Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Katia kaduttaa syvästi, että aloitti suhteen 12 vuotta vanhemman miehen kanssa: joutui ansaan

Vierailija
16.11.2023 |

https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/c3f587bb-cd53-4143-a023-67930ccb99bc

Kyllä se niin on, että SAMANIKÄINEN nainen ja mies ovat paras pari. 

Kommentit (220)

Vierailija
61/220 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaan aikaan kehutaan miten 49v lissu ei tapaa kuin 34v miehiä. Ja sitä sama media ylistää. Feministipropagandaa. Eiköhän vanhempi mies ole ihan normaalia ja perinteistä. 

Ei ole normaalia vaan patriarkaatin propagandaa. Tutkitusti onnellisimmat ja kauietn yhdessä pysyvät pariskunnat ovat n. Vuoden ikäerolla.

Vierailija
62/220 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus täällä nainen kertoi miten vanhempi mies pilasi nuoruuden. Nainen opiskeli ja olisi halunnut elää iloista opiskelijaelämää, mies oli jo työelämässä. Opiskelijabileisiin ei mustasukkaisuuden takia voinut mennä eikä miestä kiinnostanut opiskelijoiden örvellys enää. Mies ei viihtynyt naisen kavereiden ja saa eikä nainen miehen. Niin sitä siirryttiin lukiosta suoraan keski-ikään jollei vanhuuteen istumaan sohvalle. 

Hyi helvett* voi hieman katkeroittaa vanhana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/220 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikä voi olla syynä parisuhdeongelmiin. Kyllä ne on muut asiat mitkä vaikuttavat. Tietysti ikään voi liittyä joitain asioita, joilla on vaikutusta, mutta ei välttämättä. Itselläni on ikäeroa yli 20 vuotta mieheen. 

Vierailija
64/220 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 47, vaimo 30. Me olemme puhuneet myös ikään ja ikääntymiseen liittyvistä kysymyksistä, ollaan sovittu pelisäännöt tulevaisuuden varalle jos sairastun vakavasti tms. Ollaan myös sovittu, että vaimo sanoo heti jos muutun kärttyiseksi vanhaksi ukoksi. Mutta ainakin nuoren naisen seura ja aktiivisuus on pitänyt minut hyvin mukana elämässä :D

Vierailija
65/220 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttava pariskunta mies 50v, nainen 61v. Nainen kävelee jo rollaattorilla ja on monisairas. Mies nuorekas ja täysin kypsä vaimonsa omaishoitajana oloon. Sanoo että elämä pilalla. Olisiko kannattanut miettiä ennenkuin meni naimisiin?

Tilanne voisi olla myös niin, että tuo nuorempi on se raihnainen. 

Vierailija
66/220 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 47, vaimo 30. Me olemme puhuneet myös ikään ja ikääntymiseen liittyvistä kysymyksistä, ollaan sovittu pelisäännöt tulevaisuuden varalle jos sairastun vakavasti tms. Ollaan myös sovittu, että vaimo sanoo heti jos muutun kärttyiseksi vanhaksi ukoksi. Mutta ainakin nuoren naisen seura ja aktiivisuus on pitänyt minut hyvin mukana elämässä :D

hyh

Vierailija
67/220 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen pitää ottaa vähintään 25 vuotta vanhempi mies. Tässä ongelma oli liian pieni ikäero.

Kyllä on.

Vierailija
68/220 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan miehet ja naiset eivät halua lapsia ja perhe-elämää saman ikäisinä, siis valtaosa.

Jos otat jonkun 25v pojan klopin, se on varma, että se juoksee vielä 32 vuotiaana pellolla kirmaamassa.

Hyvin harva mies aikuistuu alle 35-40v ikäisenä, naisilla tämä tuntuu vaihtelevan, moni jo 20v valmis perheen perustamiseen ja päätyykin 30 vuotiaana köyhäksi yksinhuoltajaksi.

Vierailija
69/220 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän suurin pettymys ole kun naiset ottaa kehitysmaalaiset ukon mutta siitä ei juuri hesaripravdassa kirjoitella vaikka varmasti yleistä kun ns kulttuurit kohtaa. Tai siis suomalaisen naisen silmä kohtaa ruskea nyrkin.

Mutta suomimies saa hakata, se ei ole ongelma. Suomi on Euroopan väkivaltaisimpia maita naisille, Suomessa toiseksi eniten länsimaissa naiset saa turpaan miehiltä. Lyöjä on yleensä.oma kumppani

Tilastoharha. Suomessa ja muissa Pohjoismaissa näitä asioita tilastoidaan. Muualla ummistetaan silmät, kuitataan olankohautuksella ja pahimmassa tapauksessa ilmoituksen tehnyt uhri joutuu itse syytteeseen.

Hyvä esimerkki siitä, miten muualla näihin asioihin suhtaudutaan on tapaus, jossa norjalaisnainen raiskattiin Dubaissa ja ilmoitti asiasta poliisille, mutta joutuikin itse syytteeseen avioliiton ulkopuolisesta seksistä saaden 16 kuukauden vankeustuomion.

Vierailija
70/220 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toinen on 6-vuotias ja toinen 18, niin silloin 12 vuotta ON iso ikäero. Myöhemmässä elämässä mitä vanhempia ollaan, niin sitä suhteellisesti pienemmäksi ikäero muodostuu. Monet muut seikat vaikuttaa enemmän, kuten terveydentila. Omasta ystäväpiiristäni useampi on jo mullan alla. Vaikka ollaan samaa ikäpolvea.

Vierailija
71/220 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei hae parisuhdetta vaan hyväksikäyttö suhdetta jossa miehen on aina tehtävä niin kuin nainen vaatii

Asia on toisinpäin . Miehet etsii nuorta ja kaunista ,joka on hyvä kotitöissä. Tämä on ihan tutkittu juttu.

Lisäksi naisen onnellisuus on huonompi parisuhteessa,kuin sinkkuna. Lisäksi vaikuttaa myös elämänlaatuun,terveyteen ja talouteen huonontavasti. Miehillä tilanne on päinvastoin. Tämäkin on tutkttua,että kyllä MIES ON PARISUHTEESSA HYVÄKSIKÄYTTÄJÄ.JA HYÖTYJÄ. SIKSI MIEHILLÄ ON NIIN KOVA INTO SIIHEN PARISUHTEESEEN,JA NAISILLA EI OLE!!!

Suosittelen terapiaa. Normaalissa parisuhteessa molemmilla on yleensä asiat hyvin ja tutkimusten mukaan kumpikin sukupuoli hyötyy parisuhteesta, siis ihminen voi paremmin parisuhteessa kuin yksin. Ei kannata yleistää omia angsteja,

Faktaa tuo on. Lukisit sinäkin tutkimuksia.

Eri

Vierailija
72/220 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hyh

Meneekö tunteeseen, heh

M47

Vierailija
73/220 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaan aikaan kehutaan miten 49v lissu ei tapaa kuin 34v miehiä. Ja sitä sama media ylistää. Feministipropagandaa. Eiköhän vanhempi mies ole ihan normaalia ja perinteistä. 

Vuosi, pari on normaali ikäero parisuhteessa, yli kymmenen vuoden ikäero on sairasta. 

Miksi naiset sitten ihannoi täällä mm. pressamme suhdetta?

Pressamme suhdetta tai naisten suosikin Pekka Haaviston suhdetta reilusti nuorempaan mieheen.

Vierailija
74/220 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hyh

Meneekö tunteeseen, heh

M47

Ei mene, säälittää vaan naisystäväsi. Itse en ikimaailmassa ottaisi noin paljon vanhempaa miestä. Hänellä lienee jotenkin rikkinäinen lapsuus / tausta. Ehkä jotain isäongelmia.

Vierailija
75/220 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuosi, pari on normaali ikäero parisuhteessa, yli kymmenen vuoden ikäero on sairasta. 

No mä oon 27 ja mies täytti just 60 

Vierailija
76/220 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali ikäero.

Vierailija
77/220 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän suurin pettymys ole kun naiset ottaa kehitysmaalaiset ukon mutta siitä ei juuri hesaripravdassa kirjoitella vaikka varmasti yleistä kun ns kulttuurit kohtaa. Tai siis suomalaisen naisen silmä kohtaa ruskea nyrkin.

Keskitytään haukkumaan vanhempaa suomalaismiestä tällä palstalla

Vierailija
78/220 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei 12 vuotta ihan mahdoton ikäero ole.

Jos toinen on 18 v oppilas, ja toinen hänen 30 v opettajansa? Todellakin on.

Vierailija
79/220 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Nykyään ihmiset jakavat itseään estottomasti kenelle sattuu ja moni- ja parisuhteilevat ristiin rastiin sukupuoliin katsomatta. Kauhea tabu tuntuu kuitenkin olevan ikäero perinteisessä parisuhteessa, mikä loppupeleissä ei merkkaa yhtään mitään, toisin kuin sodomiittinen promiskuiteetti.

Vierailija
80/220 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virra kirjoitti:

Ei 12 vuotta ihan mahdoton ikäero ole.                                                                                                                 

Jos  mies on 12 v. nuorempi niin on hyvä ikäero. Selvästi vanhempi ukko voi olla raskas hoitaa omaishoitovaiheessa.