IS: Yh-äiti Katja, 49, tapaili aluksi itsensä ikäisiä miehiä kiitos tinderin hän tapailee nykyisin vain alle 35-vuotiaita
Ja pelkästään komeita miehiä seksin merkeissä.
On se hienoa naisille nykyisin kun jopa "perusnainen" saa Tinderissä ekana päivänä yli 800 tykkäystä.
Avioeronsa jälkeen Katja, 49, tapaili aluksi itsensä ikäisiä miehiä nyt Katja kertoo ikärajan, jonka on todennut juuri sopivaksi
https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000009983379.html
Kommentit (148)
Ikää 47v ja ei kävisi mielessäkään tapailla nuorempia jannuja. Tinderissä olin vuosi sitten 2 viikkoa, tykkäyksiä tuli vuorokaudessa lähes1500. Ekana iltana tuli match miehen kanssa, joka on 3v vanhempi ja ollaan muuttamassa yhteen. En koe tarvetta tämän kummemmille juoksuille, eikä nuorempi mies ole mulle mikään haave, eikä ole koskaan ollutkaan. Olisi kornia pyöriä jonkun 35v jantterin kanssa ja leikkiä jotain voimaantunutta puumaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisihan tuohon käydä sillointällöin pussit tyhjentämässä.
M33
No sitähän se tarkottaa. Vain yhtä käyttöä varten, ja sen jälkeen äkkiä takaviistoon.
Yhtä lailla nämä nuoremmat (36+) miehet voi olla Katjalle kertaluonteisia panoja. Ei treffien aina tarvitse päätyä parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mieskö homehtuu jos on yli 35? Hmm. Jaa.
Varmaan hän tekee poikkeuksen jos vastaan tulee ulkomaalainen komea miljonäärimies armani puvussa tyyliin george clooney.
En usko, että ulkomaisia komeita miljonäärimiehiä on 49- vuotiaalle eronneelle yh-äidille tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Katja yliarvioi tasonsa aika rankasti. Se on yh,ylipainoinen eikä edes kovin kaunis joten alhaista tasoa on katja.
Eihän hänen tarvitsekaan osata arvioida omaa tasoaan. Sehän riittää, että hän tekee profiilin ja itse tykkäilee sellaisista, joista tykkää. Sitten jos tulee match ja treffit, voi katsoa, keiden kanssa syntyy jotain juttua.
En ainakaan itse tiedä omaa tasoani eikä kiinnostakaan. Ihan hyvin olen löytänyt seuraa ja suhteen näinkin.
Ei kai tuossa ole mitään ihmeellistä? Itsekin deittailen ainoastaan nuorempia miehiä (23-30).
N42
Upean näköinen nainen tämä Katja.
Vierailija kirjoitti:
Ovat luultavasti sellaisia miehiä, jotka eivät nuorempiaan eivätkä ikäisiäkään naisia saa. Totuushan on, että kunnon jännisalfat saavat vielä vaikka tuolloin 35-vuotiaanakin helpostikin niitä kaikkein kauneimpia ja hyväkroppaisimpia 18-25-vuotiaita naisia.
Entä sitten? Jos kumpikin saa seksiä ja nauttii siitä, niin mikä tässä on ongelma? Ihan kuin vain misseillä ja alfamiehillä voisi olla hyvää seksiä.
Mainittu ikähaarukka ei ihmetytä, mutta miksi rajaus vain 20km säteeltä löytyviin?
Vierailija kirjoitti:
Luulisi kesi-ikäisen tantan tietävän, että miehet sanoo ei vegaaneille, koska vegaaneilla on tutkitusti enemmän ahdistuneisuutta kuin omnivoreilla (ilmeisesti niillä on kaikilla b-vitamiinien puutosta, tai sitten ahdistukseen taipuvainen persoona saa rupeamaan vegaaniksi), eikä niillä sula voi suussa ilmaisun missään mielessä.
Muuten veganismi on ideologia, ei mikään järjellisesti perusteltavissa oleva ruokavalio. Järkevät syö kasvispainotteisesti tai ovat vaikkapa lakto-ovo-vegetaristeja.
Vegaanithan ei yleensä suostu käyttämään edes elävästä lampaasta kerittyä villaa, koska lammasta siinä riistetään. Mitäpä siitä, että lampaan kerimättä jättäminen on eläinsuojelirikos. Tai ainakin rike.
Täytyy olla tavattoman sivistymätön jos luulee, että veganismissa on kyse vain siitä, mitä syö.
Toivottavasti sinulle tulee turvallinen olo tämän kirjoittamisen myötä.
Vierailija kirjoitti:
Mainittu ikähaarukka ei ihmetytä, mutta miksi rajaus vain 20km säteeltä löytyviin?
Miksi ei?
Vierailija kirjoitti:
Ei kai tuossa ole mitään ihmeellistä? Itsekin deittailen ainoastaan nuorempia miehiä (23-30).
N42
Tööt tööt ikis.
Jotenkin ärsyttävä artikkeli ja ärsyttävä nainen. "Tinder ei ole mikään suhteiden tavaratalo" - kyllä se on juuri sitä. Materialistisille minä-minä-minä ihmisille kuten Katja nimenomaan "tavaratalo" jossa hän ostaa sitä mitä haluaa. Jossain vaiheessa kalua ei ole enää tarjolla hänellekään. Tyypillinen "voimaantunut" keski-ikäinen nainen joka oikeasti kuvittelee voivansa elää kuin mies: kertakäyttösuhteilla. Kaikki valinnat perustuvat vain kylmään laskelmointiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N42
Tööt tööt ikis.
En ole mikään ikis vaan ihan oikea ihminen. En keksi yhtään syytä miksi ottaisin jonkun rypistyneen ukon, kun on mahdollisuus nuoreen ja komeaan. En halua parisuhdetta ja nuoret miehet eivät koskaan jää perään ruikuttamaan ja vaatimaan yhtään mitään.
N42
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N42
Tööt tööt ikis.
En ole mikään ikis vaan ihan oikea ihminen. En keksi yhtään syytä miksi ottaisin jonkun rypistyneen ukon, kun on mahdollisuus nuoreen ja komeaan. En halua parisuhdetta ja nuoret miehet eivät koskaan jää perään ruikuttamaan ja vaatimaan yhtään mitään.
N42
Tööt tööt tööt ikis. Tööt tööt tööt.
Vierailija kirjoitti:
Naisena + 39 olen ihmetellyt, kun nuoremmat on miehet on perään. Miksi ne haluaa keski-ikäisiä naisia, jotka ei välttämättä saa lastakaan? Kyllä niille kaikenlaisia temppuja voisi opettaa, mutta muuten parikymppiset on ihan liian nuoria. -No just sen takia kun ne keski-ikäiset ei saa enää lapsia. Ei nuori mies halua lapsia jostain ohimenevästä seksi-suhteesta. Perhe perustetaan sitten mieluiten itseä nuoremman naisen kanssa kun aika on kypsä lapsille.
Saisinko mä joskus jostain valaistuneen vastauksen miksi naisten pitää ilmoittaa näitä tyhjänpäiväisiä uutisiaan someen? Mitä me teemme tiedolla jonkun keski-ikäisen naisen miesmieltymyksistä?
Vierailija kirjoitti:
Käsittääkseni hän asuu Helsingissä, joten ei ole tarvetta venyttää kilometrirajaa jonnekin ympäristökuntiin samoin kuin pikkupaikkakunnilla. Helsingissä lienee riittävästi väestöä, joten valtaosa siellä asuvista voi hyvin löytää seuraa kotikaupungistaan.
Vierailija kirjoitti:
Saisinko mä joskus jostain valaistuneen vastauksen miksi naisten pitää ilmoittaa näitä tyhjänpäiväisiä uutisiaan someen? Mitä me teemme tiedolla jonkun keski-ikäisen naisen miesmieltymyksistä?
Hyvä kysymys. Emme tee tiedolla mitään, mutta silti kaikki käymme uteliaina lukemassa ne jutut. Joten ehkäpä niitä kirjoitetaan juuri siksi, että lukijoita kiinnostaa.
Luulisi kesi-ikäisen tantan tietävän, että miehet sanoo ei vegaaneille, koska vegaaneilla on tutkitusti enemmän ahdistuneisuutta kuin omnivoreilla (ilmeisesti niillä on kaikilla b-vitamiinien puutosta, tai sitten ahdistukseen taipuvainen persoona saa rupeamaan vegaaniksi), eikä niillä sula voi suussa ilmaisun missään mielessä.
Muuten veganismi on ideologia, ei mikään järjellisesti perusteltavissa oleva ruokavalio. Järkevät syö kasvispainotteisesti tai ovat vaikkapa lakto-ovo-vegetaristeja.
Vegaanithan ei yleensä suostu käyttämään edes elävästä lampaasta kerittyä villaa, koska lammasta siinä riistetään. Mitäpä siitä, että lampaan kerimättä jättäminen on eläinsuojelirikos. Tai ainakin rike.
Täytyy olla tavattoman sivistymätön jos luulee, että veganismissa on kyse vain siitä, mitä syö.