Kuinka monta yhdyntäkumppania sinulla on ollut elämäsi aikana?
Kommentit (130)
Yksi nainen. Osoittautui liian hyväksi, eikä ole päästänyt irti, eikä ole lakannut haluamasta.
M66
Vierailija kirjoitti:
Heh, joku sanoi kerran, että naiset eivät muista montako, jos mennään kaksinumeroisiin lukuihin, mutta miehet muistavat aina tarkalleen määrästä huolimatta. Lienee totta.
No, täällä 25 naista ja yksi mies.
m46
Voi pyhä yksinkertaisuus. Ei ole sukupuolesta kiinni tuollainen juttu. Todella lapsellista edes kuvitella noin. Tasan tarkkaan on miehiä jotka ei muista montako naista on ollut ja tasan tarkkaan on naisia jotka muistaa montako on ollut. Itsellä on kaksinumeroinen luku ja kyllä todellakin muistan tarkan määrän.
N44
^No sepä hauskaa. Olen iloinen puolestasi
Vierailija kirjoitti:
35 , mutta nyt olen ollut parisuhteessa 5 vuotta eikä uusia tule kuin 2-3 vuodessa kun vaimo on niin kova kyttääjä.
On melko haastavaa vieraissa käynti, jos puoliso epäilee!
Kaksi, kolmannen kanssa ei onnistunut yhdyntä koska nainen oli niin lihava.
Vierailija kirjoitti:
Te joilla ollut paljon, onko papakokeen tulokset olleet millaisia? Onko ollut sp-tauteja? Entäsyyliä alapäässä? Hajuja?
Ei miehiltä papaa oteta. Vai kyseletkö vain naisten tilanteita, vain sillä merkitystä?
Noin 40 neitiä, rouvaa ja 2 miestä. Ihan hyvin on naisia pantu, ottaen huomioon vuodestä -87 ollut saman naisen kanssa ja olen nuorena ollut todella ujo.
M56
Yhteensä noin 300. 100 naista ja 200 miestä. Naimisissa ollut nyt 24 vuotta. Bimies 55 vuotta.
5, juuri sopiva luku. 25 vuotta saman miehen kanssa, seksi on vieläkin erinomaista. Nainen, 50v
Pitkä suhde, pitkiä aikoja ilman, seksisuhteita, muutama yhden kerran juttu. Muutama nainen. Täytyy sanoa että en muista kaikkia turhia ja vanhoja. Sanoisin <50
N37
sanoisin, että viisi tai kuusi
ja aikas passeli määrä, kolmen kanssa ihmissuhde, ja muut sitten jotain epämääräisiä säätöjä jotka olis voinut jättää vaikka tekemättäkin. Ei se Pillu sinänsä vaan kokonaisuus.
M56
Vierailija kirjoitti:
sanoisin, että viisi tai kuusi
ja aikas passeli määrä, kolmen kanssa ihmissuhde, ja muut sitten jotain epämääräisiä säätöjä jotka olis voinut jättää vaikka tekemättäkin. Ei se Pillu sinänsä vaan kokonaisuus.
M56
Miten ei voi tietää onko niitä 5 vai 6? Luku sinänsä ei ole suuri, joten luulisi muistavan/tietävän.
35. Tiedän, olen viettänyt villiä nuoruutta.
N27
Vierailija kirjoitti:
Te joilla ollut paljon, onko papakokeen tulokset olleet millaisia? Onko ollut sp-tauteja? Entäsyyliä alapäässä? Hajuja?
Ei ole ollut paljon, mutta syyliä kyllä, tuli heti ensimmäisestä kumppanista seurustelusuhteessa. Eli yksi kumppanikin riittää, niin niitä voi saada. Hajuja kaikenlaisia riippuen pesuista ja ajankohdista.
3. Luokkakaveri, kollega, vaimo.
M60+
120