Kuinka monta yhdyntäkumppania sinulla on ollut elämäsi aikana?
Kommentit (130)
Näissä kyselyissä voisi määritellä että puhutaanko yhdyntä- vai seksikumppaneista. Yhdyntäkumppanit = penetraatio, seksikumppanien kanssa ei välttämättä yhdyntää ollenkaan vaan suuseksiä. Ja mikä on seksiä, lasketteko esim. käsiseksin seksiksi?
Vierailija kirjoitti:
Näissä kyselyissä voisi määritellä että puhutaanko yhdyntä- vai seksikumppaneista. Yhdyntäkumppanit = penetraatio, seksikumppanien kanssa ei välttämättä yhdyntää ollenkaan vaan suuseksiä. Ja mikä on seksiä, lasketteko esim. käsiseksin seksiksi?
Eikö aloituksessa juuri kysytty yhdyntäkumppania.
Takaako useat seksi- tai yhdyntäkumppanit sen, että henkilöllä on vilkas seksielämä?
Itse olen harrastanut seksiä ensimmäisen kerran verrattain myöhään, 23-vuotiaana. Se oli hääyö puolisoni kanssa. Hän on edelleen ainoa seksikumppanini. Uskallan väittää, että viimeisen 25 vuoden aikana olen harrastanut seksiä enemmän kuin valtaosa Suomalaisista samana ajanjaksona. Eli kyllä seksiä voi harrastaa paljon myös saman kumppanin kanssa ja paljon ehtii lempimään vaikkei teininä aloitakaan.
Eipä noita ole tullut laskettua tai muuten kirjattua, mutta varmasti enemmän kuin kolme.
Mitä teette näillä tiedoilla... Miksi kerrotte näitä tuntemattomille... Onko kaikki kotona...
Voi tsiisus näitä sarjapaneskelijoita! Mietin vain, voiko nämä kumppanien lukumäärät olla edes totta, tai miten voi edes muistaa tuollaisia lukumääriä. Jokatauksessa ei ihme, että sukupuolitaudit rehottaa. Itsellä yksi ja sama kumppani jo 45 vuotta. 17-vuotiaina aloitettiin muutaman kuukauden seurustelun jälkeen ja koko elämän ajan seksielämämme on ollut aktiivista, vilkasta ja monipuolista ja on edelleenkin. Jos jään joskus yksin, niin siihenpä seksin harrastus sitten saa jäädä. En halua olla kenellekkään vain yksi luku lisää kumppanien määrässä.
Vierailija kirjoitti:
1 tai 3, en muista tarkkaan
Tälle vois kyllä antaa aploodit 👍.
Vierailija kirjoitti:
Ja sulle lukutaidottomalle ainakin tuhat 👎 tolle postaukselle 🤬.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te joilla ollut paljon, onko papakokeen tulokset olleet millaisia? Onko ollut sp-tauteja? Entäsyyliä alapäässä? Hajuja?
Mulla ei mitään ihmeellistä Papassa. Ei tulehduksia, hajuja, näppyjä, sp+tauteja. Ikinä. Oon ollu tarkka kumin käytöstä. Joskus harvoin ollu ilman, jos pitempi aikainen seksisuhde. Mutta sen jälkeen käynyt testissä ettei tullu mitään.
Vierailija kirjoitti:
Te joilla ollut paljon, onko papakokeen tulokset olleet millaisia? Onko ollut sp-tauteja? Entäsyyliä alapäässä? Hajuja?
Mitä vttua? Syyliä? Onko nyt kaikki muumit kotona ja intiaanit kanootissa? 🤔🤔😲😲🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Voi tsiisus näitä sarjapaneskelijoita! Mietin vain, voiko nämä kumppanien lukumäärät olla edes totta, tai miten voi edes muistaa tuollaisia lukumääriä. Jokatauksessa ei ihme, että sukupuolitaudit rehottaa. Itsellä yksi ja sama kumppani jo 45 vuotta. 17-vuotiaina aloitettiin muutaman kuukauden seurustelun jälkeen ja koko elämän ajan seksielämämme on ollut aktiivista, vilkasta ja monipuolista ja on edelleenkin. Jos jään joskus yksin, niin siihenpä seksin harrastus sitten saa jäädä. En halua olla kenellekkään vain yksi luku lisää kumppanien määrässä.
Eihän sitä tarvitse mikään sarjapaneskelija olla, että vuosien varrella kumppanien lukumäärä nousee. On ihan luonnollista haluta ja harrastaa seksiä vaikkei kohdalle osuisikaan vuosikymmenien parisuhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vttua? Syyliä? Onko nyt kaikki muumit kotona ja intiaanit kanootissa? 🤔🤔😲😲🤣🤣
No varmasti syyliä ollut jos on useita kymmeniä kumppaneita.
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti kaikki ei ole niin onnekkaita kuin sinä. Jotkut eivät löydä koskaan sitä pitkäaikaista kumppania. Olisiko silloin vain kieltäydyttävä seksistä, sehän on suurimmalle osalle ihmisen perustarve.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän sitä tarvitse mikään sarjapaneskelija olla, että vuosien varrella kumppanien lukumäärä nousee. On ihan luonnollista haluta ja harrastaa seksiä vaikkei kohdalle osuisikaan vuosikymmenien parisuhde.
Kyllä olen todella onnellinen ja kiitollinen, että minulla/meillä on natsannut. Tarkoitin näillä sarjapaneskelijoille näitä monen sadan kumppanin sankareita...700 voiko se olla edes totta ja jos on, niin jotain on vinksallaan jos pystyy tuollaiseen.
Kun mietin sitä aina että mistä aina eniten elämässäni nautin, innostun ja tulen onnelliseksi ? Kyllä vain niin se aina on että vastaus on minulla niin selkeä ja yksinkertainen: niin monenlaisesta kinkystä seksuaalisesta stimulaatiosta , masturboimisesta sekä itseni että myös toisen katselemisesta , ja aina vain yhä vähemmän mistään fyysisestä seksistä kun aina se henkinen kiihottuminen tuntuu niin paljon paremmalta kuin se fyysinen.
Em.syistä johtuen; itselläni on ollut vain 1 kpl.
Minä itse.
En minä muista kyllä määrää; joskus yrittänyt laskea, mutta aina huomaan "ai niin se jäi pois".
Ja ihan samaa ihmettelen kuin joku yllä, että miksi seksiksi lasketaan vain se yhdyntä, sillä onhan seksiä monenlaista. Onko kyse siitä, että miehille se yhdyntä se tärkein, ainakin useimmille, kun taas naisille vaikkapa se suuseksi sitten tuo useinkin sen parhaan nautinnon.
Mutta vastaan nyt sitten vaikka 20, naimisissa jo kauan ja nainen olen.
1 tai 3, en muista tarkkaan