Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Dahlian pyöristysoppien mukaan olen lähempänä teinejä kuin nuorta aikuisuutta, mutten pitänyt tanssia mitenkään nolona. Onks keskustelussa paljonkin nuoria analysoimassa? Tuskin tiesivät ees millasta musiikkia kohtaukseen valitaan, kun luonnollisesti tanssit kuvataan ilman musiikkia ja editissä pistetään jotain renkutusta soimaan.
Kalle oli bileissä vaan viinan takia. Hyvä niin, koska pelkäsin jotakin noloja iskuyrityksiä Vertin, Matiakseni, Ollin tai Magnuksen suuntaan. Muutenkin se Kristianin lähentely ei ollut ok juttu ollenkaan.
Miksei Kalle ole kunnon krapulassa ikinä? Ja on niin siistikin. Kallella taitaa olla kehittymätön tunne elämä. Se on yleistä älykkäillä ihmisillä.
Kuka se Saga on josta joku tai jotkut täällä jauhaa.
Jutta on ärsyttävä. Ei mitenkään miellyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Miksei Kalle ole kunnon krapulassa ikinä? Ja on niin siistikin. Kallella taitaa olla kehittymätön tunne elämä. Se on yleistä älykkäillä ihmisillä.
Tätä olen ihmetellyt. Tolla sen viikon räntän jälkeen luulisi että yks päivä menee ihan koomassa mutta Kalle oli heti suoraan töissä ja missä viekkarit?
Vierailija kirjoitti:
Kalle oli bileissä vaan viinan takia. Hyvä niin, koska pelkäsin jotakin noloja iskuyrityksiä Vertin, Matiakseni, Ollin tai Magnuksen suuntaan. Muutenkin se Kristianin lähentely ei ollut ok juttu ollenkaan.
Kalle näytti siinä porukassa lähinnä vanhalta kännispugelta 😝
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä olen ihmetellyt. Tolla sen viikon räntän jälkeen luulisi että yks päivä menee ihan koomassa mutta Kalle oli heti suoraan töissä ja missä viekkarit?
Pikemminkin vois sanoa kuukauden jälkeen tai Petrin lähdöstä taitaa olla puolitoista. Onko Kalle ollut päivää tai kahta kauemmin selvin päin sen jälkeen? Tuskinpa. Viekkareita mäkin olen odotellut mutta niitä ei kauheasti käsitellä. Tässä tapauksessa ne on lähinnä harhoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalle näytti siinä porukassa lähinnä vanhalta kännispugelta 😝
Mitä sitä totuutta kiertämään? Sarjassa muutenkin narkit ja alkoholistit monesti on liian sliipattuja. Ois joskus kunnon tapaus eikä mikään sellanen, joka kaikesta huolimatta jaksaa laittaa hiuksensa ja pukeutua. Miehet ajaa partansa ja tukka pysyy mallissa.
Kalle on lääkäri. Voisi kirjoittaa itselleen krapulaan pameja ja yöksi tenoxeja. Iltasin viinaa. Yöksi nappeja ja aamulla nappi poskeen ja duuniin.
Vierailija kirjoitti:
Jonkun jakson nimi voisi olla tyyliin "Kalle Kankkusella menee lujaa", viittauksena rallikuski Juha Kankkuseen.
Magnuksen kuteet & habitus. 64 Commandore enää puuttuu 🤭
Tuliko Mariannalla virhe relpiikissään? "Mulla ei ole aikaa koko päivää aikaa istua täällä". :D
Kukaan Taalasmaalla kukaan ei kiinnitä mitään huomiota möykkään mutta sitten tuolla teinien kämpässä musiikki on aika hiljasella.
Kohta tytöt jammaa. Jakson parasta antia. Otan jakson tallennukselle koska...
Johtajaylilääkäri kantaa kaljakolpakoita alaikäisten bileisiin tuhannen tuiterissa! Anna mun kaikki kestää :D
Jotenkin toi Henrikin näyttelijä on hoobo peevo 🤣
https://gekkonen.net/salkkareiden-jatkosta-uutta-tietoa-yhtakkia-tapaht…
Vanha teksti, mutta ootan kyl ihan mielenkiinnolla mikä on "kukaan ei osannut odottaa" 😁
Miten Dahlia voi olettaa että Matias on homoseksuaali?
Vierailija kirjoitti:
Miten Dahlia voi olettaa että Matias on homoseksuaali?
Koska Magnus on sanonut ettei halua rajata mitään mahdollisuuksia pois. Eli tytöt ja pojat kiinnostaa.
Onko Eva Longoria oikeasti TÄYDELLINEN NAINEN? 😱