Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Yh-äiti Katja, 49, tapaili aluksi itsensä ikäisiä miehiä kiitos tinderin hän tapailee nykyisin vain alle 35-vuotiaita

Vierailija
12.11.2023 |

Ja pelkästään komeita miehiä seksin merkeissä.

On se hienoa naisille nykyisin kun jopa "perusnainen" saa Tinderissä ekana päivänä yli 800 tykkäystä.

Avioeronsa jälkeen Katja, 49, tapaili aluksi itsensä ikäisiä miehiä nyt Katja kertoo ikärajan, jonka on todennut juuri sopivaksi

https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000009983379.html

Kommentit (148)

Vierailija
21/148 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat luultavasti sellaisia miehiä, jotka eivät nuorempiaan eivätkä ikäisiäkään naisia saa. Totuushan on, että kunnon jännisalfat saavat vielä vaikka tuolloin 35-vuotiaanakin helpostikin niitä kaikkein kauneimpia ja hyväkroppaisimpia 18-25-vuotiaita naisia.

Vierailija
22/148 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katjan ALAikäraja on 36. Luetun ymmärtäminen taas snadisti haussa. Ja muut komppaa lukematta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/148 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena + 39 olen ihmetellyt, kun nuoremmat on miehet on perään. Miksi ne haluaa keski-ikäisiä naisia, jotka ei välttämättä saa lastakaan? Kyllä niille kaikenlaisia temppuja voisi opettaa, mutta muuten parikymppiset on ihan liian nuoria. 

Koska he eivät saa muuta. Montako kertaa pitää samasta asiasta vatvoa?

Vierailija
24/148 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovat luultavasti sellaisia miehiä, jotka eivät nuorempiaan eivätkä ikäisiäkään naisia saa. Totuushan on, että kunnon jännisalfat saavat vielä vaikka tuolloin 35-vuotiaanakin helpostikin niitä kaikkein kauneimpia ja hyväkroppaisimpia 18-25-vuotiaita naisia.

Sehän on päivänselvää, että Katja ei todellakaan saa sitä parasta päältä, joutuu tyytymään pakan alimmaisiin. Ainoastaan ne nuoret miehet jotka ei saa mitään muuta on hänen kanssaan, jokainen meistä tietää keitä he miehet ovat.

Vierailija
25/148 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisena + 39 olen ihmetellyt, kun nuoremmat on miehet on perään. Miksi ne haluaa keski-ikäisiä naisia, jotka ei välttämättä saa lastakaan? Kyllä niille kaikenlaisia temppuja voisi opettaa, mutta muuten parikymppiset on ihan liian nuoria. 

Helppo spermaviemäri johon tehdä tarpeensa d00h.

Ennätykseni on kolme päivässä. Onko joku kokeillut vielä useampaa?

Vierailija
26/148 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas kerran nähdään, kuinka kalakuvat eivät käy vaan miehen profiili päätyy suoraan hylkyyn.

Ilmeisesti nämä naiset etsivät sellaisia miehiä, jotka elävät naisen ehdoilla ja tekevät vain naisen määrittelemiä asioita. Omia kiinnostuksen kohteita ei saa olla, jolleivat ne osu täydellisesti yksi yhteen naisen kiinnostuksen kohteiden kanssa.

Tätä ilmeisesti tarkoitti artikkelissa mainittu lause, että varttuneemmalla iässä "treffiseuraa ei enää tarvitse valita sen perusteella, kenestä tulisi hyvä isä ja puoliso vaan jatkossa ihmissuhteet ovat vain minua itseäni varten, omaksi ilokseni."

Vierailija
27/148 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän on päivänselvää, että Katja ei todellakaan saa sitä parasta päältä, joutuu tyytymään pakan alimmaisiin. Ainoastaan ne nuoret miehet jotka ei saa mitään muuta on hänen kanssaan, jokainen meistä tietää keitä he miehet ovat.

Joo, tämä tuli kyllä huomattua. Ihan kiva kokeilla nuoria ja timmejä miehiä, mutta kyllä siihen oli ihan selkeä syy jokaisen kohdalla miksi eivät saaneet ikäistään. Voi tämmöisiä hetken huviksi ottaa, mutta tylsäksi se käy. En ole enää tinderissä. Aikansa kutakin. N40

Vierailija
28/148 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavsti tämä Katja ei ota minuun yhteyttä.

M32

Sama😬

T. M27

Täälä samaa mieltä

Tenho 67v

Vierailija
29/148 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en tiedä, kertoisitko? Ja ei Katja joudu tyytymään mihinkään. Hänellä on aina vaihtoehtona swaipata vasemmalle vaikka jokaisen kohdalla, jos ei miellytä.

Vierailija
30/148 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas kerran nähdään, kuinka kalakuvat eivät käy vaan miehen profiili päätyy suoraan hylkyyn.

Ilmeisesti nämä naiset etsivät sellaisia miehiä, jotka elävät naisen ehdoilla ja tekevät vain naisen määrittelemiä asioita. Omia kiinnostuksen kohteita ei saa olla, jolleivat ne osu täydellisesti yksi yhteen naisen kiinnostuksen kohteiden kanssa.

Tätä ilmeisesti tarkoitti artikkelissa mainittu lause, että varttuneemmalla iässä "treffiseuraa ei enää tarvitse valita sen perusteella, kenestä tulisi hyvä isä ja puoliso vaan jatkossa ihmissuhteet ovat vain minua itseäni varten, omaksi ilokseni."

Minä olen kalakuvanainen. Jostain syystä kalakuvamiehet eivät tykänneet musta. Siispä poistin kalakuvan ja mätsäilin toisenlaisten miesten kanssa. Ne osoittautuivat aivan epäsopiviksi. Olen sekoitus maatiaista ja kaupunkilaista. Vaikea löytää yhtä monitahoista miestä.

Vierailija
31/148 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä. Sopii seksisuhteeseen. 

Vierailija
32/148 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 43v. eikä mua kyllä kiinnostaisi tavata edes pelkän seksin merkeissä 15 vuotta nuorempia miehiä. Pidän liian nuorina eikä mua ole oikein koskaan kiinnostanu nuoremmat miehet. Mulla on seksisuhde 18 vuotta vanhemman miehen kanssa ja hyvää seksiä onkin.

Vierailija
33/148 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun mä olin 20-30v, olin tosi kiinnostunut irtoseksistä nimenomaan vanhempien naisten kanssa. Mummotunnelista tuli vuosien varrella lähdettyä monien 40-50v naisten mukaan. 

Ironista kyllä, nyt kun olen itse 40v, en koe enää mitään vetoa oman ikäisiini tai itseäni vanhempiin naisiin. Erikoista miten ihmismieli toimii. 

Vierailija
34/148 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vain kaksi. Iltapäivällä tinderin kertatuttavuus ja illalla sitten vakipano. 

Vierailija
35/148 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies sinä olet. Tee niitä temppujas vaan keskenäsi.

Vierailija
36/148 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vain kaksi. Iltapäivällä tinderin kertatuttavuus ja illalla sitten vakipano. 

Mä kans kokeilin kahden panon päivätahtia. Hyvin jaksoin ja molempien kanssa tulin helposti. En tietenkään maininnut miehille, että he olivat vain osa mun haaremia.

Vierailija
37/148 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin alle 35 vuotias, niin olis ollut aivan utopistinen ajatus että olisin tapaillut jotain 49 vuotiasta naista. 49 v tai 89 v, tasan tarkkaan kumpikin olis ollut yhtä kiinnostava. 

No, jos noilla jutuilla saadaan myytyä iltapäivälehtien lööppejä ja tuolle naiselle kasvatettua itsetuntoa, niin asia silloin ok.

Vierailija
38/148 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästäkin tehdään jotain voimaantumispaskaa kun nuoret miehet joutuu pakon edessä tyytymään röllin näköisiin mummoihin saadakseen seksiä ja hyväksyntää. Yksi väärä sana ja uusi mies tilalle. 

Ei tämä yhteiskunta kyllä ihan terve voi olla.

Vierailija
39/148 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis hänellähän oli ikäraja 36+ .. ei alle 35

Vierailija
40/148 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 43v. eikä mua kyllä kiinnostaisi tavata edes pelkän seksin merkeissä 15 vuotta nuorempia miehiä. Pidän liian nuorina eikä mua ole oikein koskaan kiinnostanu nuoremmat miehet. Mulla on seksisuhde 18 vuotta vanhemman miehen kanssa ja hyvää seksiä onkin.

Juu, varmaan näin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi