Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Quiet quitting avioliitossa. Kuka tunnustaa?

Vierailija
27.11.2025 |

Kuulin tämän muotoilun tänään ja tajusin että se kuvaa nykytilannettani täysin. En enää odota mieheltä paljon mitään enkä jaksa hermostua mistään. Arki rullaa ihan kivasti. Ollaan lähinnä kämppiksiä. En jaksa erota, koska se olisi taas yksi asia, joka minun pitäisi hoitaa yksin, eikä kiinnosta vastaanottaa kaikkea sitä draamaa miehen ja suvun puolelta, että miten sä nyt näin. Jos mies aloittaisi sivusuhteen, sekään tuskin kauheasti haittaisi. Olisi sentään vähemmän kotona. 

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tutulta. 

Vierailija
2/37 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot vain tullut vanhaksi. Kuka sitä jatkuvaa puheen porinaa ja tunteiden sekamelskaa jaksaa. Toisen tuntee sisältä ulos ja ei mitään ylläreitä enää. Olen nähnyt vanhoja ja puhun joistain 70 vuotiaista jotka yhä ovat kuin teinejä rajuine riitoineen, mitään kulmien hiomisista ei tietoakaan. Sellaistako haluat? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan tilanteen. 5v samassa loukussa kunnes pistin eukon pihalle. Sotahan siitä tuli naisen suvun kanssa. Minulle täysin tuntemattomat serkutkin uhkasivat facen välityksellä vetää turpaan.

Mut kannattaa se sota käydä. Nyt voi hengittää ja uusi suhde tuntuu todelliselta.

Vierailija
4/37 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, tunnustan ja tunnistan.

Vierailija
5/37 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Draamaa miehen puolelta? no varmaan tällaistakin näkyy

Vierailija
6/37 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä just arki sujuu. Ei mitään ongelmia. Sitten reissut kumpikin tekee yksin poislukien matkat lasten luokse, ne tehdään yhdessä. Mutta saatan vain ilmoittaa miehelle että lähden viikoksi kahdeksi nyt reissuun ja se on sillä kuitattu. Samoin mieheni reissaa kesäisin kuukaudenkin yhtä soittoa omin päin ja on ihana olla yksin kotona. Kumpikaan ei tunne mustasukkaisuutta toisen reissuista vaan todellakin on ok. 

Vierailija
7/37 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele suomea. Säälittävä pentu.

Vierailija
8/37 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok boomer. 

Vierailija
9/37 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnistan tilanteen. 5v samassa loukussa kunnes pistin eukon pihalle. Sotahan siitä tuli naisen suvun kanssa. Minulle täysin tuntemattomat serkutkin uhkasivat facen välityksellä vetää turpaan.

Mut kannattaa se sota käydä. Nyt voi hengittää ja uusi suhde tuntuu todelliselta.

Wt parhaimmillaan 🤣

Vierailija
10/37 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan kuulostaa ihan tavalliselta pitkään jatkuneelta parisuhteelta. En tiennyt että sillä on luokitus ja nimi.

Vierailija
11/37 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wt parhaimmillaan 🤣

Siltähän se vähän kuulostaa mutta ei. Kyse oli maajusseista ja koko suku asuu 10km säteellä. Wt sakki on vielä aika lunkia noihin verrattuna. 

Vierailija
12/37 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot vain tullut vanhaksi. Kuka sitä jatkuvaa puheen porinaa ja tunteiden sekamelskaa jaksaa. Toisen tuntee sisältä ulos ja ei mitään ylläreitä enää. Olen nähnyt vanhoja ja puhun joistain 70 vuotiaista jotka yhä ovat kuin teinejä rajuine riitoineen, mitään kulmien hiomisista ei tietoakaan. Sellaistako haluat? 

Oot väsähtänyt löysä. Pysy yksin. 😄

Vierailija
13/37 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan kuulostaa ihan tavalliselta pitkään jatkuneelta parisuhteelta. En tiennyt että sillä on luokitus ja nimi.

Kaikki pitää luokitella ja määrittää nykyään. Naistenlehdissä tuollainen avioliitto tuomittaisiin surkeaksi ja kehotettaisiin eroamaan.

Vierailija
14/37 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Quit quitting.. Heh.

Gaslightning ja Ghostaus on parempi.

Vierailija
15/37 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset käy niin hitaalla, että ei ison maailman uusille ilmiöille ole vielä suomenkielisiä sanoja.

Vierailija
16/37 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset niin palstalla jaksavat kehua juuri oman elämänsä upeita miehiä ja avioliittoja, mutta tässä onkin totuus😅😅

Vierailija
17/37 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, lakkasin panostamasta, kun olin ainoa, joka panosti. Helpotti oloa kummasti. Mies siinä kohtaa petti ja jätti, kuten on miesten tapa. Ei jaksanut kiusata minua, kun oli se uusi mielessä. Myöhemmin on kyllä ollut hankala, ilmeisesti se säätö meni sitten puihin.

Vierailija
18/37 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Quiet squirting.

Vierailija
19/37 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset käy niin hitaalla, että ei ison maailman uusille ilmiöille ole vielä suomenkielisiä sanoja.

Venäjäksi ja ranskaksi löytyy hyviä vastineita.

Vierailija
20/37 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset niin palstalla jaksavat kehua juuri oman elämänsä upeita miehiä ja avioliittoja, mutta tässä onkin totuus😅😅

Mikä tuossa liitossa on pielessä? Ei alkoholismia, ei väkivaltaa eikä pettämistäkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä