Katia kaduttaa syvästi, että aloitti suhteen 12 vuotta vanhemman miehen kanssa: joutui ansaan
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/c3f587bb-cd53-4143-a023-67930ccb99bc
Kyllä se niin on, että SAMANIKÄINEN nainen ja mies ovat paras pari.
Kommentit (220)
Vierailija kirjoitti:
Odotan henkeä pidätellen että sanoma oy kirjoittaa pertistä jota kaduttaa syvästi kun otti itsensä ikäisen naisen.
Taitaa olla liian yleinen tarina, samoin kuin tarina Katista, jota kaduttaa oman ikäinen puoliso.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on jonkin verran vanhempi mies. Ihastusvaiheessa epäilytti lähteä suhteeseen hänen kanssaan nimenomaan siksi että en halua olla omaishoitajana tai yksin vanhana. Päätökseen vaikutti miehen harvinaisen pitkäikäiset ja terveet suvut molemmilta puolilta.
Onnellisesti nyt yhdessä pian 20 vuotta.
Fiksuahan se on miettiä asioita pidemmälle tulevaisuuteen. Onnea ja sitä pitkää ikää vaan!
Vierailija kirjoitti:
Omanikäinen mies pystyi tarjoamaan vain seksiä. Vanhempiin mies myös hienon auton ja velattoman omakotitalon pihalla. Valinta oli helppo.
N26
Yleisin prostituution muoto.
Vierailija kirjoitti:
Joskus täällä nainen kertoi miten vanhempi mies pilasi nuoruuden. Nainen opiskeli ja olisi halunnut elää iloista opiskelijaelämää, mies oli jo työelämässä. Opiskelijabileisiin ei mustasukkaisuuden takia voinut mennä eikä miestä kiinnostanut opiskelijoiden örvellys enää. Mies ei viihtynyt naisen kavereiden ja saa eikä nainen miehen. Niin sitä siirryttiin lukiosta suoraan keski-ikään jollei vanhuuteen istumaan sohvalle.
Se on kyllä totta että mies alkaa viimeistään 45 vuotiaana viettää sohvalla aikaa. Kiva varmaan aloittaa makaaminen jo ajoissa, ehtii harjoitella pitkään. Sitten vanhana on tosi tottunut jo tuohon, kun ei muuta voikaan tehdä kuin maata aloillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaan aikaan kehutaan miten 49v lissu ei tapaa kuin 34v miehiä. Ja sitä sama media ylistää. Feministipropagandaa. Eiköhän vanhempi mies ole ihan normaalia ja perinteistä.
Vuosi, pari on normaali ikäero parisuhteessa, yli kymmenen vuoden ikäero on sairasta.
10v. ikäero ei ole aikuisilla mitään.
On se siinä vaiheessa, kun toinen on 65 ja eläkeläinen, raihnaisuus ehkä vielä kaukana, mutta vääjäämättömästi edessä. Toinen 55, vielä työelämässä ja aivan erilaiset ympyrät.
Nykyään ihmiset ehtii käymään vaikka kuinka monta suhdetta läpi ennen kuin ovat eläkeläisiä. Niissä tapauksissa on ihan sama vaikka nuorena olisi ikäeroa suhteessa, kun ehtii eroamaan jo kauan ennen kuin vanhuuden ongelmat alkaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuttava pariskunta mies 50v, nainen 61v. Nainen kävelee jo rollaattorilla ja on monisairas. Mies nuorekas ja täysin kypsä vaimonsa omaishoitajana oloon. Sanoo että elämä pilalla. Olisiko kannattanut miettiä ennenkuin meni naimisiin?
Simsalabim tulikin alapeukkua koska mies on nuorempi!
Ootte te mammat kaksinaamaisia pellejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän suurin pettymys ole kun naiset ottaa kehitysmaalaiset ukon mutta siitä ei juuri hesaripravdassa kirjoitella vaikka varmasti yleistä kun ns kulttuurit kohtaa. Tai siis suomalaisen naisen silmä kohtaa ruskea nyrkin.
Mutta suomimies saa hakata, se ei ole ongelma. Suomi on Euroopan väkivaltaisimpia maita naisille, Suomessa toiseksi eniten länsimaissa naiset saa turpaan miehiltä. Lyöjä on yleensä.oma kumppani
Tilastoharha. Suomessa ja muissa Pohjoismaissa näitä asioita tilastoidaan. Muualla ummistetaan silmät, kuitataan olankohautuksella ja pahimmassa tapauksessa ilmoituksen tehnyt uhri joutuu itse syytteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on 13 vuotta vanhempi. Ei meillä kyllä ole ikäeron kanssaollut ongelmia. Enkä ymmärrä miksi nyt jo pitäisi murehtia jotain vanhuutta. Vanhuus tulee joka tapauksessa suurelle osalle vastaan. Onko se sitten kivempi olla omaishoitaja kun molemmat on yhtä aikaa sairaita vanhuksia? Tai ylipäätään on muitakin vaihtoehtoja kuin omaishoito. Mies on sanonut, että voin laittaa hänet laitokseen ja elää omaa elämääni sitten joskus.
Tämä. Ihmiset tekee päätöksiä sen perusteella mitä kuvittelevat tapahtuvan kymmenien vuosien päästä, vaikka kaikki heidän elämässä ehtii muuttua moneen kertaan sitä odotellessa.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on 13 vuotta vanhempi. Ei meillä kyllä ole ikäeron kanssaollut ongelmia. Enkä ymmärrä miksi nyt jo pitäisi murehtia jotain vanhuutta. Vanhuus tulee joka tapauksessa suurelle osalle vastaan. Onko se sitten kivempi olla omaishoitaja kun molemmat on yhtä aikaa sairaita vanhuksia? Tai ylipäätään on muitakin vaihtoehtoja kuin omaishoito. Mies on sanonut, että voin laittaa hänet laitokseen ja elää omaa elämääni sitten joskus.
Tämäpä juuri! Itse olen sitä mieltä että kannattaa mennä yhteen sellaisen ihmisen kanssa, jota kohtaan tuntee erittäin suurta vetovoimaa ja jota rakastaa enemmän kuin ketään toista voisi rakastaa. Minulla tämä henkilö on 14 vuotta vanhempi mieheni ja jos hänen kuntonsa menee sellaiseksi, että omaishoitajaa tarvii, niin teen sen mielelläni vielä silloin kun itse olen kunnossa. Työni puolesta olen nähnyt naisia jotka yli kasikymppisinä, itsekin väsyneinä ja mahdollisesti sairaina yrittävät jaksaa miestensä kanssa (yleensä aina juuri naiset parempi kuntoisia). Elän mielummin kalliit vuoteni rakastamani ihmisen kanssa, kun otan ikäiseni, jota kohtaan en tuntisi näin vahvasti. Ehkä minussa vaikuttaa myös se, etten pelkää yksinäisyyttä tai yksinoloa, joka vääjäämättä on edessä, jos elämä menee suurimman todennäköisyyden mukaan.
Kyllä pitkässä liitossa monesti tulee se omaishoitajana olokin oltiin sitten minkä ikäisiä vaan. Kaikki tietenkin käyttävät omaa harkintansa eikä omaishoitajsksi ole mikään pakko ryhtyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän suurin pettymys ole kun naiset ottaa kehitysmaalaiset ukon mutta siitä ei juuri hesaripravdassa kirjoitella vaikka varmasti yleistä kun ns kulttuurit kohtaa. Tai siis suomalaisen naisen silmä kohtaa ruskea nyrkin.
Mutta suomimies saa hakata, se ei ole ongelma. Suomi on Euroopan väkivaltaisimpia maita naisille, Suomessa toiseksi eniten länsimaissa naiset saa turpaan miehiltä. Lyöjä on yleensä.oma kumppani
Tilastoharha. Suomessa ja muissa Pohjoismaissa näitä asioita tilastoidaan. Muualla ummistetaan silmät, kuitataan olankohautuksella ja pahimmassa tapauksessa ilmoituksen tehnyt uhri joutuu itse syytteeseen.
Suomessa on myös seksuaalista väkivaltaa jos mies ei harrasta seksiä kun nainen haluaa, tai mies ehdottaa seksiä silloin kun nainen ei halua. Muualla saattaa ollla vähän eri tulkinnat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei hae parisuhdetta vaan hyväksikäyttö suhdetta jossa miehen on aina tehtävä niin kuin nainen vaatii
Asia on toisinpäin . Miehet etsii nuorta ja kaunista ,joka on hyvä kotitöissä. Tämä on ihan tutkittu juttu.
Lisäksi naisen onnellisuus on huonompi parisuhteessa,kuin sinkkuna. Lisäksi vaikuttaa myös elämänlaatuun,terveyteen ja talouteen huonontavasti. Miehillä tilanne on päinvastoin. Tämäkin on tutkttua,että kyllä MIES ON PARISUHTEESSA HYVÄKSIKÄYTTÄJÄ.JA HYÖTYJÄ. SIKSI MIEHILLÄ ON NIIN KOVA INTO SIIHEN PARISUHTEESEEN,JA NAISILLA EI OLE!!!
Suosittelen terapiaa. Normaalissa parisuhteessa molemmilla on yleensä asiat hyvin ja tutkimusten mukaan kumpikin sukupuoli hyötyy parisuhteesta, siis ihminen voi paremmin parisuhteessa kuin yksin. Ei kannata yleistää omia angsteja, vaan yrittää päästä niistä yli.
Vierailija kirjoitti:
Tuttava pariskunta mies 50v, nainen 61v. Nainen kävelee jo rollaattorilla ja on monisairas. Mies nuorekas ja täysin kypsä vaimonsa omaishoitajana oloon. Sanoo että elämä pilalla. Olisiko kannattanut miettiä ennenkuin meni naimisiin?
Minä ja mies ollaan kuusikymppisiä ja meillä on hyvin paljon saman ikäisiä ystäviä, tuttuja ja sukulaisia. Osa on monisairaita, itsekin olen, mutta yksikään ei käytä rollaattoria. Tuolla naisella om jotain todella pahasti pielessä, jos hän on joutunut hommaamaan omaishoitajan.
Ymmärrän hyvin. Kaduttais minuakin, jos olisin ottanut noin paljon vanhemman. Nykyinen kuusi vuotta vanhempi mies alkaa olla ylärajoilla, mutta on niin mahtava tyyppi muuten, että menköön.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Ja silti täälläkin iso osa mammoista luulee että niitten lapset lakkaa elämästä omaa elämäänsä ja omaishoitavat vanhempiaan vuosia. Söpöä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaan aikaan kehutaan miten 49v lissu ei tapaa kuin 34v miehiä. Ja sitä sama media ylistää. Feministipropagandaa. Eiköhän vanhempi mies ole ihan normaalia ja perinteistä.
Vuosi, pari on normaali ikäero parisuhteessa, yli kymmenen vuoden ikäero on sairasta.
10v. ikäero ei ole aikuisilla mitään.
On se siinä vaiheessa, kun toinen on 65 ja eläkeläinen, raihnaisuus ehkä vielä kaukana, mutta vääjäämättömästi edessä. Toinen 55, vielä työelämässä ja aivan erilaiset ympyrät.
Nykyään ihmiset ehtii käymään vaikka kuinka monta suhdetta läpi ennen kuin ovat eläkeläisiä. Niissä tapauksissa on ihan sama vaikka nuorena olisi ikäeroa suhteessa
Samaa ihmettelen. Täällä naiset miettivät puolisoiden ikäeroja, miten 20 vuoden päästä pärjätään kun toinen on jo vanhus. Ei noita ongelmia teille tule, muutaman vuotta suhteessa ja sitten hyppäätte uuteen(entistä huonompaan).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ja mies ollaan kuusikymppisiä ja meillä on hyvin paljon saman ikäisiä ystäviä, tuttuja ja sukulaisia. Osa on monisairaita, itsekin olen, mutta yksikään ei käytä rollaattoria. Tuolla naisella om jotain todella pahasti pielessä, jos hän on joutunut hommaamaan omaishoitajan.
Pahasti pielessä??? Outo sananvalinta. On sairas
Vierailija kirjoitti:
Omanikäinen mies pystyi tarjoamaan vain seksiä. Vanhempiin mies myös hienon auton ja velattoman omakotitalon pihalla. Valinta oli helppo.
N26
T. Mies sammakkofoorumilta
kyllä samannikäinen tai muun ikäinen naikkonen voi ollatodella naiivi kakara.
oletko tyhmä lässyttäjä jokahakee lööppilehdistä perusteensa?
opettele vuoroviakutusta eikä aloiteta niiden koosta?