Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Yh-äiti Katja, 49, tapaili aluksi itsensä ikäisiä miehiä kiitos tinderin hän tapailee nykyisin vain alle 35-vuotiaita

Vierailija
12.11.2023 |

Ja pelkästään komeita miehiä seksin merkeissä.

On se hienoa naisille nykyisin kun jopa "perusnainen" saa Tinderissä ekana päivänä yli 800 tykkäystä.

Avioeronsa jälkeen Katja, 49, tapaili aluksi itsensä ikäisiä miehiä nyt Katja kertoo ikärajan, jonka on todennut juuri sopivaksi

https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000009983379.html

Kommentit (148)

Vierailija
101/148 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Perusmiehen" päiväsaldo Tinderissä on tasan nolla keskimäärin. Ihan sama vaikka mummoja ja tonnikeijukaisia vetäisi oikealle.

Totta. Minä en kelvannut edes lähes kuuskymppiselle xxl naiselle kun kuvan laitoin. Pakko se on uskoa nyt viimeistään, että olen tyhmä ja ruma.

Vierailija
102/148 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen tätä irtoseksin tyrkytystä vaikka hivit, kupat ja tippurit jyllää ennätystahtiin. En muutenkaan pidä kuvasta, että ihminen on toiselle vain kertakäyttötuote omia hedonistisia tarpeita varten ja se olisi muka ihan okei. Jutussa myös halveksuttiin kalakuvia ottaneita ja suhtauduttiin ylimielisesti eri tavalla ajatteleviin ihmisiin. Mitä vikaa on terveessä ulkoilmaharrastuksessa? Toinen on sen vilpittömässä mielessä palveluun ladannut esitelläkseen mielenkiinnon kohteitaan. 

Olen itsekin nuorehkona naisena täynnä näitä voimaantuneita vanhoja akkoja, jotka eivät keksi mitään muuta tapaa voimaantua kuin hroilemalla ympäriinsä. Rakentaisi edes ilmalaivan, kouluttautuisi kirurgiksi, treenaisi ultramaratonille, kaataisi hirven.. vaan ei. Aina sitä iänikuista toosan levitystä. Hävettää oikein näin naisena. Mutta eihän häpeääkään tarvitse kenenkään tänä päivänä tuntea koska minä minä. 

Etkö häpeä voimaantuneita nuoria naisia jotka eivät keksi muuta tapaa voimaantua kuin hroilla ympäriinsä? Heillä vielä on myös tekemättä nuo ilmalaivat, kouluttautumiset ja hirvenkaadot joita vanhemmat naiset ovat ehtineet jo hyvinkin tehdä. 

Itse en arvosta levittelyä ja hroilua keneltäkään, ja siksi ihmetyttää että käydään vain toisen sukupuolen ja yhden ikäryhmän kimppuun, varsinkin kun heitä on levittelijöistä selkeä vähemmistö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/148 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse käytän ainoastaan parikymppisiä maksullisia, en usko että minusta tullaan tekemään juttua iltapäivälehtiin. Jokainen hoitaa tarpeensa tyylillään, häntä käy pumppaamassa tinder ukot 5min ja monet miehet on siirtyneet suoraan maksullisiin.

Siihen se menee varmaan minullakin kohta. Saan vain tuollaisia Katja tason mätchejä tinderissä vaikka olen 33v, käyn salilla, hiukset tallessa,  työpaikka löytyy ja on hyvä sosiaalinen piiri.

Meikäläinen ei kelpaa edes mummolle. Itsetuntoni on jo ihan nolla.

Vierailija
104/148 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena + 39 olen ihmetellyt, kun nuoremmat on miehet on perään. Miksi ne haluaa keski-ikäisiä naisia, jotka ei välttämättä saa lastakaan? Kyllä niille kaikenlaisia temppuja voisi opettaa, mutta muuten parikymppiset on ihan liian nuoria. 

Ei siinä ole mitään ihmeellistä. He haluavat pelkän seksikokemuksen, jolla voi sitten myös vähän esim kavereille kehuskella kun oli kypsempi nainen. Eivät he välttämättä pidä sinua edes erityisen viehättävänä ja parisuhdemateriaalina vielä vähemmän.

Vierailija
105/148 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusi (6) sivua keskustelua täysin mielikuvituksen tuottamasta aiheesta!

Jos jokainen kommentoija olisi viitsinyt lukea jutun, olisitte huomanneet, että:

- Katjan alaikäraja on 36, eli yhtään alle 35-vuotiasta hän ei enää tapaile.

- Miesten komeudesta tai ylipäätään ulkonäöstä jutussa ei puhuta mitään.

- Seksiseuran hakua ei mainita sanallakaan, päinvastoin Katja kertoo saaneensa Tinderistä ihan vain kavereitakin mm. urheiluharrastuksiin.

Mutta miksipä pilata hyvää naisv*ihaa faktoilla, kun sitten nämä kolmikymppiset "miehet" eivät pääsisi julistamaan, kuinka Katja on kamala vanha lumppu, johon ei koskisi kepilläkään.

Vierailija
106/148 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisinko mä joskus jostain valaistuneen vastauksen miksi naisten pitää ilmoittaa näitä tyhjänpäiväisiä uutisiaan someen? Mitä me teemme tiedolla jonkun keski-ikäisen naisen miesmieltymyksistä?

Se oli uutinen lehdessä ja täällä on sivutolkulla keskustelua joten tuntuu kiinnostavan. 

Otsikko vaan on virheellinen, Katja vain muutti itähaitaria laajemaksi, kun tuli fiilis ettei oman ikäisistä löydy kiinnostavia miehiä. 

Vierailija
107/148 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Perusmiehen" päiväsaldo Tinderissä on tasan nolla keskimäärin. Ihan sama vaikka mummoja ja tonnikeijukaisia vetäisi oikealle.

Totta. Minä en kelvannut edes lähes kuuskymppiselle xxl naiselle kun kuvan laitoin. Pakko se on uskoa nyt viimeistään, että olen tyhmä ja ruma.

Joo ei me kaikki lähes kuusikymppisetkään kosketa edes nuorempiin. Jos ei nyt sitten joskus joku yhden yön juttu satu innostamaan, mutta silloin täytyy miehen olla kyllä poikkeuksellinen jollain lailla. Suhdettahan siitä ei tule kuitenkaan.

Vierailija
108/148 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aiemmin ollut nuorempia miehiä, tosin muutamaan vuoteen en ole enää ollut kiinnostunut seksisuhteista kun on kyllästyttänyt ihmiset yleensä.

Minulla on sellainen mielikuva, että nuorempi mies saa vanhalta naiselta ihailua ja suoruutta, jota ei nuorilta saa, koska onanikäisten kanssa asioidessa puhutaan sellaisista ihmissuhteista, jotka ovat mutkikkaampia, kun tavoitteena niissä on parisuhde. Mies joutuu parisuhdemarkinoilla suorittamaan, kilpailemaan ja iskemään, ja se on varmaan väsyttävää. Moni mies on sanonut että haluaa olla minulle "toyboy". Fantasiassa mies vain tilataan kotiin ja nainen käyttää häntä seksiin. Kuulostaa järjettömältä, että kukaan haluaisi tulla hyväksikäytetyksi, mutta ehkä se on eri asia larpata leikkikalua, kun oikeasti ei ole mikään pakkotilanne. Se on vain lomaa parisuhdemarkkinoista, jossa pitää, ainakin miehen omasta mielestä, olla komea ja menestyvä ja aloitteellinen.

10 vuotta nuorempi mies on joka tapauksessa komea minun mielestäni - sen enempää yrittämättä olla muodikas tai tyylikäs. Minua ei kiinnosta nuorten miesten uramenestys, joten siitäkään ei ole paineita. Minä teen mielelläni kaikki aloitteet ja kerron mistä pidän. Miehestä on kiihottavaa tuntea olevansa äärimmäisen haluttu.

Minusta eivät ole olleet kiinnostuneita sellaiset miehet, jotka haluavat seksidynamiikassa dominoida. Varmaan tämä ikäeroasia korreloi sen kanssa, että mies haluaa (ainakin vaihteeksi) olla alistuva. Voi vain heittäytyä mukaan, ja minä kerron mitä tehdään.

Vierailija
109/148 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katja yliarvioi tasonsa aika rankasti. Se on yh,ylipainoinen eikä edes kovin kaunis joten alhaista tasoa on katja.

Taitaa olla ihan riittävän hyvää tasoa kun hyvää seuraa riittää.

Jos nyt ihan totta puhutaan niin kaikille naisille riittää seuraa jos vaan sitä haluaa.

Vierailija
110/148 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on aiemmin ollut nuorempia miehiä, tosin muutamaan vuoteen en ole enää ollut kiinnostunut seksisuhteista kun on kyllästyttänyt ihmiset yleensä.

Minulla on sellainen mielikuva, että nuorempi mies saa vanhalta naiselta ihailua ja suoruutta, jota ei nuorilta saa, koska onanikäisten kanssa asioidessa puhutaan sellaisista ihmissuhteista, jotka ovat mutkikkaampia, kun tavoitteena niissä on parisuhde. Mies joutuu parisuhdemarkinoilla suorittamaan, kilpailemaan ja iskemään, ja se on varmaan väsyttävää. Moni mies on sanonut että haluaa olla minulle "toyboy". Fantasiassa mies vain tilataan kotiin ja nainen käyttää häntä seksiin. Kuulostaa järjettömältä, että kukaan haluaisi tulla hyväksikäytetyksi, mutta ehkä se on eri asia larpata leikkikalua, kun oikeasti ei ole mikään pakkotilanne. Se on vain lomaa parisuhdemarkkinoista, jossa pitää, ainakin miehen omasta mielestä, olla komea ja menestyvä ja aloitteellinen.

Tuskin ihan ilmaista on palveluksi kuitenkaan. Kymmenen vuotta on muuten aika pieni ikäero jos on muutenkin jo kypsempi. Se jos on puolet nuorempi jantteri niin siinä on jo sitä jotain.

Vierailija
111/148 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kokea gilf kokemuksen. Mistä löytäisin vielä naisen näköisen seksiä rakastavan isoäidin? Ei niitä ole missään. Kutovat vaan sukkia jossain.

Vierailija
112/148 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena + 39 olen ihmetellyt, kun nuoremmat on miehet on perään. Miksi ne haluaa keski-ikäisiä naisia, jotka ei välttämättä saa lastakaan? Kyllä niille kaikenlaisia temppuja voisi opettaa, mutta muuten parikymppiset on ihan liian nuoria. 

Kaikki ei halua lapsia.

Vierailija
113/148 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies deittailee itseään 15 vuotta nuorempia niin se on kauheaa.

Kun nainen deittailee itseään 15 vuotta nuorempia niin se on voimaannittavaa. 

Koittakaa nyt päättää!

Vierailija
114/148 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse käytän ainoastaan parikymppisiä maksullisia, en usko että minusta tullaan tekemään juttua iltapäivälehtiin. Jokainen hoitaa tarpeensa tyylillään, häntä käy pumppaamassa tinder ukot 5min ja monet miehet on siirtyneet suoraan maksullisiin.

" Käytän parikymppisiä maksullisia" - ei ihme, että ei ole kysyntää parisuhdenarkkinoilla naisille. Toivottavasti edes maksat kunnolla naisille, jotka joutuvat kaltaisesi oksennuksen kanssa makaamaan.

Vierailija
115/148 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkevää. 

Miehet ryyppäävät liikaa ja monilla on surkeat elintavat. Alle 35-vuotias voi olla paremmassa kunnossa. 

Vierailija
116/148 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää nuoret miehet Tinderissä etsii just vanhempia ja helppoja naisia, joita käydä pumppaamassa. Ihan tiedetty juttu. Noloa, että joku kehtaa tehdä tästä naisen "voimaantumisesta" jutun kun sehän on puhdasta hyväksikäyttöä. Mitä tuo nainen hyötyy polkupyöränä olosta? Tyydytystä tuskin tulee. Sen verran on irtonumeroista itselläkin kokemusta.

Win-win. Jotkut naiset etsii seksiseuraa. Tuon ikäisillä miehillä ei toimi tosi usein, androoausdin takia seksihalut nollassa, ja eivät ole fyysisesti haluttavia. Tuon ikäisellä naisella ja nuorella miehellä on seksihalut synkassa.

Yrität vaan dissata naisia, ja pidät heitä tyhminä ha höplästä vedettäviä VAIN, koska sinua vtuttaa kun et saa tussua minkään ikäisiltä naisilta, kuin maksusta, ja nuorista naisista voit vain haaveilla.

Jos itse haluaisin irtomunaa, niin tottakai ottaisin nuoren ja komean vs jonkun setämiehen.

Vierailija
117/148 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Judas Priest lauloi i'm your turbo lover. Mutta mistä löytyis gilf lover?

Vierailija
118/148 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on sellainen mielikuva, että nuorempi mies saa vanhalta naiselta ihailua ja suoruutta, jota ei nuorilta saa, koska onanikäisten kanssa asioidessa puhutaan sellaisista ihmissuhteista, jotka ovat mutkikkaampia, kun tavoitteena niissä on parisuhde. Mies joutuu parisuhdemarkinoilla suorittamaan, kilpailemaan ja iskemään, ja se on varmaan väsyttävää. Moni mies on sanonut että haluaa olla minulle "toyboy". Fantasiassa mies vain tilataan kotiin ja nainen käyttää häntä seksiin. Kuulostaa järjettömältä, että kukaan haluaisi tulla hyväksikäytetyksi, mutta ehkä se on eri asia larpata leikkikalua, kun oikeasti ei ole mikään pakkotilanne. Se on vain lomaa parisuhdemarkkinoista, jossa pitää, ainakin miehen omasta mielestä, olla komea ja menestyv

Siis joku kysyi onko palveluni ilmaista? Vai tarkoittiko että maksanko minä? Ei ole kukaan maksanut kenellekään. Kukin osapuoli saanut seksiä.

Vierailija
119/148 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

OPETELKAA LUKEMAAN ENNEN KUIN ALATTE HAUKKUMAAN IHMISIÄ. Huvittavaa kuinka ketju täyttyy likaisista kommenteista mitkä perustuu väärään tietoon. "ikä VÄHINTÄÄN 36 vuotta", ei enintään 36 vuotta. Vähintään tarkoittaa sitä että alle 36 vuotiaat ei kiinnosta. 

Vierailija
120/148 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teini-ikäisenä ja nuorena miehenä itteä kiinnosti eniten juuri vanhemmat naiset, varsinkin kolmekymppiset eli 10-15 vuotta vanhemmat. Ei ehkä keski-ikäiset, mutta kyllä joku Anne Kukkohovin kaltainen olisi kelvannut mainiosti.

Vähän naiivina luulin että vanhempia naisia kiinnostaa nuoret kundit... ei se tietenkään toiminut. Halusin vanhemman naisen joka ottaisi minut ns. "siipiensä alle" ja opettaisi elämästä lempeästi, myös seksin suhteen tietenkin. Tyhmänä uskoin että naisia kiinnostaa miehen auttaminen esimerkiksi huonon itsetunnon suhteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme