Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Daniel Craig teki muka KAAMEAN virheen kun ei pokkuroinut ja ottanut asentoa prinsessa Catherinen tullessa kättelemään häntä. :D

Vierailija
21.07.2023 |

"Tämä saa minulle epämukavan olon. Vaikka Rachel Weiszilla ja Daniel Craigilla ei olisi ollut tilaa niiata ja kumartaa, heidän olisi vähintäänkin pitänyt nousta ylös ja tervehtiä prinsessa, Eden kirjoittaa."

😆 Kyllä se olisi Catherinen pitänyt polvistua James Bondin edessä, niin montaa kertaa on britit pelastanut.

https://www.is.fi/kuninkaalliset/art-2000009733073.html

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, no on toi tökeröä. Itse nousen ylös tervehtimään aina jos tuon tyyppisessä tilanteessa olen. Vaikka olen nainen ja tervehtijä olisi mies, jolloin etiketin mukaan ei tarvitse nousta mihinkään.

Vierailija
2/67 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa herran pelko on viisauden alku. Ainakin sanonnan mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa moka, aika pitkä miinus ja britti vielä. Protokolla on mitä on, oli siitä mitä mieltä tahansa. 

Vierailija
4/67 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu ukko graig,,luulee kai vieläki vetäväsä james pontia,,,

Vierailija
5/67 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseestä kouraseminen ois ollut kaamea virhe.

Vierailija
6/67 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa tossa kättä lippaan oli tarvinnutkaan laittaa. Ainoa etikettivirhe on että istuma-asennosta ei kätellä. Aina noustaan.

Tosin muistanpa itsekin mokanneeni lukuisia kertoja. Armeijassa pitäisi ottaa asento ja huutaa HUOMIO jos korkea-arvoisempi saapuu tupaan. Muistan kerran kun yksikön kapteeni käveli tupaan ja itse jäädyin täysin ja makasin vaan sängyllä.

Myöhemmin työelämässä menin työntekijäksi yhteen firmaan ja istuin tietokoneella kun koko konsernin pomo käveli huoneeseeni. Taas jäädyin ja sanoin vaan moi ja kättelin penkillä istuen.

Ja niin, sattuuhan sitä varmasti paremmissakin piireissä. Daniel Craig on kuitenkin britannian salaisen palvelun agentti 007 joten arvonsa hänelläkin.

Vierailija
7/67 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo käytös olisi törkeää ketä tahansa naista kohtaan. Oikea juntti.

Vierailija
8/67 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskinta on se, että loppupuolella lyhyesti mainitaan että myös prinssit William ja George kävivät juttelemassa istuvan Danielin kanssa, mutta siinä ei sitten olekaan mitään kauhisteltavaa!

Vierailija
9/67 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en suostu pokkuroimaan ketään vain siksi, että toinen on olevinaan tärkeä. Samalla tavalla paskantaa tuokin kuningatar kuin kuka tahansa mäkinen.711

Vierailija
10/67 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en suostu pokkuroimaan ketään vain siksi, että toinen on olevinaan tärkeä. Samalla tavalla paskantaa tuokin kuningatar kuin kuka tahansa mäkinen.711

Niin, tuskin sulla muutenkaan on käytöstapoja.

Vierailija
11/67 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko noussut kusi Danielilla päähän? Oudon tökeröä käytöstä, ihan tarkoituksellista.

Vierailija
12/67 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa olla aika mustalle Bondille sanoisin..

Vierailija
13/67 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvää päivää, on taas murheet. Ihmisiä täällä ollaan kaikki, kuninkaalliset ja filmitähdet ja rahvaat.

Vierailija
14/67 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan olla että Craig nosti vähän pyllyä aina kun kätteli ja istuutui takaisin kun kättely loppui. Tietysti tahdikkainta olisi seistä kunnolla mutta ehkä hänellä oli selkä kipeä.

Vierailija
15/67 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvää päivää, on taas murheet. Ihmisiä täällä ollaan kaikki, kuninkaalliset ja filmitähdet ja rahvaat.

Ei se oikeasti ole kysymys että kyseessä on ns kuninkaallinen. Tuo nyt vaan on hyvin huonoa käytöstä.

Vierailija
16/67 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se oikeasti ole kysymys että kyseessä on ns kuninkaallinen. Tuo nyt vaan on hyvin huonoa käytöstä.

Minä taas ajattelisin, että jos nousen seisomaan tervehtiäkseni jotakuta katsomossa, jossa muut istuvat, toimin epäkohteliaasti takanani olevia kohtaan. Etenkin jos kyseisellä hetkellä on jotakin nähtävääkin.

Vierailija
17/67 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulis salaisen agentin hallitsevan etiketin, mutta eipä sit...

Kaamea moka on myös tuon kuvan eukon aurinkolasit tuossa etualalla :D

Vierailija
18/67 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauskinta on se, että loppupuolella lyhyesti mainitaan että myös prinssit William ja George kävivät juttelemassa istuvan Danielin kanssa, mutta siinä ei sitten olekaan mitään kauhisteltavaa!

Niin he onkin miespuolisia.

Käytöstapoihin kuuluu että mies nousee tervehtimään naista.

Vierailija
19/67 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, no on toi tökeröä. Itse nousen ylös tervehtimään aina jos tuon tyyppisessä tilanteessa olen. Vaikka olen nainen ja tervehtijä olisi mies, jolloin etiketin mukaan ei tarvitse nousta mihinkään.

Ai AINA, kun tapaat kuninkaallisia?

Vierailija
20/67 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hullu ukko graig,,luulee kai vieläki vetäväsä james pontia,,,

Olisvat lähettäneet Malloryn paikalle. Se olisi osanut käyttäytyä kuin herrasmies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi