Kuinka monta yhdyntäkumppania sinulla on ollut elämäsi aikana?
Kommentit (130)
Ehkä joku 30, olin pitkään poikamiehenä. Nyt 20v parisuhteessa jonka aikana en ole tullut puuhastelleeksi muiden kuin vaimon kanssa.
M54
Kun tätä asiaa, nyt lähdin laskeskelemaan niin. Sain omassa ikähaarukassani, 26v - 43v välillä, täällä sellaisen luvun kuin:
n.30-33.
10 vuotta sitten pidin naista kädestä kiinni. Sen jälkeen on ollut hiljaisempaa.
m36
Moni voisi ihmetellä jos kysyisi minulta ja saisi tämän vastauksen, mutta 0. Pyöreä nolla. En ole koskaan ollut mikään naistenmies tai seuramies, enkä oikein osaa lähestyäkään naisia, uskaltamisesta nyt puhumattakaan.
M22
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimo + ~100 maksullista
Näin just täytyy miehen tehdä kun Nainen ei ymmärrä pitää huolta miehestä.
Ei se sitä paitsi ole edes pettämistä. Vähän kuin kävis välillä ulkona syömässä eikä aina kotona. Eihän siinä mitään suhdetta muodosteta vaan ostetaan pelkkä palvelu.
Olen jo vuosien ajan sanonut naisille että 3 . Se on melko turvallinen luku ja antaa mielikuvan ettei ole täysin kokematon, mutta ei kuitenkaan mikään ovela saalistajakaan. Toimii ja hyvin on herunnut pesää.
Vierailija kirjoitti:
246
M53
Amatööri!
miten jaksattekin vastailla näihin turhanpäiväisiin viesteihin??? eikö ole muuta tekemistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimo + ~100 maksullista
Näin just täytyy miehen tehdä kun Nainen ei ymmärrä pitää huolta miehestä.
Ei se sitä paitsi ole edes pettämistä. Vähän kuin kävis välillä ulkona syömässä eikä aina kotona. Eihän siinä mitään suhdetta muodosteta vaan ostetaan pelkkä palvelu.
Ei mies petä! Mies vaan panee.
Vierailija kirjoitti:
miten jaksattekin vastailla näihin turhanpäiväisiin viesteihin??? eikö ole muuta tekemistä?
Just nyt ei ole kun oon sairaalassa jalka paketissa. Kuudelta tulee kai ruoka. Mites sulla?
Liian vähän. Olisi paljon vähemmän orgasmivajetta valittavia naisia, jos minä olisin innokkaampi häntäheikki. Ei vain lyhyet suhteet sytytä.
Ei noita kaikkia voi muistaa, kun aikanaan kännissä tuli touhuiltua jos mitä. Jotkut parikymmentä saattaisi muistaa. Olen yleensä seurustellut kohtalaisen pitkiä aikoja ja välissä touhuillut sitten.
21, ikää 54 v nainen. Noista ns yhden illan juttuja 8
Vierailija kirjoitti:
Liian monta, +300
M57
Miksi liian monta? Ihan hyvä määrä.
Vierailija kirjoitti:
En ole pysynyt laskuissa. 80-100 haarukassa on varmasti oikea vastaus
Aika hiljaista pojulla ollut jos ei paria kertaa päivässä sohaise päiväkaffeitten kera!
Matkarakastaja NYLKYNEN
23. Kaikkien kanssa pannut pilluun ja noista viiden kanssa myös perseeseen.
m43
Vierailija kirjoitti:
Jaksoithan sinäkin. Eikö ole muuta tekemistä kuin viettää aikaa mammapalstalla?
246
M53