Kuinka monta yhdyntäkumppania sinulla on ollut elämäsi aikana?
Kommentit (130)
Vierailija kirjoitti:
21, ikää 54 v nainen. Noista ns yhden illan juttuja 8
Eikun piti sanoa 210, ikää21 nainen. Noista ns yhden illan juttuja 180
1. Mies, ikää 46 ja seksielämä aivan syvältä. En haluaisi elää selibaatissa, mutta mitään mahdollisuuksia ei enää ole uuteen suhteeseen, joten pitää varmaan lyödä hanskat tiskiin ja hoitaa itsensä pois päiväjärjestyksestä.
Olisiko ollut 12 naista ?En ihan kaikkia muistakaan enää,jotka ovat jääneet yhteen kertaan. Olen yli 60 v mies. Vaimon kanssa tuhansia kertoja joka tapauksessa
Ainakin neljäkymmentä, joista pitkäaikaisempia korkeintaan 10 % ja olen nainen 51 v. Nykyään en halua yhden illan juttuja ja parisuhteissa lähdetään pääsääntöisesti siitä, että ollaan uskollisia. Joskus olen pettänyt ja mua on petetty, mutta olen ollut myös yli 10 vuotta uskollinen yhdelle kumppanille. Polyamorinen en ole, olisin liian mustasukkainen ja pää menisi sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin neljäkymmentä, joista pitkäaikaisempia korkeintaan 10 % ja olen nainen 51 v. Nykyään en halua yhden illan juttuja ja parisuhteissa lähdetään pääsääntöisesti siitä, että ollaan uskollisia. Joskus olen pettänyt ja mua on petetty, mutta olen ollut myös yli 10 vuotta uskollinen yhdelle kumppanille. Polyamorinen en ole, olisin liian mustasukkainen ja pää menisi sekaisin.
Puolet vähemmän riittäisi mulle kyllä ja miehistä on ollut hyviä sängyssä korkeintaan 25%. Luvussani on siis myös kolme naista ja hyviä kokemuksia olleet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0
N32
Kaltaistesi takia kaikille ei riitä pumpattavaa. Onneksi sentään helppoja voi käyttää useampi.
Parisuhteeseen ei normaali mies ota paljon pumpattua, mutta hetken voi sellaisella hekumoida. Paljon kynnetyt on tautipesiä. Hyh.
M34
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0
N32
Kaltaistesi takia kaikille ei riitä pumpattavaa. Onneksi sentään helppoja voi käyttää useampi.
Parisuhteeseen ei normaali mies ota paljon pumpattua, mutta hetken voi sellaisella hekumoida. Paljon kynnetyt on tautipesiä. Hyh.
M34
Niinpä paljon kyntänyttä ei normaali nainen ota. Hyhyhy
N.200.eri miestä. Olemme swingereitä, joten noita kertyy aika monta vuosittain. Parhaillaan orgioissa 6 yhtäaikaa.
4. Ja kadun jokasta niistä. Umpipaskaa seksiä. Nyt 2 vuotta selibaatissa ja päättänyt pysyä siinä loppuelämän.
N24