Kuinka monta yhdyntäkumppania sinulla on ollut elämäsi aikana?
Kommentit (130)
Nuorena tyttönä tuli naipoteltua ihan urakalla. Otin kortsut taskuun ja lähdin miehen mestästykseen baariin. Ei mitään muistikuvaa kuinka monen kanssa olin lopulta.
Vierailija kirjoitti:
2. Ei lapsia, en ole naimisissa. +35N
Älä oo muru tommoin pihtari..
Yksi. Edelleen hänen kanssaan yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole pysynyt laskuissa. 80-100 haarukassa on varmasti oikea vastaus
Hyi kamala millaisessa alennustilassa oleva miesten yhteishyvä olet. Toivottavasti kukaan onneton ja hyväuskoinen mies ei ainakaan ns. tosimielellä Sinuun erehdy.
Siveysvääpeli Puhto
Mikä alennustila se on, jos on nauttinut seksistä?
Vierailija kirjoitti:
0
N32
Kaltaistesi takia kaikille ei riitä pumpattavaa. Onneksi sentään helppoja voi käyttää useampi.
35 , mutta nyt olen ollut parisuhteessa 5 vuotta eikä uusia tule kuin 2-3 vuodessa kun vaimo on niin kova kyttääjä.
Yli 200 ja oman puolison kanssa yli 1000 kertaa
Vierailija kirjoitti:
Nuorena tyttönä tuli naipoteltua ihan urakalla. Otin kortsut taskuun ja lähdin miehen mestästykseen baariin. Ei mitään muistikuvaa kuinka monen kanssa olin lopulta.
Kivaa. Itelkin oli tälläne naikkonen nuorena. Kun ekaa kertaa nähtiin/naitiin hän kertoi olleensa, n.70 miehen kaa. No ei siinä mitään kun tykkäs.
Sitten kun sain sellasen yllätys soiton, oli n.1/2v kulunut, niin sillä kertaa hän kertoi olleensa vasta n.150 miehen kanssa. No ei siinä kun tykkää.. ;)
Noin 300 naista.
Varattuja naisia lähes puolet.
-M52
Yksikään nainen ei ole halunnut pitää ikinä edes kädestä kiinni. m34
Vierailija kirjoitti:
Yksikään nainen ei ole halunnut pitää ikinä edes kädestä kiinni. m34
Kunnon reppana. Miten edes jaksat elämääsi? poika
11 miestä, kaikkien kanssa jotain pidempää kuin yhdenillanjuttu. Vähintään muutaman viikon säätö tai sitte kaverimiehen kanssa kerran ja molemmat (tai minä) toteaa että ei kannata uusia.
Pari pidempää suhdetta, 20v, 3v ja nykyinen kestänyt nyt 2v. Toivottavasti tämä on viimeinen mies mulle, kaikista paras ja rakkain
N46
Heh, joku sanoi kerran, että naiset eivät muista montako, jos mennään kaksinumeroisiin lukuihin, mutta miehet muistavat aina tarkalleen määrästä huolimatta. Lienee totta.
No, täällä 25 naista ja yksi mies.
m46
Ehkä ~250 naisia miehiä pippelityttöjä :)
Te joilla ollut paljon, onko papakokeen tulokset olleet millaisia? Onko ollut sp-tauteja? Entäsyyliä alapäässä? Hajuja?
Ei mitään muuta hajua, kuin kuitenkin yli 50.