeleen muita ja palataan häntä koipien välissä yhteen vuosia myöhemmin. Mun mielestä sillon se rakkaus on aika halpaa.
https://www.instagram.com/yleareena/reel/C6QU7EKupxg/
https://is.mediadelivery.fi/img/658/e94ef18ec75245ae9c68e357847e81dc.jp…
https://is.mediadelivery.fi/img/658/5c64f57675f048a0bdce6e01ff9decca.jp…
Joku ehdotti Jodelissa että Hilkka Kinnunen sopisi Dahlian äidiksi. Ikää tällä supernäyttelijällä on 99 että sen puolesta olisi realistisempi esittämään sitä. Ulkonäkö totta kai olisi todella yhteneväinen myös. Asuukin oikeasti sen näköisessä paikassa että voisi olla Dahlian kartanoa :D
Vierailija kirjoitti:
Muistatteko kun Irma, Ismo, Seppo ja Ulla olivat Teneriffalla.
Ismo tinkasi aurinkolaseista ja Ulla kaatoi Irman suihkulähteeseen 😁
Maikkarilta salkkarit mainos jossa Kristian, Henrik ja Marianna. Mariannan pitäisi katsoa jotain läppäriltä jota se kommentoi jotenkin niin johon Henrik "ethän sä edes katsonut sitä". Tietenkään Marianna ei katsonut, Marianna ajattelee Akia 24/7. 😂
Kyllähän Viola ja Mira ovat Ilon vanhempia, vaikka Iloa ei ole luoto oikealla tavalla ja tehty hedelmöityshoidoilla ja kuten Violakin sanoi, että Mira synnytti meidän lapsemme ja hän on minun perhettä. Aarokin sanoi Ilolla on oikeus toiseen vanhempiin.
Vierailija kirjoitti:
Maikkarilta salkkarit mainos jossa Kristian, Henrik ja Marianna. Mariannan pitäisi katsoa jotain läppäriltä jota se kommentoi jotenkin niin johon Henrik "ethän sä edes katsonut sitä". Tietenkään Marianna ei katsonut, Marianna ajattelee Akia 24/7. 😂
Vielä lisäys: Mariannan pitäisi läppäriltä katsoa "käyn stagen laitaa, minä ilman paitaa" esitystä 😂
Lasse on outo isä. Viettää aikaa Ismon kanssa vaan. Ei näy tyttäriä, Katria eikä Heliä Sievisil kylässä saati soitellut.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, että jotkut haaveilee Karia ja Lindaa yhteen. Itse en. He olivat hieno pari, en sitä kiellä, mutta olen kyllästynyt siihen, että tää sarja haluaa hajottaa jokaisen ydinperheen, kun se on niin tylsää ja konservatiivista. En myöskään tykkää on-off pareista, missä käydään eron jälkeen paneskeleen muita ja palataan häntä koipien välissä yhteen vuosia myöhemmin. Mun mielestä sillon se rakkaus on aika halpaa.
Ulla ja Seppo Taalasmaat olivat sarjan viimeinen ydinperhe, siis pitempiaikainen aviopari joiden lapset oli tosin jo aikuisia. Tai sitten Sievisten perhe.
Nykyään vaan paritetaan eri hahmoja erilaisiin suhteisiin erilaisin kääntein jotka kestää hetken ja sitten jälleen taas "muutetaan suuntaan". Jutan ja Aaron parittaminen Lassen ja Ismon jälkeen oli tälläinen yllätysveto aikoinaan. Ei enään. Sitten nämä "avioliitot". Näitä järjestetään aika pitkälle joidenkin katsojaryhmien "hömpän nälkään" kuten Sallan ja Karin häät tai sitten jos ne palvelee jotain "agendaa". Liiankin selvää, että nyt puhutaan Violan ja Miran jäistä, että voitiin esittää lesbohäät. Ja tietenkin Kallen ja Sampon "homohäät". Ja kuten muistamme, kummankin parin aviolittot päättyivät käytännössä melkein heti. Avioliitto ei ollut se juttu vaan ne häät.
Mira ja Viola ottivat uuden, yhteisen sukunimen mutta Sampon ja Kallen liitossa tähän ei edes otettu mitään kantaa vaikka olisi luullut että ainakin Ismo olisi ollut kiinostunut, muuttuuko nyt hänen poikansa kenties Kalle Kaukovaaraksi tai vävypoika Sampo Laitelaksi. Tämä jo paljasti, että tämä liitto menee ohi yhtä nopeasti kuin tuli.
Sarjassa mietitty, että viralliset liitot rajoittaa hahmojen parisuhde asettelua mutta kun asutaan avosuhteissa, voidaan toteuttaa ihan mitä tahansa. Kihloihin voi toki mennä vaikka joka päivä.
Tuohon avioliitto/ydinperhe asiaa voi jatkaen lisätä nämä "hullunkuriset perheet" asumuskuviot. Sarjassa jossa ei ole enää näitä perheitä mutta ei ole asumisen suhteen sinkkujakaan vaan kaikki asuu enemmän tai vähemmän "epäsuomaisissa" asumisratkaisuissa eikä kukaan kaipaa yksityisyyttä. Näin ilmaistakseni. Yleisin selite sarjassa on "siksi aikaa että löydän oman" mutta siksi aikaa muuttuu aina pysyväksi.
Sitten on taas hahmoja jotka ovat sarjassa mutta eivät asu Pihlajakadulla mutta ne aina vaan ilmestyvät sinne tai Mooseen & Amandaan "tyhjästä" kuten Olli ja Vertti. Jutta tosin ollut yllättävän pitkään pois pihlikseltä eikä ole edes vielä ilmaantunut perässä vedettävän kanssa Amandaan. Tästä tuli mieleen se kun Nella tenttasi Juttaa suhteestaan Lasseen. Jutta sanoi että se on Lassen ystävä ja NAAPURI. Silloin mietin että onko Jutta jo muuttanut takaisin Pihlajakadulle mutta MIHIN? Sarjalla sattunut kömmähdys mutta epäilen että se tehtiin tarkoituksella koska kuulosti selityksenä hyvältä, "ystävä ja naapuri"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä lisäys: Mariannan pitäisi läppäriltä katsoa "käyn stagen laitaa, minä ilman paitaa" esitystä 😂
Mikä tämän Kristianin ja Henrikin tanssijutun idea on? Onko se vaan että saadaan nämä hahmot ruutuun tanssimaan "ilman paitaa" rusetit kaulassa? Onko tämä idea joku "vastaus" siihen, että Marianna on harmitellut kun Moosessa käy liian vähän väkeä. Eli Seksillä sisään? 😁
Itselleni tuli mieleen Tom Cruise elokuva Cocktail. Ehkä Kristian ja Henrik yhden illan järjestävät "huvitusta" tiskin takana ilman paitaa tanssi liikkein ja tekevät drinkkejä? 😁
Oon miettinyt Miran ja Violan yhteisukuminen ottamista ja etenkin he erosivat. Eikökin eron jälkeen hahmot ota takaisin oman sukunimi Peppikin vaihtoi takaisin Puolakka, mutta siitä mulle tuli mieleen he palaavat joskus yhteen niihän se tapahtui, että palasivat yhteen