Elizabeth Taylorin vyötärönympärys oli noin 45 cm
Kommentit (91)
Piriä käyttöön, menee ruokahalu ja mielenterveys
Tärkeintä laihuus ja tekopirteys
Kai sen useampikin hoikka ihminen saisi jatkuvalla korseteilla ja/tai vöillä kursimalla aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Piriä käyttöön, menee ruokahalu ja mielenterveys
Tärkeintä laihuus ja tekopirteys
Siis mitä? Käyttikö Liz piriä, mistä tiedät?
Vastasyntyneen piponympärys oli 38 cm. Kyllä lissulla sentään sisäelimet oli.
Vierailija kirjoitti:
Entä sitten?
No sitä sitten, että kyllähän nyt kapea vyötärö näyttää upealta. Voisin veikata että jokainen nainen ottaisi mieluummin itselleen 45cm vy:n/75cm lantion kuin vaikka 85cm vy:n/95cm lantion..
Vierailija kirjoitti:
Vastasyntyneen piponympärys oli 38 cm. Kyllä lissulla sentään sisäelimet oli.
No jos nyt ei aivan 45 ollut niin tuskin kovin paljon yli tuon. Ehkä 50 cm.
Naisten ruumiinrakenne on muuttunut vuosikymmenissä hyvin paljon. Nykymissitkin on paljon tasapaksumpia vaikka ovat hoikkia. Ennen oli ihan tavallista olla 55cm vyötärö, kun tänä päivänä hoikillakin on jo 75 cm vyötärö. Ja kun suuri osa väestöstä on ylipainoisia, vyötärönympärykset alkavat monilla 9:llä tai jopa 1:llä.
Hys! 🤫
Kehopositiivisuus koskee vain läskejä ja läskit ( = nykyiset "normaalipainoiset") ahdistuu, jos jossain vilahtaa kaunis ja siro nainen. Vähintään sairaaksi tai narkkariksi sellainen pitää leimata!
Vierailija kirjoitti:
Kai sen useampikin hoikka ihminen saisi jatkuvalla korseteilla ja/tai vöillä kursimalla aikaan.
En minä ainakaan pääsisi tuollaisiin lukemiin muuten kuin poistamalla kylkiluita. 65 cm on sellainen mihin saisin itseni jotenkin tiristettyä, mutta tuon jälkeen tulee jo luut vastaan. Suora vartalo ja lantioluiden ja kylkiluiden välissä ei ole tyhjää tilaa kuin sentti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä sitten?
No sitä sitten, että kyllähän nyt kapea vyötärö näyttää upealta. Voisin veikata että jokainen nainen ottaisi mieluummin itselleen 45cm vy:n/75cm lantion kuin vaikka 85cm vy:n/95cm lantion..
Niinhän sinä luulet ja kuvittelet. Minulle riittää vyötärönympärys 58 cm. Eikä noissa muissakaan mitoissa mitään vikaa ole. Mutta haepa suomalaissyntyisen Vampirellan kuvat katsoaksesi vieläkin pienempää vyötäröä kuin ihailemasi.
Niin, ihmisiä on erikokoisia ja erinäköisiä. Hienosti huomattu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä sitten?
No minä ainakin näyttäisin naurettavalta noin kapoisena. Olen ruumiinrakenteeltani jykevämpää sorttia (mallia koripalloilija) ja pituuttakin 183 cm. Leveät hartiat ja hyvin erottuvat lihakset. Pienikokoiset ihmiset on pienempiä kuin suurikokoiset ihmiset... Mittasuhteet ovat tärkeämmät kuin varsinaiset mitat.
Juu, ja väitetään 1800-luvun aatelismiesten ja suurporvareiden ihailleen vyötäröä, jonka ympärille kädet sopivat.
Joo, vyöllä kiristettyä. Sattuu sisäelimiin katsoa miten sen vyötärön ala ja yläpuolella levenee kroppa, kun on vedetty tiukalle vyöllä. Taylor oli jotain 156 cm pitkä ja keneltä tahansa sen mittaiselta hoikalta saa kiristettyä vyötärön noihin mittoihin, kun se yleensä aina on reilusti alle 70 cm. Tiedän tämän, koska olen 150 cm enkä edes yhtä hoikka ja olen silti alle 70 cm vyötäröinen ihan siksi, että oon pienempi kuin moni nelosluokkalainen...
Naiset olivatkin naisia tuolloin. Nyt lähiöwalaita ja bonzoja.
Minkä painoinen, pituinen ja ikäinen hän oli silloin?
Niinpä..
Siitä
https://api.elizabethtaylor.com/wp-content/uploads/2019/02/Elizabeth-Ta…