Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä kestäviä aluslakanoita?

Vierailija
12.11.2023 |

Viime aikoina kaikki aluslakanat, joita olen ostanut, on kuluneet puhki vuodessa. Vaikka käyttö on ihan normaalia, pesu kuudessa kympissä ilman huuhteluainetta. En edes pyöri kauheasti nukkuessa. Kangas vaan käy kovin ohueksi ja lopulta kuluu puhki. Vinkatkaa kestäviä.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä käytän nykyisin percalepuuvillasta tehtyjä aluslakanoita. Paljon kestävämpiä kuin tavalliset.

Mitä ihmettä nää on? Näin sanan percale ekan kerran vasta ihan äskettäin jossain mainoksessa. Meillä on Finlaysonin lakanat vielä kestäneet useamman vuoden, vaikka rumpukuivataan. Kuluneen näköiseksi ne tulee, muttei puhki ole menneet noin nopeasti. Voi kyllä olla, etten viimeisen vuoden aikana ole lakanoita ostanut. 

Niin ne ennen kestivät, mutta ovat olleet jo monta vuotta niin ohuita, että niiden läpi näkee vaikka lukea av-palstaa.

Vierailija
42/50 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut samat lakanat jo yli 5 vuotta. Mitään ongelmaa ei ole ollut.

Olen tosin normaali painoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa, mulla on ihan Prisman lakanoita, muttei mitään ongelmaa kestämisen kanssa. Sellaisia muotoonommeltuja.

Mulla Ikean (ei ohuimpia) ja kestäneet yli 10v. Pesen 60-90 asteessa, käytän rumpukuivausta, nukun levottomasti jne. 

Vierailija
44/50 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outoa, mulla on ihan Prisman lakanoita, muttei mitään ongelmaa kestämisen kanssa. Sellaisia muotoonommeltuja.

Mulla Ikean (ei ohuimpia) ja kestäneet yli 10v. Pesen 60-90 asteessa, käytän rumpukuivausta, nukun levottomasti jne. 

Ei tämä keskustelu koske 10 vuotta sitten ostettuja hyviä lakanoita vaan sitä että mistä nykyään saa ostettua hyviä. Laatu on huonontunut.

Vierailija
45/50 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.fullmoon.fi/tuoteryhma/aluslakanat

Nämä on hyviä ja kestäviä. Hinta on kova, mutta kestävät käytössä. Olen käyttänyt näitä jo vuosia, eivätkä ole menneet miksikään.

Vierailija
46/50 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta kangaskaupasta hyvää paksua lakanapuuvillaa ja päärmää siitä sopivat lakanat itsellesi. 

Vierailija
47/50 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta kangaskaupasta hyvää paksua lakanapuuvillaa ja päärmää siitä sopivat lakanat itsellesi. 

Mitä on päärmääminen ja miten se tehdään?

Vierailija
48/50 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.fullmoon.fi/tuoteryhma/aluslakanat

Nämä on hyviä ja kestäviä. Hinta on kova, mutta kestävät käytössä. Olen käyttänyt näitä jo vuosia, eivätkä ole menneet miksikään.

180 vm leveään parisänkyyn lakanan hinta on 150€!? Ei pysty kykeentymään tämmöiseen summaan, ei mitenkään. Edes mun talvitakki, jota olen käyttänyt jo useamman talven, ei maksa noin paljoa. 

Mutta kiitos kuitenkin vinkistä ja linkistä. On kiva selailla sivuja ja tuotteita, joita ei muuten missään näkisi.

Vierailija
49/50 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdan kerran kuussa lakanan, pesen 60-asteessa. Citymarketista ja Ellokselta olen ostanut 100 % puuvillalakanan. Kestänyt kaikki vuosia.

Vierailija
50/50 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkista, että lankojen tiheys (thread count) on vähintään 200, mielellään vielä enemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän