Elizabeth Taylorin vyötärönympärys oli noin 45 cm
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei noin pientä vyötäröä oikeasti ole kenelläkään aikuisella. Joko 60 cm voi olla nahdollinen.
Meinaatko että on trikkikuva otettu Elisabeth Taylorista?
Tuota sanaa en olekaan kuullut vuosikausiin! Trikkikuva
Vierailija kirjoitti:
https://www.google.com/amp/s/www.hyvatnaurut.com/outo-maailma/86-vuotia…
No entäs tämä
Ai miten kaunis ikäisekseen. Upea vyötärö!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei noin pientä vyötäröä oikeasti ole kenelläkään aikuisella. Joko 60 cm voi olla nahdollinen.
No jotain sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Kai sen useampikin hoikka ihminen saisi jatkuvalla korseteilla ja/tai vöillä kursimalla aikaan.<<<kuin poistattalla kykiluut.Eikö hän ollut lyhyt? Minulla on hoikimillaan ollut vyötärö 68 cm.Painoin silloin 52kg. Nykyisin se on 76 cm.Pituus 166cm paino 60 kg. Eli 8 kg pois. Vyötäröni olisi taas 68cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä sitten?
No sitä sitten, että kyllähän nyt kapea vyötärö näyttää upealta. Voisin veikata että jokainen nainen ottaisi mieluummin itselleen 45cm vy:n/75cm lantion kuin vaikka 85cm vy:n/95cm lantion..
Veikkaat väärin. Eipä kovin moni nykyään vapaaehtoisesti käytä korsettia, kun ei enää tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elizabeth oli myös vain 157cm pitkä, joten sillä myös kapeampi vyötärö. Tietenkin jos sitä kiristelee korseteilla niin kapenee. Nykyäänhän naiset poistaa kylkiluitakin että saa kapeamman vyötärön, eli ollaan menty vain huonompaan suuntaan.
Kyllä se on ihan oikea ja hyvä suunta! Siinä ei ole mitään väärää että naiset alkaa näyttää taas naisille. 🤗😍
Ei olla menossa tuohon suuntaan. Sori siitä.
Vierailija kirjoitti:
Tää taisi myös olla vain juoru. Jane Fonda treenasi itsens
Mä tiedän että treenasi. Hän teki mm. aerobic videoita vhs:lle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:D
Vai oliko kuva retusoitu?
Ei photoshoppiakaan tuohon aikaan ollut.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli syömishäiriö 18-vuotiaana, painoin vähän aikaa 48 kg, sillon vyötäröni oli 60 cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä sitten?
No sitä sitten, että kyllähän nyt kapea vyötärö näyttää upealta. Voisin veikata että jokainen nainen ottaisi mieluummin itselleen 45cm vy:n/75cm lantion kuin vaikka 85cm vy:n/95cm lantion..
No hyi v-u joku 45cm? En ikinä haluaisi olla niin keppilaiha jonka tuuli kaataa ja kuka tahansa saa selätettyä.
Ap:n aivon ympärys on noin 0,4 cm. Ottakaa mallia tästä, jos haluaa kuulua kategoriaan, että miten pääse mensan testeissä toiseen äärilaitaan, kuka on typerin ihminen maan päällä? Anteeksi, mittasin väärin, ne olivatkin noin 0000,1 mm. Sorry kirjoitusvirheestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:D
Vai oliko kuva retusoitu?
Ei photoshoppiakaan tuohon aikaan ollut.
Kuvia on retusoitu niin kauan kuin niitä on otettu manipuloimalla negatiivia raaputtamalla, maalaamalla jne. Lissulle saa kapeamman vyötärön tuossa tuokiossa.
Vierailija kirjoitti:
Marilyn Monroe, jota nykyään pidetään ns. isompien tyttöjen esikuvana, taisi olla mitoiltaan 90-60-90 ja painoi 54 kiloa.
Mun on kyllä todella vaikeaa uskoa että Marilyn olisi painanut vain 54. Olen nimittäin saman painoinen ja pituinen itse (jos siis Marilyn olin sen 168 mitä väitetään) ja vartaloni näyttää aikalailla samalta kuin Kiira Korvella aktiiviurheiluaikana. Tuohon painoon ei mitenkään saa niin paljon muotoja mitä Marilynillä oli.
%3DVierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.google.com/amp/s/www.hyvatnaurut.com/outo-maailma/86-vuotia…
No entäs tämä
Ai miten kaunis ikäisekseen. Upea vyötärö!
No jaa...
Yksikään pieni sielu ekalla sivulla ei ottanut huomioon korsettia. Koska eivät tiedä....miten yllätyksellistä Suomen vilkkaimmalla naisvihapalstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elizabeth oli myös vain 157cm pitkä, joten sillä myös kapeampi vyötärö. Tietenkin jos sitä kiristelee korseteilla niin kapenee. Nykyäänhän naiset poistaa kylkiluitakin että saa kapeamman vyötärön, eli ollaan menty vain huonompaan suuntaan.
Kyllä se on ihan oikea ja hyvä suunta! Siinä ei ole mitään väärää että naiset alkaa näyttää taas naisille. 🤗😍
Hyvä suunta, että naiset poistattaa sisäelimiä suojaavia kylkiluita?
No joo, kun ei se syömisen rajoittaminen ja sipsien sekä sukulaatin mäyhäämisen lopettaminen näytä onnistuvan, niin ei se ole millään tavalla väärin.
Monen selkäongelmista kärsivän naisen kannattaisi käyttää korsettia, se taikoo myös vyötärön hoikemmaksi. Lisään vielä, että olen mies ja käytän korsettia juuri selkäongelmien takia, lääkäri alunperin ehdotti selkäleikkauksen sijaan (olisi jäykistetty), olen ilmankin sitä hoikka.
Vierailija kirjoitti:
Monen selkäongelmista kärsivän naisen kannattaisi käyttää korsettia, se taikoo myös vyötärön hoikemmaksi. Lisään vielä, että olen mies ja käytän korsettia juuri selkäongelmien takia, lääkäri alunperin ehdotti selkäleikkauksen sijaan (olisi jäykistetty), olen ilmankin sitä hoikka.
Onkohan näin? Ei ole ns. oikotietä onneen. Ei voi olla terveellistä pakottaa kehoa tiettyyn asentoon puristamalla. Jos pelkästään jokin korsetti auttaisi selkäongelmiin, miksi ihmiset näkevät niin paljon vaivaa selkäongelmien poistamiseen fyysisen treenin avulla?