Elizabeth Taylorin vyötärönympärys oli noin 45 cm
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marilyn Monroe, jota nykyään pidetään ns. isompien tyttöjen esikuvana, taisi olla mitoiltaan 90-60-90 ja painoi 54 kiloa.
Mun on kyllä todella vaikeaa uskoa että Marilyn olisi painanut vain 54. Olen nimittäin saman painoinen ja pituinen itse (jos siis Marilyn olin sen 168 mitä väitetään) ja vartaloni näyttää aikalailla samalta kuin Kiira Korvella aktiiviurheiluaikana. Tuohon painoon ei mitenkään saa niin paljon muotoja mitä Marilynillä oli.
Pehmeä höttö on kevyttä, lihakset painavampia.
Tarina kertoi jo 60-luvulla, että ko. näyttelijä oli yksi monista, jotka poistattivat alimmat kylkiluunsa jotta korsetilla saatiin kurottua vielä kapeampi vyötärö. Cher teki saman. En nyt sanoisi että tällainen on mikään malliesimerkki terveestä kehosuhteesta.
Siinä on mallia nykypäivän läskeille.
Vierailija kirjoitti:
Siitä
https://api.elizabethtaylor.com/wp-content/uploads/2019/02/Elizabeth-Ta…
No kukapa nyt ei parikymppisenä ole ollut hoikka, varsinkin tuohon aikaan.
Mutta eipä LIz Taylorkaan enää nelikymppisenä mikään kuivan kesän orava ollut
Siitä
https://iconicimagesgallery.com/cdn/shop/products/DB006_672x840.jpg?v=1…
David Bowie sen sijaan oli kyllä koko elämänsä melkoinen luuviulu.
kauneuskirurgiaa oli jo hollywoodin vanhoina aikoina. hyvää kiristystä ja muotoilua kasvoihin.kirurgi gary motoke?nimi en varma ym.tekee videoita myös vanhoista tähdistä tubeen.
hollywoodissa oli kovat dieetit ja myös laihdutuslääkkeet tunnettiin,esim judy garland pakotettiin vahingollisiin laihdutus kuureihin lapsena.
marilyn oli yksi terveimmistä laihduttajista painonnostolla ja porkkana ja kasviskuureista joita tähdet mainosti ,on jopa kuvia ja lehtijuttuja. marilynin uniongelmat kuitenkin vei vaarallisille teille lääkkeiden kanssa.
googlatkaa vintage hollywood ym,niin löytyy esim.kauneus ja muuta meikkijuttua.tähtien aikakaudelta.
kauneus ei tullut siihenkään aikaan ilman kärsimystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun peniksen ympärys on 16 cm. Elizabethilla siis kapeampi vyötärö kuin kolmen peniksen nippu
Kas kun geometria ei toimi noin. Kokeilepa tehdä mittanauhasta 45 cm lenkki. Huomaat missä menit vikaan.
Mutta voihan lainaamasi unkarinsuomalainen kommentoijamme Jorma Kovacs olla oikeassakin. Hänhän ei sanonut, kenen ne kaksi muutta kikkeliä siinä nipussa oli. Jos vaikka tuon kuustoistasen lisäksi nipussa oli mukana Holmesin John ja vaikkapa tämä https://img.ilcdn.fi/Iiewu1_VlXAJhpHiifvH_1L2wRg=/full-fit-in/2048x0/im… herrasmies, niin eiköhän olla jo aikalailla Lizin lukemissa ;)
Miesparka. Mä kun mietin vaan, miten kolme kikkeliä saadaan nippuun vierekkäin niin, ettei vähintään yksi ole irti. Noilla ulottuvuuksilla se varmaan onnistuisi, jotenkin.
Pohjimmiltaan kysymys kuuluu, miksi naisen pitäisi olla lapsenkokoinen? Mitä sillä halutaan viestiä? Ei tietenkään tarvitse valua toiseenkaan ääripäähän, mutta miksi pitäisi ihailla jotain vain siksi, että se on kovin pienikokoinen jostain?
naisen ei tarvi olla pieni tai heikko ollakseen kaunis. kaikille ihmistyypeille on oma ihailija.
karine aluarden videot vintage tähdistä ja hollywoodista on myös ikävät asiat kerrottu. marilyn oli kuulemma ystävällinen ja kiva monelle työkaverille. esim.marilynin meikkaaja alan "whitey" oli hänen ystävä myös siviilissä.
Mulla on vyötärö tasan 80 cm ja painan tasan 60 kg. Kokemuksesta tiedän (olen vajaat 2 v. sitten pudottanut painoa melkein 20 kg), että vyötäröni ei kapenee muuten kuin laihduttamalla ja minulta lähtee vyötäröltä sentti pudotettua kiloa kohti. Jotta saisin 45 cm:n vyötärön minun pitäisi pudottaa 35 kg jolloin painaisin enää 25 kg. Ei taida kannattaa edes yrittää. Tasan ei mene onnen lahjat vyötärön ympäryksen suhteen.
Totta. Suomalaismiehistä vaivaiset 70 prosenttia on lihavia tai todella lihavia.
Harvalla suomalaismiehellä on peili - tai vaaka.