Psykologi oli kirjoittanut omakntaan "ikäistään nuoremman oloinen"
Mitä tuo mahtaa tarkoittaa? Vastaanotolla en juuri puhunut paljon, olen melko sulkeutunut. Olen 30v ja ulkonäöltä näytän myös sen ikäiseltä.
Kommentit (125)
Poikani on samanlainen ja hänelläkin lukee samoin. Ikäistään nuoremman oloinen. Tunteekohan nämä ammattilaiset lainkaan lapsia kun hiljaisia ne ei ainakaan ole.
Koska aikuiset ei vierasta tuntemattomia.
Ole huoleht sillä oloinen ei tarkoita ulkonäköä....
Täysin subjektiivinen arvio, jolla ei ole mitään lääketieteellistä saati muutakaan arvoa.
"Vastaanotolla en juuri puhunut paljon, olen melko sulkeutunut." --Siinä se.
Mulle oli kirjotettu että näytän homssuiselta vaikka olin täysin puhdas ja puhtaissa vaatteissa. Ehkä vaatteeni eivät olleet tarpeeksi kalliit?
Vierailija kirjoitti:
Mulle oli kirjotettu että näytän homssuiselta vaikka olin täysin puhdas ja puhtaissa vaatteissa. Ehkä vaatteeni eivät olleet tarpeeksi kalliit?
XD
Vierailija kirjoitti:
"Vastaanotolla en juuri puhunut paljon, olen melko sulkeutunut." --Siinä se.
Itse en yleensä saa suuvuoroa (naislääkärit kyseessä)....
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama mitä sinne pölistään.
Ihmisiä on monenlaisia ja vain lääkärit osaa tehdä persoonallisuustyypistä sairauden.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisiä on monenlaisia ja vain lääkärit osaa tehdä persoonallisuustyypistä sairauden.
😂
Se tarkoittaa, että vaikutat epäkypsältä. Toki kyseessä on subjektiivinen arvio, mutta niin usein on, kun arvioidaan esimerkiksi psyykkistä vointia. Mutta lääkärit näkevät paljon ihmisiä, joten heidän kykynsä arvioida millainen ihminen on suhteessa muihin, on parempi kuin monen muun. Et vaikuta yhtä kypsältä kuin ikäisesi yleensä, ainakaan tämän lääkärin mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Se tarkoittaa, että vaikutat epäkypsältä. Toki kyseessä on subjektiivinen arvio, mutta niin usein on, kun arvioidaan esimerkiksi psyykkistä vointia. Mutta lääkärit näkevät paljon ihmisiä, joten heidän kykynsä arvioida millainen ihminen on suhteessa muihin, on parempi kuin monen muun. Et vaikuta yhtä kypsältä kuin ikäisesi yleensä, ainakaan tämän lääkärin mielestä.
Kypsä ihminen?
-sivusta
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuossa mitään sairautta tehty. Ihan pelkkä kirjattu havainto, ei mikään diagnoosi.
Psykologeilla itsellään on usein merkittäviä mielenterveysongelmia. Siitä se heidän oma mielenkiinto alaa kohtaan usein kumpuaakin. Ei kannata ottaa liian vakavasti. Eivät ole mitään jumalolentoja, jotka pystyvät katseillaan läpäisemään ihmisten sieluja ja sydämiä. Tavallisia viallisia ihmisiä hekin.
Vierailija kirjoitti:
Tai siistit, ei puhtaus ja homssuisuus minusta sulje toisiaan pois.
Vierailija kirjoitti:
Minulla lukee aina, että olemus hoidettu ja huoliteltu. Vaatteita pojaltani jäänyt parkatakki, Tokmannin mustat legginsit ja Lidlistä ostetut nahkakengät. Ei ole kiinni vaatteiden hinnasta.
Vierailija kirjoitti:
Psykologeilla itsellään on usein merkittäviä mielenterveysongelmia. Siitä se heidän oma mielenkiinto alaa kohtaan usein kumpuaakin. Ei kannata ottaa liian vakavasti. Eivät ole mitään jumalolentoja, jotka pystyvät katseillaan läpäisemään ihmisten sieluja ja sydämiä. Tavallisia viallisia ihmisiä hekin.
Taas tämä stereotypiaa toistava skitso. Ei psykologeilla ole yhtään sen enempää ongelmia kuin minkään muunkaan alan edustajalla. Mikään ammatti ei suojaa miltään mielenterveysongelmalta. 

Monesti sulkeutuneisuus tai ujous antaa ikäistään nuoremman vaikutelman. Myös mielenterveysongelmat voivat saada ihmisen käyttäytymään epäkypsemmin tai ikäisiään nuoremman oloisesti.