Parisuhteen vakiinnuttaminen tutustumisen, eikä seksin kautta?
Pidän seksistä rakkaan kumppanin kanssa, enkä pihtaa tai käytä sitä vallankäytön välineenä. Minulla on pari exää joiden mukaan seksi kanssani on todella hyvää, vaikka en halua harrastaa sitä välineillä jne.
Olen sinkkuuntunut jokin aika sitten ja huomaan kuinka miehet ovat seksikeskeisiä. Seksiä pitäisi olla hyvin varhain tapailuvaiheessa. Minulle tällainen ei ole luontaista. Seksi on merkityksellinen asia, jonka haluan jakaa vain henkilön kanssa, johon olen syvästi kiintynyt ja hän minuun.
Miten saada miehet vakuuttumaan siitä, että seksiä kannattaa odottaa edes se muutama kuukausi ja tutustua rauhassa ennen kuin sitouttaa toista seksin kautta itseensä? Haluan olla kiinnostava persoonani, enkä hyvän seksin ansiosta. Seksin aloittaminen liian aikaisin tuntuu kiusalliselta, koska en halua antaa tuntemattomalle jotakin niin henkilökohtaista asiaa.
Kyse noin 38-50 vuotiaista.
Kommentit (643)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutama kuukausi on ihan älyttömän pitkä aika odottaa kun puhutaan aikuisista ihmisistä. En minä (olen nainen) ainakaan jaksa alkaa panostamaan ja mahdollisesti kehittämään orastavia tunteita ihmiseen, joka voi paljastua muutaman kuukauden päästä umpisurkeaksi sängyssä.
No mutta eikö ole aika paljon nolompaa, kun se tyyppi jonka kanssa menit nopeasti sänkyyn paljastuu parissa kuukaudessa ääliöksi?
Tuo on totta. Monesti naisen ääliömäisyys paljastuu vasta viikkojen, ellei jopa kuukausien päästä, joten miesten kannattaa hyvin tarkasti miettiä ja tarkkailla tilannetta ennenkuin alkaa mihinkään sen vakavampaan naisen kanssa. Naiset usein suhteen alussa pyrkivät kaikin tavoin miellyttämään ja mielistelemään miestä, mutta kun jonkin aikaa kuluu, niin totuus paljastuu .
Be careful out th
No niin eli tämänkään takia ei kannata harrastaa seksiä tuntemattomien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua on aina tapaillessa ahdistanut tuo seksikeskeisyys. Olen tosi ujo ja varautunut ihminen enkä helposti luota kehenkään, joten tuntuu tosi epämiellyttävältä ajatus, että pitäisi käytännössä heti mennä sänkyyn. Olen menneisyydessäni suostunut tapailumiehen painostuksesta sänkyyn vaikken kokenut olevani valmis siihen ja voin sanoa etten suosittele kenellekään. No, saipahan mies ainakin mitä halusi, sehän se kai on tärkeintä.
Näin hyvänä miehenä ihmetyttää nämä naisten kommentit. Annoin paskalle miehelle ja se on kaikkien miesten vika? Eikö kaikki miehet halua seksiä? On vain paskoja ja hyviä miehiä? Naisten päässä on kyllä jotain vialla?
Lueppa näitä kommentteja niin näet, että suurin osa on sitä mieltä että jos ei nainen ole valmis hyppäämään sänkyyn viimeistään toisilla treff
Sairainta on kuitenkin naisten tapa asettaa itsensä automaattisesti miehen yläpuolelle,sillä he eivät sitä lähtökohtaisesti mitenkään ole.
Suhde noin ajattelevan naisen kanss ei tule koskaan onnistumaan, ellei Mies alistu ns. Lapasen taikka tossun rooliin.
Hyvät naiset, ei se vako persiissä tee teistä ihmistä kummempaa. Jos te haluatte hyvän ja tasapainoisen suhteen, niin kannattaa jo heti alkuun korjata tuo ylimielinen pska asenne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutama kuukausi on ihan älyttömän pitkä aika odottaa kun puhutaan aikuisista ihmisistä. En minä (olen nainen) ainakaan jaksa alkaa panostamaan ja mahdollisesti kehittämään orastavia tunteita ihmiseen, joka voi paljastua muutaman kuukauden päästä umpisurkeaksi sängyssä.
No mutta eikö ole aika paljon nolompaa, kun se tyyppi jonka kanssa menit nopeasti sänkyyn paljastuu parissa kuukaudessa ääliöksi?
Tuo on totta. Monesti naisen ääliömäisyys paljastuu vasta viikkojen, ellei jopa kuukausien päästä, joten miesten kannattaa hyvin tarkasti miettiä ja tarkkailla tilannetta ennenkuin alkaa mihinkään sen vakavampaan naisen kanssa. Naiset usein suhteen alussa pyrkivät kaikin tavoin miellyttämään ja mielistelemään miestä, mutta kun jonkin aikaa kuluu,
Harrastan paljonkin seksiä tuntemattomien kanssa ja maksan siitä yleensä 100-150 euroa kerralta. Näin tehden saan ihan sitä samaa tavaraa mitä naisilla on muutenkin miehelle tarjottavana, ilman että pitäisi kuunnella nalkutusta tai katsella ylimielistä käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on totta. Monesti naisen ääliömäisyys paljastuu vasta viikkojen, ellei jopa kuukausien päästä, joten miesten kannattaa hyvin tarkasti miettiä ja tarkkailla tilannetta ennenkuin alkaa mihinkään sen vakavampaan naisen kanssa. Naiset usein suhteen alussa pyrkivät kaikin tavoin miellyttämään ja mielistelemään miestä, mutta kun jonkin aikaa kuluu, niin totuus paljastuu .
Be careful out th
Ei se ääliömäisyys haittaa, pääasia, että sai. Idea onkin saada edes jotain, ennen kuin homma päätyy parisuhteeseen ja sitä kautta turmioon. Mitään noloa siinä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En harrasta seksiä ihmisten kanssa, joiden kanssa haluan vakavan parisuhteen???
Niin, siis heti. Älä vääristele, kyllä sitä seksiä tulee olemaan, ja paljon.
Saako tälle kommentille nauraa nyt vai vasta myöhemmin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on totta. Monesti naisen ääliömäisyys paljastuu vasta viikkojen, ellei jopa kuukausien päästä, joten miesten kannattaa hyvin tarkasti miettiä ja tarkkailla tilannetta ennenkuin alkaa mihinkään sen vakavampaan naisen kanssa. Naiset usein suhteen alussa pyrkivät kaikin tavoin miellyttämään ja mielistelemään miestä, mutta kun jonkin aikaa kuluu,
Olipa hienosti muotoiltu teksti.
Arvostan suuresti tapaasi ajatella. Kiitos.
Kyllä se nyt vaan on niin , että lahnat kuuluvat järveen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua on aina tapaillessa ahdistanut tuo seksikeskeisyys. Olen tosi ujo ja varautunut ihminen enkä helposti luota kehenkään, joten tuntuu tosi epämiellyttävältä ajatus, että pitäisi käytännössä heti mennä sänkyyn. Olen menneisyydessäni suostunut tapailumiehen painostuksesta sänkyyn vaikken kokenut olevani valmis siihen ja voin sanoa etten suosittele kenellekään. No, saipahan mies ainakin mitä halusi, sehän se kai on tärkeintä.
Näin hyvänä miehenä ihmetyttää nämä naisten kommentit. Annoin paskalle miehelle ja se on kaikkien miesten vika? Eikö kaikki miehet halua seksiä? On vain paskoja ja hyviä miehiä? Naisten päässä on kyllä jotain vialla?
Lueppa näitä kommentteja niin näet, että suurin osa on sitä mieltä että jos ei nainen ole valmis hyppäämään sänkyyn viimeistään toisilla treff
Lueppa näitä kommentteja niin näet, että suurin osa naisista panee jo ekoilla treffeillä ja poraa kun jäi jätetyksi?
Naiset on vaan tiellä kun miehet rakastelee.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies ei tee aloitetta vähintään toisen tapaamisen aikana, niin tulee hylätyksi tuhkamunana. Naiset haluavat olla haluttuja. Se, että sinä vaadit yleisestä normista poikkeavaa käytöstä on sinun ongelmasi. Turha luulla, että miehet muuttavat naisten vaatimaa käytöstä juuri sinun takiasi.
Miehenä aknakin huomannut tuon. Mikäli ei heti alussa ala vonkaamaan seksiä niin nainen katselee seuraavan uhrin.
Tämä siitä huolimatta vaikka muuten olisi osoittanut hellyyttä, hyväillyt ja suudellut, eli osoittanut kiinnostusta aiheeseen mutta penetraation jättänyt myöhempään ajatellen että kyllä me sitä vielä ehditään tekemään.
Tulee tunne että olen vain lämmittänyt neitosen seuraavalle kun vielä erehtynyt kehumaan kauniiksi ja muutenkin aivan ihanaksi.
Kaipa sitä tutustuu ihmiseen ennen kuin hyppää sänkyyn. Ihan perusasioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lueppa näitä kommentteja niin näet, että suurin osa on sitä mieltä että jos ei nainen ole valmis
Onko se sitten parempi , että tulee jokatapauksessa jätetyksi ekojen treffien jälkeen ja jäi jopa panotkin saamatta? Ymmärräkkö nää?
Viimeksi olin treffeillä yyhhoon kanssa ja hän halusi niin paljon seksiä , että lupasi jo etukäteen maksaa minulle herppeskuurin..
Jätin väliin..
Kyllä kai se on varminta vasn panna heti mikäli neitonen on sitä vailla.
Huomenna se voi olla jo eri mieltä asiasta jos sinne jättää nuo touhut.
Parempi mennä seksi edellä. Parisuhde on tuhoon tuomittu jos seksi ei suju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies ei tee aloitetta vähintään toisen tapaamisen aikana, niin tulee hylätyksi tuhkamunana. Naiset haluavat olla haluttuja. Se, että sinä vaadit yleisestä normista poikkeavaa käytöstä on sinun ongelmasi. Turha luulla, että miehet muuttavat naisten vaatimaa käytöstä juuri sinun takiasi.
Miehenä aknakin huomannut tuon. Mikäli ei heti alussa ala vonkaamaan seksiä niin nainen katselee seuraavan uhrin.
Tämä siitä huolimatta vaikka muuten olisi osoittanut hellyyttä, hyväillyt ja suudellut, eli osoittanut kiinnostusta aiheeseen mutta penetraation jättänyt myöhempään ajatellen että kyllä me sitä vielä ehditään tekemään.
Tulee tunne että olen vain lämmittänyt neitosen seuraavalle kun vielä erehtynyt kehumaan kauniiksi ja muutenkin aivan ihanaksi.
Tuo on muuten vastuuttominta mitä voi tehdä!!
Menet sanomaan kauniiksi ja ihanaksi ja sitten tämä ämmärämä oikeasti luulee niin!!
Ei hyvää päivää taas mitä olet mennyt tekemään.!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tu
Niille riittää kun sanoo " oot ihankivan näköinen". Sillä ne jo heltyy.
Vierailija kirjoitti:
"Meinaatko, että vaikka kuukauden odottaminen (kun samalla tutustutaan muilla tasoilla) on liikaa pyydetty? Ihminen ei kestä sitä aikaa pelkän oman käden turvin? Tulee vähän "kaikki mulle heti nyt"- asenne mieleen."!
Et nyt ymmärrä ollenkaan että seksi edustaa eri ihmisille eri asioita. Moni mies yhdistää seksin paitsi siihen nautintoon mutta myös vahvasti siihen että nainen hyväksyy hänet miehenä ja että nainen aidosti pitää hänestä.
Ja jos mies ei saa tuota kokemusta niin kyllä se vaikuttaa siihen suhteen henkiseen puoleen ihan samalla tavalla kuin jos nainen ei koe että mies hyväksyisi hänet naisena ja pitäisi hänestä. Me kaikki olemme erilaisia siitä mista ja miten me saamme ne kokemukset siitä että se toinen on meistä aidosti kiinnostunut. Ja monilla miehillä se on seksi.
Varmasti moni nainenkin yhdistää seksin nautintoon, kuin moneen muuhunkin asiaan. Jos nainen haluaa kunnolla tutustua mieheen ja kertoo ja näyttää kaikin muin tavoin nauttivansa miehen seurasta ennen seksiä, niin täytyy olla kyllä yksinkertainen mies jos ei tajua että nainen on tositarkoituksella liikkeellä. Ja että nainen aidosti nauttii miehen seurasta, jo ennen kuin seksi on kuvioissa. Miesten kannattaisi arvostaa myös tätä puolta. Harvoin kukaan huvikseen haluaa nähdä jotain miestä pitkän aikaa. Toki outoja poikkeuksia on aina.
Onneksi ei tarvitse deittailla, se oli raskasta kun aina vaan miehillä seksi seksi seksi.. Ja vaikka kuinka kysyt että mitä toinen on hakemas, ni sit ei suoraan aina ees voida sanoa että seksiä, että vois samantien swaipata hittoon sellaset limanuljaskat. :D Eikä edes paljoa väliä miltä mies näytti, oliko kuumempi tai vähemmän kuumempi.. Meinas jo moneen otteeseen toivo mennä, että eikö missään ole niitä täyspäisiä "kunnon miehiä", joilla on elämässään muutakin kun munansa. Olin jo luovuttamassa monesti.
Christiiina kirjoitti:
Kannattaa testata ajoissa, että mahtuuko se sisään. Jos ei mahdu, niin ei kannata jatkaa tutustumista
Pakko mahtua kun on vihittykin.
Be careful out there!