IS: Yh-äiti Katja, 49, tapaili aluksi itsensä ikäisiä miehiä kiitos tinderin hän tapailee nykyisin vain alle 35-vuotiaita
Ja pelkästään komeita miehiä seksin merkeissä.
On se hienoa naisille nykyisin kun jopa "perusnainen" saa Tinderissä ekana päivänä yli 800 tykkäystä.
Avioeronsa jälkeen Katja, 49, tapaili aluksi itsensä ikäisiä miehiä nyt Katja kertoo ikärajan, jonka on todennut juuri sopivaksi
https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000009983379.html
Kommentit (148)
Voisihan tuohon käydä sillointällöin pussit tyhjentämässä.
M33
Vierailija kirjoitti:
Tästäkin tehdään jotain voimaantumispaskaa kun nuoret miehet joutuu pakon edessä tyytymään röllin näköisiin mummoihin saadakseen seksiä ja hyväksyntää. Yksi väärä sana ja uusi mies tilalle.
Ei tämä yhteiskunta kyllä ihan terve voi olla.
Kyllä! Nuoret miehet, lakatkaa tyytymästä mummoihin, niin yhteiskunnasta tulee jälleen terve!
Katja yliarvioi tasonsa aika rankasti. Se on yh,ylipainoinen eikä edes kovin kaunis joten alhaista tasoa on katja.
En tajua mitä kummaa tuossa on. Nuori mies on yleensä komeampi, hauskempi, timmimpi, kovempi, kestävämpi ja kauniimpi katsella kuin vanha. Jos seksiä haluaa, niin miksi sellaista ei ottaisi jos saisi?
Vierailija kirjoitti:
Katja yliarvioi tasonsa aika rankasti. Se on yh,ylipainoinen eikä edes kovin kaunis joten alhaista tasoa on katja.
Taitaa olla ihan riittävän hyvää tasoa kun hyvää seuraa riittää.
Vierailija kirjoitti:
Naisena + 39 olen ihmetellyt, kun nuoremmat on miehet on perään. Miksi ne haluaa keski-ikäisiä naisia, jotka ei välttämättä saa lastakaan? Kyllä niille kaikenlaisia temppuja voisi opettaa, mutta muuten parikymppiset on ihan liian nuoria.
Ohimenevä vaihe. Ei ne mitään lapsia vanhemman naisen kanssa haluakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisena + 39 olen ihmetellyt, kun nuoremmat on miehet on perään. Miksi ne haluaa keski-ikäisiä naisia, jotka ei välttämättä saa lastakaan? Kyllä niille kaikenlaisia temppuja voisi opettaa, mutta muuten parikymppiset on ihan liian nuoria.
Koska nuorissa naisissa on nykyään valitettavan paljon niitä, jotka menevät marssimaan kaduille kylttien kanssa sellaisen asian puolesta, jota ei ole olemassakaan! Onko ihme, ettei sellainen nainen useimpiin nuoriin miehiin vetoa? No, ehkä niihin miehiiin, jotka uskovat siihen samaan mielikuvitusasiaan.
Kyllä ne vanhemmatkin naiset kannattavat ihan samoja asioita kuin nuoremmatkin, vaikka eivät marssisikaan kaduilla kylttien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Voisihan tuohon käydä sillointällöin pussit tyhjentämässä.
M33
No sitähän se tarkottaa. Vain yhtä käyttöä varten, ja sen jälkeen äkkiä takaviistoon.
Vierailija kirjoitti:
Katjan ALAikäraja on 36. Luetun ymmärtäminen taas snadisti haussa. Ja muut komppaa lukematta.
Totta. Heti alussa mainittu. Ikähaarukka 3653 vuotta, joten kyllä oman ikäisetkin käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katjan ALAikäraja on 36. Luetun ymmärtäminen taas snadisti haussa. Ja muut komppaa lukematta.
Totta. Heti alussa mainittu. Ikähaarukka 3653 vuotta, joten kyllä oman ikäisetkin käy.
* Ja tämä palsta ei petä koskaan. Edelleen väliviivat uupuvat lainatusta tekstistä.
Vierailija kirjoitti:
Voi vain kuvitella mink tasoisi nuo miehet ovat, jotka tyytyy joihinkin vanhoihin mummoihin. Minun ei tarvinnut nuorena heihin tyytyä, ilmeisesti joidenkin täytyy. Aika säälittävää, kuka vajoaa noin alas tuskin on kovin hyvä itsetunto. Oksettaa ajatuskin, hyi helvetti.
Joopatijoo, kaikkihan tämän uskovat XD
Vierailija kirjoitti:
"Perusmiehen" päiväsaldo Tinderissä on tasan nolla keskimäärin. Ihan sama vaikka mummoja ja tonnikeijukaisia vetäisi oikealle.
Eli oikeasti vihaat 99% naisista siellä, mutta veföt oikealle jos on pillureikä? Jos mummo tai tonnikeiju mätdö7si, niin entä sitten? Sanoisit, että en minä oikeasti, kun haluan nuoren ja kauniin, mutta voin tulla pilluasi pumppaamaan, niinkö?
Vierailija kirjoitti:
Laita oma kuvasi yånne, niin me arvioidaan sinun tasosi.
Anna mä arvaan , olet taikinanaamainen, ylipainoinen, keski- ikäinen setämies? Ja luulet, että olet vähintään kasi.
Kylläpä nyt miehiä vtuttaa kun Kati saa seksiä itseään nuoremmilta miehiltä. Ikävää, nyyh. Not.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Perusmiehen" päiväsaldo Tinderissä on tasan nolla keskimäärin. Ihan sama vaikka mummoja ja tonnikeijukaisia vetäisi oikealle.
Eli oikeasti vihaat 99% naisista siellä, mutta veföt oikealle jos on pillureikä? Jos mummo tai tonnikeiju mätdö7si, niin entä sitten? Sanoisit, että en minä oikeasti, kun haluan nuoren ja kauniin, mutta voin tulla pilluasi pumppaamaan, niinkö?
Varmaan aikalailla noin vastaisi moni mies, jos puhuisi totta.
-eri
Nää nuoret miehet Tinderissä etsii just vanhempia ja helppoja naisia, joita käydä pumppaamassa. Ihan tiedetty juttu. Noloa, että joku kehtaa tehdä tästä naisen "voimaantumisesta" jutun kun sehän on puhdasta hyväksikäyttöä. Mitä tuo nainen hyötyy polkupyöränä olosta? Tyydytystä tuskin tulee. Sen verran on irtonumeroista itselläkin kokemusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse käytän ainoastaan parikymppisiä maksullisia, en usko että minusta tullaan tekemään juttua iltapäivälehtiin. Jokainen hoitaa tarpeensa tyylillään, häntä käy pumppaamassa tinder ukot 5min ja monet miehet on siirtyneet suoraan maksullisiin.
Siihen se menee varmaan minullakin kohta. Saan vain tuollaisia Katja tason mätchejä tinderissä vaikka olen 33v, käyn salilla, hiukset tallessa, työpaikka löytyy ja on hyvä sosiaalinen piiri.
Jos sinulla on hyvä sosiaalinen piiri, mihin sinä sitä tinderiä edes tarvitset? Mikset voi pariutua niinkuin ennenvanhaan? Otat sen mistä tykkäät ihan IRL? Ei tarvitse kitistä netissä sitten.
Jos taas et löydä naista irl, sinulla ei ole hyvä sosiaalinen piiri.
-------
Itse olen pari vuotta tätä aloituksen naista nuorempi, ja kyllä minulle kelpaisi mies jolla on purjevene ja konservatiiviset arvot ja joka tuo laadukasta itsekaadettua lihaa pöytään.
Tai on minulla yksi sellainen jo (paitsi ettei meillä ole purjevenettä vaan ally-kanootti), mutta kyllähän riuskalla naisella voisi kaksikin miestä olla. Meinaan jos tuollaisia on tinderissä ihan liiaksi asti niin voisin adoptoida sellaisen. Saisi mieskin seuraa.
Ei vaan hänen profiilinsa alaikäraja on 36 vuotta, ei alle 35. Joku vidiootti kirjoittelee näitä aloituksia joissa valehdellaan jutun sisällöstä varmaan työkseen.
Mulla oli kans kolmekymppisenä leikattu 45v naaras jonka luona kävin "jumppaamassa"
Juu. On se ihan kauheeta, jos joku päästään pimen- tynyt naisparka tykkää seksistä. Miehen kunnia on naisen haarojen välissä! Ja sitten nämä oman elämänsä sankarit ovat aviossa kymmeniä vuosia ja vikisevät, kun ei sitä seksiä ole. Miehethän eivät ole helppoja, tietenkään, heidän tarpeiden tekonsa vain pilaa naiset.