Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Vierailija kirjoitti:
Lindana mä vittuuntuisin tuosta Sallasta niin, että mä sanoisin sille suoraan päin naamaa "kuules pillu pullero. Mä flirttaa sun ukolles aina ja kaikkialla ja kun mä oon nussinut tota sun sun äijääs, mä tuun lällättää sen sulle. Ehkäpä julkaisen movien Tiktokissa! 😂
Piti olla kyllä "pikku pullero"
Taloyhtiön kokous lienee laiton, kun kukaan ei mitään pöytäkirjaakaan tehnyt. Noel voisi tästä juristina haastaa helposti koko taloyhtiön oikeuteen.
Toi kohtaus jossa Noel tarttuu puhelimeen ja soittaa jollekin, ei liity mitenkään taloyhtiön kokoukseen tai hissiin. Vaikka niin yritetään katsojaa harhauttaa. Noel soitti Anniinalle ultrasta. 😁
Vierailija kirjoitti:
Taloyhtiön kokous lienee laiton, kun kukaan ei mitään pöytäkirjaakaan tehnyt. Noel voisi tästä juristina haastaa helposti koko taloyhtiön oikeuteen.
Siinä ei mennyt mikään niin kuin pitäis 😋
Missä toi Sampo kortteeraa tuolla Helsingissä. Sarja ei avaa sitä yhtää. Tuskin se joka päivä suhaa mitään Lahti hensinki väliä. Aamusta jo dösällä hesaan ja illaksi Lahteen?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä haastaakin tai Noel haastetaan oikeuteen. Somekuvassa vilahti, että papereissa olisi lukenut jotakin asukkaiden häirinnästä ja hissistä. Taalasmaan Kartsa istui taaemapana. Vieressä ehkä Kalle. Mutta nuo tulee varmaan vasta helmikuussa.
Huoli Kallesta oli ylimitoitettu kun kyse oli yhden kokouksen skippaamisesta ja ajallisesti puhutaan ehkä puolesta päivästä. Edes yö ei ehdi olla välissä.
Alkoholisti Kalle voisi mennä ultraan.
Vierailija kirjoitti:
Toi kohtaus jossa Noel tarttuu puhelimeen ja soittaa jollekin, ei liity mitenkään taloyhtiön kokoukseen tai hissiin. Vaikka niin yritetään katsojaa harhauttaa. Noel soitti Anniinalle ultrasta. 😁
Sagalla olisi Noelille asiaa 😡
Vierailija kirjoitti:
Missä toi Sampo kortteeraa tuolla Helsingissä. Sarja ei avaa sitä yhtää. Tuskin se joka päivä suhaa mitään Lahti hensinki väliä. Aamusta jo dösällä hesaan ja illaksi Lahteen?
Tuo Oikotie tulee Youtubessa joka välissä. Huoh.
Eihän Sampoa näkynyt viime viikolla joten ei varmasti joka päivä Helsingissä käy. Nythän se oli maisemissa kahvittelemassa Danielan kanssa ja yöksi päätyi Nikkis-Ehkoholmin kommuuniin. Töitä koitti soitella mutta puhelukin jäi kesken kun näki Jutan ja Kallen kadulla. Ei sitä työpaikkaa kannata uudelleen kysellä :D
Vierailija kirjoitti:
Eihän Sampoa näkynyt viime viikolla joten ei varmasti joka päivä Helsingissä käy. Nythän se oli maisemissa kahvittelemassa Danielan kanssa ja yöksi päätyi Nikkis-Ehkoholmin kommuuniin. Töitä koitti soitella mutta puhelukin jäi kesken kun näki Jutan ja Kallen kadulla. Ei sitä työpaikkaa kannata uudelleen kysellä :D
Oliko se "meemikuva" samposta tilanteesta jossa Sampo vakoilee Kallea ja Juttaa.
Todistetusti ainakin kerran krapula 🤣
Laittakaa se pätkä missä Saga ja Noel
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko se "meemikuva" samposta tilanteesta jossa Sampo vakoilee Kallea ja Juttaa.
Joo juoksee pusikkoon piiloon.
Muistatteko kun Kari pani jossain puskassa.
Vierailija kirjoitti:
Laittakaa se pätkä missä Saga ja Noel
Tämä?
Vai tämä?
Vierailija kirjoitti:
Voi olla, mun muistikuvieni mukaan puheluun ei enää viitattu mitenkään. Siksi itse veikkasin, että Noel järkkäsi Jirille testin tai jotakin Kalleen liittyvää kostoksi.
Lindana mä vittuuntuisin tuosta Sallasta niin, että mä sanoisin sille suoraan päin naamaa "kuules pillu pullero. Mä flirttaa sun ukolles aina ja kaikkialla ja kun mä oon nussinut tota sun sun äijääs, mä tuun lällättää sen sulle. Ehkäpä julkaisen movien Tiktokissa! 😂