Keskiarvo yliopistossa?
Kommentit (19)
DI puolella hädin tuskin 3, kauppis-puolella vähän päälle 4. Kertoo miten paljon helpompi kauppis on.
Vitsord är en sak, vad man har fått det för en annan sak. Med någon fakultets titel får man bra jobb oberoende vitsord medan man från andra fakulteter inte får något jobb alls som motsvarar utbildningen, oberoende vitsord.
5 kolmen kurssin jälkeen yhteiskuntatieteiden fuksilla.
Maisterin paperit tuli erinomaisella kokonaisarvosanalla (5), mutta tohtorin väitöskirjani kaunainen vastaväittäjä taktikoi pelkästään hyväksi.
Ei ole ikinä kukaan kysynyt yliopiston ka.ta. Paitsi nyt 😄
Vierailija kirjoitti:
2+. Oikis on vaativa.
Luojan kiitos, että jaoit tämän <3
Ei mun tutkintotodistuksessa (vuosituhannen vaihteesta) ole mitään keskiarvoa. Lukee vain pääaineessa "erinomaiset tiedot"
Vierailija kirjoitti:
Maisterin paperit tuli erinomaisella kokonaisarvosanalla (5), mutta tohtorin väitöskirjani kaunainen vastaväittäjä taktikoi pelkästään hyväksi.
Hieman joudut vielä koulun penkille, kun tilastomatematiikassa tuollainen heikkous. Kysyttiin keskiarvoa. Yllättävä, että siitä huolimatta sait väitöskirjasta hyvän, mutta tokihan se on vastaväittäjän syy.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ikinä kukaan kysynyt yliopiston ka.ta. Paitsi nyt 😄
Enkä ole koskaan laskenut. Onko sitä edes opintorekisteriotteessa?
Helsingin yliopistossa oli valmistumiseni aikaan arvostelu 1-3. Keskiarvoni on 3/3 ala eräs soveltava luonnontiede.
Mulla on tähän mennessä 3,6/5 keskiarvo, opiskelen tietotekniikkaa.
Ei mitään hajua/muistikuvaa, kukaan ei koskaan ole kysynyt! Olen alallani Suomen tai oikeastaan maailman huippuja, mutta se on vaatinut paljon koututtautumista työn ohella.
Onko siellä 5-portainen asteikko kaikkialla?
3. Liian huono, sillä ei pääse töihin.