Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elizabeth Taylorin vyötärönympärys oli noin 45 cm

Vierailija
13.11.2023 |

Että silleen.

Kommentit (91)

Vierailija
21/91 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sen useampikin hoikka ihminen saisi jatkuvalla korseteilla ja/tai vöillä kursimalla aikaan.

En minä ainakaan pääsisi tuollaisiin lukemiin muuten kuin poistamalla kylkiluita. 65 cm on sellainen mihin saisin itseni jotenkin tiristettyä, mutta tuon jälkeen tulee jo luut vastaan. Suora vartalo ja lantioluiden ja kylkiluiden välissä ei ole tyhjää tilaa kuin sentti. 

Niin ja oon 175 cm pitkä, joten ei ehkä lähtökohdat oo ihan samat kuin 20 cm lyhyemmällä.

Vierailija
22/91 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko kateellinen hänen nuoruuden vartalosta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/91 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

SOME teinin vastaava mitta on 145 cm. Hoikemmassa päässä.

Vierailija
24/91 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuskinpa oli ainakaan ilman korsettia. Ja ei, minä en haluaisi 45 cm vyötäröä, koska haluan, että suolistolleni ja sisäelimilleni jää tilaa. 

Vierailija
25/91 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sen useampikin hoikka ihminen saisi jatkuvalla korseteilla ja/tai vöillä kursimalla aikaan.

En minä ainakaan pääsisi tuollaisiin lukemiin muuten kuin poistamalla kylkiluita. 65 cm on sellainen mihin saisin itseni jotenkin tiristettyä, mutta tuon jälkeen tulee jo luut vastaan. Suora vartalo ja lantioluiden ja kylkiluiden välissä ei ole tyhjää tilaa kuin sentti. 

Kiva että on rehellisiäkin ihmisiä, kuten sinä. Tuntuu monelle olevan vaikeaa myöntää että ruumiinrakenne on jokaisella omanlaisensa eikä kaikki mitenkään voi saada 60cm vyötäröä vaikka haluaisi. Liz oli 157 cm siro nainen, mikä ihme siis että vyötärönsä oli ihan luonnostaankin jo kapea, jota sitten vielä korsetilla saatiin nipistettyä entistä pikkuruisemmaksi.

Vierailija
26/91 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marilyn Monroe, jota nykyään pidetään ns. isompien tyttöjen esikuvana, taisi olla mitoiltaan 90-60-90 ja painoi 54 kiloa.

Vierailija
27/91 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kureliiveillä saa todella kapean vyötärön, mikäli joku haluaa itseään niillä kiduttaa,

.

Vierailija
28/91 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä sitten?

No sitä sitten, että kyllähän nyt kapea vyötärö näyttää upealta. Voisin veikata että jokainen nainen ottaisi mieluummin itselleen 45cm vy:n/75cm lantion kuin vaikka 85cm vy:n/95cm lantion..

En ottaisi. Elizabeth oli 157 cm pitkä, itse olen 180cm. Näyttäisin keskity   vangilta. Tuo on sitäpaitsi saatu aikaan korsetilla. Sitäkään en panisi päälleni, eikä kukaan muukaan nainen nykyaikana.

Vierailija
29/91 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, vyöllä kiristettyä. Sattuu sisäelimiin katsoa miten sen vyötärön ala ja yläpuolella levenee kroppa, kun on vedetty tiukalle vyöllä. Taylor oli jotain 156 cm pitkä ja keneltä tahansa sen mittaiselta hoikalta saa kiristettyä vyötärön noihin mittoihin, kun se yleensä aina on reilusti alle 70 cm. Tiedän tämän, koska olen 150 cm enkä edes yhtä hoikka ja olen silti alle 70 cm vyötäröinen ihan siksi, että oon pienempi kuin moni nelosluokkalainen... 

Höpöhöpö. Pituudella ei ole mitään tekemistä muiden mittojen kanssa. Lyhyt ihminen ei ole automaattisesti siro.

Vierailija
30/91 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa ole mitään v**un järkeä. Mulla oli hauviksen ympärys parhaimmillaan 49 cm.

Vierailija
31/91 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä sitten?

No sitä sitten, että kyllähän nyt kapea vyötärö näyttää upealta. Voisin veikata että jokainen nainen ottaisi mieluummin itselleen 45cm vy:n/75cm lantion kuin vaikka 85cm vy:n/95cm lantion..

En todellakaan halua näyttää luurangolta. 85 cm vyötärö on paljon parempi.

Vierailija
32/91 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisten läskimanaatti-naisten vyötärön keskihalkaisija pyörii välillä 350-450cm, notta elisapetti oli niihin nähden ns. Ampijainen Nainen.

Vierailija
33/91 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on luonnostaan vyötärö 60cm, en kaipaa pienempää. Varmaan korsetilla saisi. Ei minun 11v tytölläkään noin vähän ole, vaikka on 150/34. Itseasiassa ei juurikaan kapeampi kuin minulla, vaikka olen vähän isompi, kuitenkin aika pieni minäkin. Lähinnä pidempi ja toki ne aikuisen muodot. 

Vierailija
34/91 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä sitten?

No ei Elizabeth kyllä miltään luurangolta näyttänyt.😄

Vierailija
35/91 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on luonnostaan vyötärö 60cm, en kaipaa pienempää. Varmaan korsetilla saisi. Ei minun 11v tytölläkään noin vähän ole, vaikka on 150/34. Itseasiassa ei juurikaan kapeampi kuin minulla, vaikka olen vähän isompi, kuitenkin aika pieni minäkin. Lähinnä pidempi ja toki ne aikuisen muodot. 

Nämä on ruumiinrakenteesta kiinni. Mulla myös 60cm vyötärö, ja oon myös kapealanteinen ja pienirintainen eli aika teini-kroppainen, mutta pitkä. 

45cm sai väännettyä korsetilla joskus kun harrastin goottibileissä käymistä ja mä näytin kyllä ihan hyönteiseltä. Lyhyempi ja lanteikkaampi kaveri näytti kivalta 45cm korsetilla.

Vierailija
36/91 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä sitten?

No ei Elizabeth kyllä miltään luurangolta näyttänyt.😄

Mä olen häntä pidempi. :D

Vierailija
37/91 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marilyn Monroe, jota nykyään pidetään ns. isompien tyttöjen esikuvana, taisi olla mitoiltaan 90-60-90 ja painoi 54 kiloa.

Ja ei tarpeeksi lihaksia. Miten pitkä hän oli?

Vierailija
38/91 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh mitä denialismia koko ketju täynnä😆

Vierailija
39/91 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on 100 cm... Olen 34 vuotias tankkero.

Vierailija
40/91 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kureliiveillä saa todella kapean vyötärön, mikäli joku haluaa itseään niillä kiduttaa,

.

60-luvulla ja aikaisemmin naiset pitivät korsettia / korselettia alusasuna joka päivä, joten vyötärö muotoutui myös sen takia kapeammaksi. Mummollani, joka oli luonnostaan hyvin rintavaa ja pyllevää tyyppiä, on hääkuvassaan 40-luvulla pienenpieni vyötärö. 

Kaunishan Elizabeth Taylor tuossa kuvassa on, se oli sen ajan muotia. Yksi maailman kauneimmiksi rankatuista naisista. Kasvotkin ihanat.