Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salatut elämät -spekulointiketju

Vierailija
16.11.2023 |

Asiallista keskustelua Salatuista elämistä!  Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta. 

Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun: 

https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…

Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :) 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (59562)

Vierailija
41841/59562 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tukun kidnappauksen suhteen olen kahden vaiheilla. Joko tämä on oikeasti iso ja merkittävä juoni alkukeväässä tai sitten kyseessä on joku Sallan luoma näpäytys, jonka on tarkoitus luoda jännitystä katsojille.

Karilla on ainakin pitkä lista menneisyydestä ihan Noelista, Aarosta huumejengin Pupuun. Miksipä ei JP:kin kätyrit voisi olla asialla, jos sinne suuntaan halutaan viedä tarinaa. Toinen vaihtoehto on, että lasta luullaan Lindan lapseksi ja joku rikollinen varasti lapsen, koska Linda ja Kari oli samassa seurassa puistossa. 

Tai sitten ei mitään ihmeellistä ja poika pääsee nopeasti kotiin. Teinit voi kai sulkea, kun heillä ei ole autoa ja ovat alaikäisiä. Hämmentää se kun trailerissa on pätkä, jossa Salla kysyy lapsen perään ja Kari ei tiedä. Kaipa sitä tulisi kauhea paniikki jo puistossa huomattuaan pojan katoaminen?

Kirjoittaja mainitsi Sallan näpäytyksen. Kun joulukuussa esitettiin ensimmäinen salkkarit traileri niin täällä oli riitaa, sanotaanko siinä että "on nähnyt Karin (Noelin) toisen naisen kanssa". Kenenkä toisen naisen kanssa nyt rakastunut ja isyyteen valmistautuva Noel olisi. Seiskan juonarit paljastaa Karin ja Lindan vilkuilevan toisia. Salla ilmeisesti huomaa myös tämän ja päättää järjestää Karille "syyllisyyden" ja samalla saada iskeä Lindaa ja kaappaaja itse Tukun tai järjestää muuten vaan. 

Vierailija
41842/59562 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni sanoi ich komme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
41843/59562 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten Salkkarit voi olla Venla-ehdokkaana vuosi toisensa jälkeen kun paska ei tule enää voittamaan yhtäkään palkintoa? Panostuksen pitäisi olla entisaikojen veroista ja vielä sitäkin parempaa että mahdollisuuksia olisi voittaa mitään. Epätoivoista meininkiä. Sitä se on nykyisin. Pyöreän nollan tähden häpeäpilkku suomiviihteessä.

Koska siinä yleisöäänestyksessä on lähes kaikki muutkin tv-ohjelmat. Mä en tiedä mikä saa ihmiset ajattelemaan aina niin järkyttävän negatiivisesti. Suurin osa suomalaisista ei jaksa miettiä Salkkareita tai pohtia sitä häpeäpilkkuna. 

Ei se ole mikään selitys jos tv-ohjelmien palkitsemisessa on joku rima ja syy palkita. Salkkarit alittaa kaikki rimat. Monet realityohjelmat ovat yhteiskunnallisesti merkittäviä ja niissä tärkeitä aiheita. Salkkarit on samaa puuroa, eikä herätä enää mitään uutta.

Voi saakeli nyt :D Kertokaa mulle ihmeessä minkä takia sarjan vihaajat pyörii palstoilla? Aivan sama on Käärijä ketjussa. Ex-fani pyörii päivät pitkät haukkumassa kaiken koska ei osaa päästää irti. Joskus epäilen että samoja kaikki kun on niin samat tavat kirjoittaa.

Vierailija
41844/59562 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten Salkkarit voi olla Venla-ehdokkaana vuosi toisensa jälkeen kun paska ei tule enää voittamaan yhtäkään palkintoa? Panostuksen pitäisi olla entisaikojen veroista ja vielä sitäkin parempaa että mahdollisuuksia olisi voittaa mitään. Epätoivoista meininkiä. Sitä se on nykyisin. Pyöreän nollan tähden häpeäpilkku suomiviihteessä.

Koska siinä yleisöäänestyksessä on lähes kaikki muutkin tv-ohjelmat. Mä en tiedä mikä saa ihmiset ajattelemaan aina niin järkyttävän negatiivisesti. Suurin osa suomalaisista ei jaksa miettiä Salkkareita tai pohtia sitä häpeäpilkkuna. 

Ei se ole mikään selitys jos tv-ohjelmien palkitsemisessa on joku rima ja syy palkita. Salkkarit alittaa kaikki rimat. Monet realityohjelmat ovat yhteiskunnallisesti merkittäviä ja niissä tärkeitä aiheita. Salkkarit on samaa puuroa, eikä herätä enää mitään uutta.

Voi saakeli nyt :D Kertokaa mulle ihmeessä minkä takia sarjan vihaajat pyörii palstoilla? Aivan sama on Käärijä ketjussa. Ex-fani pyörii päivät pitkät haukkumassa kaiken koska ei osaa päästää irti. Joskus epäilen että samoja kaikki kun on niin samat tavat kirjoittaa.

En ole käynyt edes katsomassa Käärijä-ketjua. Tuskin Salkkareillakaan vain yhtä negatiivista kirjoittelijaa on. Monet lehtien kommenttikentät täynnä yleensä haukuntaa. En sano etteikö joku täällä oleva voi olla sielläkin.

Vierailija
41845/59562 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskapalstalla paskasarjan oksennusämpäri.

Vierailija
41846/59562 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sama henkilö kyseessä. Mut kyl mäkin joskus mietin, että pidin Temppareista ekalla kaudella. Pitäisikö mun sitten mennä jokaiseen uuden kauden ketjuun valittamaan kuinka joskus oli vielä ok ja ehdottomaan miten nykyisen paskan pitäisi ehdottomasti loppua telkkarista ellei palata heti takaisin vanhaan ja mun mielipide on vain ainoa oikea..

Vierailija
41847/59562 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole sama henkilö kyseessä. Mut kyl mäkin joskus mietin, että pidin Temppareista ekalla kaudella. Pitäisikö mun sitten mennä jokaiseen uuden kauden ketjuun valittamaan kuinka joskus oli vielä ok ja ehdottomaan miten nykyisen paskan pitäisi ehdottomasti loppua telkkarista ellei palata heti takaisin vanhaan ja mun mielipide on vain ainoa oikea..

Ei ole sama asia jos olet yhden kauden katsonut sitä. Minä katsoin Salkkareita ison osan jaksoja siihen asti kun alkoi tulla kiusallista settiä koronan vaikutuksesta. Mitä Salkkarit olisi ilman sitä kirottua aikaa jos Dahlia olisi saanut jatkaa normaalisti? Ehkä vähitellen muuttunut tähän nykyiseen suuntaan joka tapauksessa?

Vierailija
41848/59562 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole sama asia jos olet yhden kauden katsonut sitä. Minä katsoin Salkkareita ison osan jaksoja siihen asti kun alkoi tulla kiusallista settiä koronan vaikutuksesta. Mitä Salkkarit olisi ilman sitä kirottua aikaa jos Dahlia olisi saanut jatkaa normaalisti? Ehkä vähitellen muuttunut tähän nykyiseen suuntaan joka tapauksessa?

Totta kai mä olen niitä vilkuillut. Loppuja en kuten et sinäkään taida enää katsoa. Dahlialla on pieni rooli sarjassa. En ihmettelisi vaikka pedattaisi lopullista lähtöä.

Vierailija
41849/59562 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai mä olen niitä vilkuillut. Loppuja en kuten et sinäkään taida enää katsoa. Dahlialla on pieni rooli sarjassa. En ihmettelisi vaikka pedattaisi lopullista lähtöä.

Olematon toteutus, jos lähtee jo nyt pois Amandan sviitistä joka piti olla väliaikainen. Sitä jankattu vuosia. Inkerin potentiaali hukattu tähänkin asti tuotannon aika tehottomalla alisuoritumisella. Ei ole hahmoa kovin korkealla arvostettu.

Vierailija
41850/59562 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dahlian nykyinen rooli on vain lukea sviitissä Art&Decoration lehteä.

Vierailija
41851/59562 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dahlian nykyinen rooli on vain lukea sviitissä Art&Decoration lehteä.

Heikosti menee Salkkareilla muiltakin osin. Ei ole puoliakaan niistä alkuajoista kun tuli mukaan. Puuttuu Mustavaaran siskokset ja Pupu. Sagaan voisi tutustua paremmin. Heillä ollut selvästi ihan hyvät työtoverilliset välit yhtiöllä.

Vierailija
41852/59562 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme ja kumma ettei jotain Sergey Hilmannia laitettu umk kaartiin vetään jotain "Bangkok Boys" euro homojumppaa? 

Vierailija
41853/59562 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme ja kumma ettei jotain Sergey Hilmannia laitettu umk kaartiin vetään jotain "Bangkok Boys" euro homojumppaa? 

Sergey Hilman Salkkareihin esittämään power bottomia.

Vierailija
41854/59562 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ketään ei oteta sarjaan enää sillä perusteella, että on julkkis.

Vierailija
41855/59562 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joni Hesselgren olisi liikaa mutta Sergey 💕

Vierailija
41856/59562 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tukun kidnappauksen suhteen olen kahden vaiheilla. Joko tämä on oikeasti iso ja merkittävä juoni alkukeväässä tai sitten kyseessä on joku Sallan luoma näpäytys, jonka on tarkoitus luoda jännitystä katsojille.

Karilla on ainakin pitkä lista menneisyydestä ihan Noelista, Aarosta huumejengin Pupuun. Miksipä ei JP:kin kätyrit voisi olla asialla, jos sinne suuntaan halutaan viedä tarinaa. Toinen vaihtoehto on, että lasta luullaan Lindan lapseksi ja joku rikollinen varasti lapsen, koska Linda ja Kari oli samassa seurassa puistossa. 

Tai sitten ei mitään ihmeellistä ja poika pääsee nopeasti kotiin. Teinit voi kai sulkea, kun heillä ei ole autoa ja ovat alaikäisiä. Hämmentää se kun trailerissa on pätkä, jossa Salla kysyy lapsen perään ja Kari ei tiedä. Kaipa sitä tulisi kauhea paniikki jo puistossa huomattuaan pojan katoaminen?

Kirjoittaja mainitsi Sallan

Miksi ihmeessä Salla järjestäisi oman poikansa kidnappauksen? Kari ja Linda olivat Tukun kanssa leikkipuistossa ja Tukku oli yksin kauempana leikkimässä kun joku vei pojan mukanaan. Taisi olla mieshenkilö ainakin ruumiinrakenteen perusteella. Itse uskon ettei Sallalla ole tämän kanssa mitään tekemistä. Tästä Tukun sieppauksesta taitaa tulla ihan pidempiaikainen juonikuvio. 

Vierailija
41857/59562 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta minkälainen julkkis? Sergey ei ole mikään tavallinen vaan ulkoisesti juuri oikeanlainen tyyppi päivittämään sarjan homokuvastoa. Kalle ja Sampo. Huoh!

Vierailija
41858/59562 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta minkälainen julkkis? Sergey ei ole mikään tavallinen vaan ulkoisesti juuri oikeanlainen tyyppi päivittämään sarjan homokuvastoa. Kalle ja Sampo. Huoh!

Julkkis kuin julkkis. Tietysti jos hän on lahjakas näyttelijä ja pesee kaikki muut koekuvissa niin tervetuloa, mutta faktahan se on että julkkiksilla haetaan lisää katsojia ja mediahuomiota. Jos Helsingin homot pistettäisi jonoon niin eiköhän ne olisi suurin osa lähempänä tavallista kuin Sergeytä.

Vierailija
41859/59562 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salla nahkea konservatiivi farkku Karinsa kanssa. Ei sellaista jaksa. Homotkin on niin aikaansa jäljessä.

Vierailija
41860/59562 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salla nahkea konservatiivi farkku Karinsa kanssa. Ei sellaista jaksa. Homotkin on niin aikaansa jäljessä.

Uuh senkö takia mä oon nuori sinkkuhomo, ku oon tavallisen tylsä, hengaile naisten kanssa tai meikkaa?

Ketju on lukittu.