Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päivi Räsäsen syytteet hylättiin kello 10.

Vierailija
14.11.2023 |

Hovioikeus vapautti tiistaina kansanedustaja Päivi Räsäsen syytteistä.

Kommentit (664)

Vierailija
121/664 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilen, että Anu Mantila uskoo jo todeksi sen, mitä käräjä- ja hovioikeus ovat yksimielisesti linjanneet. Voisi keskittyä tärkeämpiin asioihin. Nyt tästä on tullut hänelle tosiaan ideologinen päähänpinttymä, eikä näe länsimaista sanan- ja uskonvapautta sellaisena kuin useimmat näkevät.

Vierailija
122/664 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestäni tämä oli paras heitto Päiviltä:

"Räsänen myös sanoo, että syyttäjä teki perättömiä väitteitä siitä, mitä Räsänen olisi sanonut. Räsäsen mukaan nämä perättömät väitteet ovat sitten kyllä loukanneet homoseksuaaleja."

Lähde:

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/2c65a8e8-b124-492c-859e-66c52ef32…

Ehkä voisi muuttaa syytejärjestelmää siten, että jos noin korkeassa virassa oleva syyttäjä tuo oikeuteen riittävän älyttömän syytteen, syyttäjä saa syytteiden kaatuessa itse sen vaatimansa sakkorangaistuksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/664 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään hoidoissa kai mitään vikaa ole,  mutta jos niitä käydään tekemään suuntaan tai toiseen jonkun selän takana tsi jotain laittomuuksia mukana,  suhtaudun kielteisesti. Kaikki pitää tapahtua niin että potilas on tasan tarkkaan tietoinen mitä tehdään ja antanut suostumuksensa hoitoihin. 

Turha pelko,  eihön tuollainen olisi edes mahdollista ilman potilaan tietoa tai suostumusta salaa.  Herran jestas kun intiimiasioista kyse. 

En tarkoita edes eheytyshoitoja pelkästään vaan yhtä kauheaa olisi toisinpäin.  Jostain tarkoituksella tehtäisiin joku öhöm vöhemmistöryhmään kuuluva. Ajattele,  jos sun kohdalle osuisi.  Jotenkin salaa onnistutaan syöttämään vaikka hormoneja.  Tuo vasta olisi superjäiks. 

Vierailija
124/664 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo valtionsyyttäjä siis poliittisluontoinen tehtävä ja virka? Hänhän näyttää avoimesti poliittista väriä asemassaan.

Miksipä ei käyttäisi kun edes älyttömistä syytteistä ei ole itselle mitään seurauksia. 

Vierailija
125/664 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Räsänen myös sanoo, että syyttäjä teki perättömiä väitteitä siitä, mitä Räsänen olisi sanonut. Räsäsen mukaan nämä perättömät väitteet ovat sitten kyllä loukanneet homoseksuaaleja."

Lähde:

Tässä Ylen kooste sanoista jotka syyttäjä valheellisesti laittoi Räsäsen piikkiin: https://yle.fi/a/3-12384379

Vierailija
126/664 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamattu on totta. Joka Sana. Arkkipiispankin soisi palaavan perinteisiin tulkintoihin tässä mielessä. Nykyinen löpsö linja johtaa vain tosiuskovaisten eroon kirkosta.

Vierailija
127/664 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko Räsänen nyt Raamattua siteeraen kertoa miksi lesboilu on huono juttu?

Viesti 61 tässä ketjussa. Ja joo, en ole Päivi.

Vierailija
128/664 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse seuraan Jeesusta ihan puhtaasti evidenssin perusteella eli Jumalan olemassaolosta on enemmän todisteita kuin siitä että häntä ei ole. Jos joku pystyisi osoittamaan minulle, että uskoni perustuu valheeseen, niin hylkäisin uskoni välittömästi, mutta tällaisia todisteita ei ole vielä ilmaantunut. Mutta jos jollakin on tällaisia todisteita, niin kuulen mielelläni lisää.

Jumalan olemassaolostahan ei ole mitään todisteita. Ihan uskonnon omankin määritelmän mukaan kyse on uskosta, ei tiedosta. Kukin saa uskoa vaikka lohikäärmeisiin (niistä on enemmän aihetodisteita, jos niihin haluaa uskoa), kunhan ei häiritse sillä muita.

Vierailija
129/664 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
130/664 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raamattu on totta. Joka Sana. Arkkipiispankin soisi palaavan perinteisiin tulkintoihin tässä mielessä. Nykyinen löpsö linja johtaa vain tosiuskovaisten eroon kirkosta.

Orjuus onkin siis ok? Samoin avionrikkojan kivittäminen kuoliaaksi? 

Vierailija
131/664 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut muuta mahdollisuutta. Täysin tarpeeton "oikeudenkäynti". Kyllä Raamatusta tulee voida pitää kirjaimellisesti kiinni.

Kyllä. Avionrikkojille kuolemantuomiot (mieluiten kivittämällä).

Malttakaa nyt hetki, kunnes i*lami*aatio etenee. Silloin tuo, kuten monet muutkin rangaistukset astuvat voimaan. Siihen asti saatte 'aviota rikkoa' vapaasti ilman ulkopuolisten puuttumista. Ainoastaan mahdolliset puolisot voivat raivostua, mutta se on eri asia se.

Eikös raamatussa sellaisesta puhuta?

Olemme eläneet Uuden Testamentin aikaa jo viimeiset 2000 vuotta.

Vierailija
132/664 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeusmurha ja fiasko. Jos kyse olisi ollut taloudellisesta keinottelusta niin johan olisi oikeuslaitos ja yhteiskunta ajanut Päivin vastuuseen. Nyt oikeuslaitos antoi oikeutuksen vihapuheelle ja syrjinnälle. Sille siis mitä suomen perustulaki on aina vastustanut eli syrjintää ja vihapuhetta.

Vierailija
133/664 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähde:

Tässä Ylen kooste sanoista jotka syyttäjä valheellisesti laittoi Räsäsen piikkiin: https://yle.fi/a/3-12384379

Eli syyttäjä keksii omasta päästään(? tai kuka lienee nuo tulkinnat tiimissä keksinytkään ja miksi) sanoja räsäsen suuhun ja sen perusteella pitää jumpata väkisin korkeimpaan oikeuteen asti hylkäämässä syytteet??

Kuulostaako tuo oikeusvaltiolta?

Vierailija
134/664 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehhh... Mitähän sinä nyt oikein selität? Raamatussahan nimenomaan lukee että ei ole ok (mm. Kirje Filemonille) . 

Vierailija
135/664 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huraa sananvapaus! Huraa uskonnonvapaus! Onnea Päiville. Olet sankari kun jaksoit puolustaa perusoikeuksiamme.

Vierailija
136/664 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimpia vihapuhujia Ylen koosteen perusteella itse asiassa tässä keississä ovat valtakunnan- ja valtionsyyttäjä! Hehän ovat vääristelleet Räsästä mennen, tullen ja palatessa. Ja kirkko tosiaan ollut vain hiljaa... Outoa... Miten arkkipiispa voikin olla näin hiljaa tässä asiassa, jossa itse asiassa koko Raamattu on vaakalaudalla, kuten Räsänen äsken nasevasti totesi.

Vierailija
137/664 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti minkä muumion näköinen tuo syyttäjä on. Tuollaisellakin elävällä kuolleella on työpaikka ja mulla ei.

Vierailija
138/664 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

141: Lisäys. Vääristellessään Räsäsen sanomisia ovat itse asiassa tulleet samalla itse loukanneeksi homoseksuaaleja...

Vierailija
139/664 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on hieno uutinen!

Vierailija
140/664 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos siis olet sitä mieltä että nuo on sinusta ok, niin siinähän olet. Ei ne minua triggeröi mutta totean olevani eri mieltä. 

Suomessa ei kuitenkaan käytetä raamattua lakikirjana joten argumenttisi on pohjimmiltaan jokseenkin älytön. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän